Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Dat jullie het niks vinden, wil niet zeggen dat anderen het niet leuk mogen vinden?

Nee, helaas niet.

Zou eigenlijk wel een wet moeten zijn.

CnjWy8qWcAEiicS.jpg:large

:-D

Geplaatst
Ik heb een relatief zwakke Jigglypuff met ziek veel HP, is dat normaal? CP van 339 maar een HP van 120, da's meer dan een hoop van m'n beestjes met CP's van 700+.

Sommige pokemon (Chansey, Jigglypuff/Wigglytuff, Kangaskhan, Snorlax) hebben veel meer HP dan andere Pokemon. Vaak wel een lagere attack.

Geplaatst

Iemand die Omega Ruby op de 3DS speelt en me kan zeggen waarom mijn Kadabra niet in een Alakazam evolueert terwijl hij al op level 38 zit :S

Geplaatst
Iemand die Omega Ruby op de 3DS speelt en me kan zeggen waarom mijn Kadabra niet in een Alakazam evolueert terwijl hij al op level 38 zit :S

Omdat je Kadabra (en Haunter, Graveler en Machoke) moet traden om ze te laten evolueren.

Geplaatst
Omdat je Kadabra (en Haunter, Graveler en Machoke) moet traden om ze te laten evolueren.

Nintendo maffia

Geplaatst
Haha smeerpijp :D

Nu net in de woonkamer Krabby, Shelder en.... Squirtleeee :D Ook net op straat een Ghastley gevangen.

Geplaatst

Er zit zeker een grens op, deze hangt af van je eigen Level.

Ik ga trouwens naar de hel... fietste zojuist naar mijn vader en kwam lang een begraafplaats waar ik een gym kon bewonen. Toen maar even de begraafplaats op gegaan :cab:

Geplaatst

Ik hoor ook lul verhalen van mensen die tuinen in gaan, t spoor op enzo... Is echt dikke onzin :cab:

Je kan ook monumenten/huizen/tuinen die Pokestops zijn van 5-20 meter gewoon openen in de app :r

Geplaatst

Doduo, Jigglypuf en Bellsprout gevonden in 1 wandeling. Alsook 4 eieren :) pokestop gevonden die telkens een ei geeft, moet je wel geduldig wachten tot je weer kan draaien.

Geplaatst

Het is heel slecht voor mijn OCD dat ik wel een Seadra heb maar geen Horsea.

Ik hoor ook lul verhalen van mensen die tuinen in gaan, t spoor op enzo... Is echt dikke onzin :cab:

Je kan ook monumenten/huizen/tuinen die Pokestops zijn van 5-20 meter gewoon openen in de app :r

Kan ook dat de stop midden op de begraafplaats ligt, en je er dus van buiten de begraafplaats niet bij kan.

Geplaatst
Ik heb een relatief zwakke Jigglypuff met ziek veel HP, is dat normaal? CP van 339 maar een HP van 120, da's meer dan een hoop van m'n beestjes met CP's van 700+.

Dat soort pokemon met hoge HP ook lekker in gyms gooien, zijn moeilijker te verslaan. Zelfde geldt bij Vaporeon.

Geplaatst

CP gaat toch omhoog door Candy te geven?

En hoe staat CP in verhouding tot HP? En waar staat het eigenlijk voor?

Geplaatst

CP gaat omhoog door Power Up te doen, dat kost je inderdaad Candy en ook Stardust. Je kunt z'n CP verhogen totdat die boog die boven je Pokémon staat vol is. Per Pokémon die je hebt verschilt ook nog hoeveel je hem kunt versterken. Ik heb bijvoorbeeld een Magikarp van 74, maar die boog is al bijna helemaal vol. Daarnaast heb ik een Magikarp van 67 en daarbij is die boog nog niet eens voor de helft gevuld. Kan ik dus beter die van 74 Transferen omdat hij al bijna volledig aan z'n potentieel zit en die ander houden.

CP (Combat Points), hoe hoger hoe sterker je Pokémon dus in gevechten en HP (Health Points) is hoeveel hij kan lijden in een gevecht.

bewerkt door Evers

Geplaatst
CP gaat omhoog door Power Up te doen, dat kost je inderdaad Candy en ook Stardust. Je kunt z'n CP verhogen totdat die boog die boven je Pokémon staat vol is.

Oke thnx. Dan ga ik mijn Dratini maar eens Stardust en Candy-en :)

Wel tof dat ik nu ik level 5 ben niet alleen pokeballs maar ook potions en revives krijg bij Pokestops en Stardust.

Geplaatst
Oke thnx. Dan ga ik mijn Dratini maar eens Stardust en Candy-en :)

Wel tof dat ik nu ik level 5 ben niet alleen pokeballs maar ook potions en revives krijg bij Pokestops en Stardust.

Ik zou je stardust lekker bewaren, als je een hoger level hebt vang je ook betere pokemon

Geplaatst
Ik zou je stardust lekker bewaren, als je een hoger level hebt vang je ook betere pokemon

Dank..Ook een Gym hier in Oud Rijswijk....Jinx met CPC 469 :cab: Kan ze proberen aan te vallen nu ik level 5 ben maar maak denk pas kans als ik level 15-25 ben :cab:

Geplaatst
Dank..Ook een Gym hier in Oud Rijswijk....Jinx met CPC 469 :cab: Kan ze proberen aan te vallen nu ik level 5 ben maar maak denk pas kans als ik level 15-25 ben :cab:
Als je level 15+ bent, gaan je pokemon al naar de 1000+. 500+ pokemon krijg je al bij lvl10 middels evolueren ;)
Geplaatst
Als je level 15+ bent, gaan je pokemon al naar de 1000+. 500+ pokemon krijg je al bij lvl10 middels evolueren ;)

Oke top. Thnx vriend! Nu halverwege richting level 6.