Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zijn er sites o.i.d. waar je het op je pc kan spelen?

op emulators kan je pokemon spelen, of bedoel je dat niet?

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
op emulators kan je pokemon spelen, of bedoel je dat niet?

Ja ik denk het, zijn daar ook de nieuwste op te spelen?

Geplaatst
Ja ik denk het, zijn daar ook de nieuwste op te spelen?

alle spelletjes behalve X/Y en OR/AS.

Geplaatst

Mensen hier met gen 6 spellen? X/Y en/of ORAS? Ga denk ik deze week halen, twijfel wel nog tussen X/Y en ORAS, neig naar ORAS. Iemand pro's en con's? Daarnaast ga ik denk ik een game starten, maar ga ik hem wel opnieuw starten zodat ik tijdens mijn vliegreis naar Indonesië lekker wat tijd er doorheen kan jagen, iemand die dan eventueel zou willen traden/aantal van mijn Pokemon willen bijhouden? :D Kijken wel naar details als ik alles binnen heb.

Geplaatst
Mensen hier met gen 6 spellen? X/Y en/of ORAS? Ga denk ik deze week halen, twijfel wel nog tussen X/Y en ORAS, neig naar ORAS. Iemand pro's en con's? Daarnaast ga ik denk ik een game starten, maar ga ik hem wel opnieuw starten zodat ik tijdens mijn vliegreis naar Indonesië lekker wat tijd er doorheen kan jagen, iemand die dan eventueel zou willen traden/aantal van mijn Pokemon willen bijhouden? :D Kijken wel naar details als ik alles binnen heb.

het is te zien hoeveel pokemons je wil overzetten. :p

Geplaatst

Huhu moet ik ff kijken, ga denk ik voor Pokemon Bank gewoon. Veel makkelijker, maar wel chill om te traden met mensen hier, omdat sommige Pokemon in bepaalde versies niet te verkrijgen zijn. Ik ga trouwens voor Alpha Sapphire, dan mis ik al direct een Seedot die daar niet in zit. :mrgy:

Geplaatst

Hij is binnen hoor. Lijst maken met mensen die gen 6 games hebben en hun friendcode? Handig voor traden/battlen. Helemaal als mensen X/Y hebben want daar komt heel veel niet voor in ORAS. Zal zelf de komende dagen ook wat leuke dingen in de aanbieding hebben, aangezien ik sowieso opnieuw ga beginnen net voor mijn vakantie, bijvoorbeeld een Kyogre, afhankelijk van hoe snel ik ben, weet alleen nog niet precies wat ik er mee ga doen, maar die gooi ik niet de Pokemon Bank in. :D

The Kerfts (Alpha Sapphire): 0662-7266-3266 (mii heet BOAMI en is gruwelijk lelijk, zoals het hoort. :D)
Geplaatst

The Kerfts (Alpha Sapphire): 0662-7266-3266

Aaron (X/Alpha Sapphire) : 4528-1243-3433

Geplaatst
Neem aan dat je deze games gewoon allemaal met emulator op pc kn doen toch?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alles behalve X/Y en Omega Ruby/Alpha Sapphire. :checkit:

Geplaatst
Neem aan dat je deze games gewoon allemaal met emulator op pc kn doen toch?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

deze niet, duuuh!

Geplaatst

Met Mathi wezen wondertraden, meteen al een Litwick, Bergmite, Trevenant en Pawniard binnen oa. :mrgy: Terwijl het enige wat ik gegeven Whismur's genaamd Mathi en Spijs en wat makkelijk te vinden Pokemon zijn. :mrgy:

Goh Shiny Cradily lvl. 100, perfecte EVs, perfecte IVs, Pokerus. :D Van Twitch kanaal gekregen. Hoef ik niks voor te doen.

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst
Met Mathi wezen wondertraden, meteen al een Litwick, Bergmite, Trevenant en Pawniard binnen oa. :mrgy: Terwijl het enige wat ik gegeven Whismur's genaamd Mathi en Spijs en wat makkelijk te vinden Pokemon zijn. :mrgy:

Goh Shiny Cradily lvl. 100, perfecte EVs, perfecte IVs, Pokerus. :D Van Twitch kanaal gekregen. Hoef ik niks voor te doen.

AusLove?

ik heb van hen een Volcanion, EV'ed, IV'ed. :)

Geplaatst

Pokemon Go is uit! Heb hem even gedownload, geinig appje, al gaat je batterij er wel snel aan.

Geplaatst

Squirtle heeft zich ook hier gemeld :D ik klikte alleen per ongeluk op hem, maarja, niks aan te doen

EDIT: Moet je echt je scherm open (dus brandend) hebben, wil je een bericht krijgen dat er een pokemon in de buurt is?

bewerkt door sirkeith