Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Zo ver is het al :xd:

Ieder zijn eigen tactiek he, ik kies er voor het wél te doen maar wel alleen bij pokemons die ik wil gebruiken voor de gyms

Zonde van de stardust, want volgens mij kom je met de getrainde Pokemon lang niet aan de CP die de Pokemon hebben wanneer je zelf een hoger level bent.

Geplaatst

Beter evoluties opsparen inderdaad. Wachten op een lucky egg en dan alles evolven en de evoluties weer transferen. Ik zie heel veel mensen met tientallen raticates/pidgeots zitten, wat moet je ermee? Gewoon de hoogste behouden en de rest weg.

Geplaatst
Ik dacht net voor de grap laat eens gym bekijken hier op t Spui, Den Haag...

Is er een Scyther met CP 659 achtergelaten...Daar ben ik nog lang kansloos tegen hahahaha

659 is nog weinig haha. Alleen als je pokemon van 1000 hebt maak je tegenwoordig enigszins kans, zeker op een grote plek in Den Haag.
Geplaatst
Zag hier een Gyardos van 1800+ koekoek

Dus niet gevangen? Matig man :( Je moet hem wel ultrabal op zijn Bakkes gooien!!!

Geplaatst

I.p.v. mee te gaan met Pokemon Go, heb ikzelf maar Pokemon Red (via de PC) nieuw leven ingeblazen.

Geplaatst

Goh, ik heb er nu 59/60 mede met wat hulp van een collegaatje en het kind van m'n baas huhuhu. Die lurges of zo vind ik eigenlijk maar wat lauw tot op heden, merkte zelf enkel dat het goed werkt als ze worden uitgezet op een plek met meerdere van die stops. Haven van Scheveningen en omgeving is trouwens wel een goede locatie om veel van die beesten binnen te harken, vooral met zo'n incense.

Geplaatst
Goh, ik heb er nu 59/60 mede met wat hulp van een collegaatje en het kind van m'n baas huhuhu. Die lurges of zo vind ik eigenlijk maar wat lauw tot op heden, merkte zelf enkel dat het goed werkt als ze worden uitgezet op een plek met meerdere van die stops. Haven van Scheveningen en omgeving is trouwens wel een goede locatie om veel van die beesten binnen te harken, vooral met zo'n incense.

Kijkduin bij de vuurtoren is ook geweldig, zit daar al 4 dagen op rij, is daar altijd druk en standaard 4 lures aan, behalve om 7u 's ochtends.

Geplaatst

Ik heb een collega die alleen maar over Pókemon praat tegenwoordig.

Hij is potverdorie 45!

bewerkt door Pino

Geplaatst

Echt kansloos inderdaad. Vanavond maar weer verder met alle pokestops in mijn buurt ter verwijdering aangeven bij de makers.

Geplaatst

Dat jullie het niks vinden, wil niet zeggen dat anderen het niet leuk mogen vinden?