Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Net 30 normale en 10 great balls weg zitten gooien aan een Golbat :cab: Werd echt een principekwestie nadat er 5 great balls door het spel weggecurved werden :cab:

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Kan je bij elke gym een pokemon achter laten of alleen die van je team keuze? Ik ben Mystic, das blauw toch?

Geplaatst
Net 30 normale en 10 great balls weg zitten gooien aan een Golbat :cab: Werd echt een principekwestie nadat er 5 great balls door het spel weggecurved werden :cab:

Ik van ook geen Golbats meer, vind het echt zonde van mijn pokeballen.

Kan je bij elke gym een pokemon achter laten of alleen die van je team keuze? Ik ben Mystic, das blauw toch?

Mystic is blauw jaa, als de gym blauw is dan kan je kiezen welke je er aan toe wilt voegen, als de gym een andere kleur is kan je 6 pokemon uitkiezen waarmee je wilt aanvallen tegen die gym om ze zwakker te maken.

Geplaatst
Ik van ook geen Golbats meer, vind het echt zonde van mijn pokeballen.

Mystic is blauw jaa, als de gym blauw is dan kan je kiezen welke je er aan toe wilt voegen, als de gym een andere kleur is kan je 6 pokemon uitkiezen waarmee je wilt aanvallen tegen die gym om ze zwakker te maken.

6? Thnx, nice.

Geplaatst

Gyarados van 1323 gevangen _O_ Had pas 87 candy. :huhu:

bewerkt door Marc.

Geplaatst
Gyarados van 1323 gevangen _O_ Had pas 87 candy. :huhu:
Welk lvl ben jij inmiddels? Dit is niet je eerste post met een hele zieke pokemon.
Geplaatst
Nu net in de woonkamer Krabby, Shelder en.... Squirtleeee :D Ook net op straat een Ghastley gevangen.

Er wordt wat af gesquirt(led) bij jou zeg ;c

Geplaatst
Het is heel slecht voor mijn OCD dat ik wel een Seadra heb maar geen Horsea.

Kan ook dat de stop midden op de begraafplaats ligt, en je er dus van buiten de begraafplaats niet bij kan.

Hier 100 meter vandaan heb je een gym op de begraafplaats ;e ik heb er tijdje rond gelopen maar lukte niet om die gym aan te vallen

Geplaatst
Welk lvl ben jij inmiddels? Dit is niet je eerste post met een hele zieke pokemon.

21 nu. Wel flink weedles en pidgeys lopen farmen thuis. Zit hier een pokestop in huis. :D

Geplaatst
Er wordt wat af gesquirt(led) bij jou zeg ;c

Dat sowieso :<

Net een Charmander 357 cp uit een 2 km ei :D 10 km staat op punt van uitbreken.

Geplaatst
Echt kansloos inderdaad. Vanavond maar weer verder met alle pokestops in mijn buurt ter verwijdering aangeven bij de makers.

Gelukt?

Geplaatst
Hier 100 meter vandaan heb je een gym op de begraafplaats ;e ik heb er tijdje rond gelopen maar lukte niet om die gym aan te vallen

Bij Ringbaan-Oost? Die stop is ook echt gewoon genoemd naar degene die daar begraven ligt :cab:

Geplaatst

Heb twee 10km eieren aan staan, morgen misschien maar hardlopen. ;c

Ik woon naast een begraafplaats die een pokestop is, af en toe kan ik vanuit bed wat pokeballs daarvan krijgen.

Geplaatst

Jij bent mn buurman? Hier ook naast een begraafplaats, kom alleen net niet in de range

Dat filmpje bij de dierentuin. :-D

Ben benieuwd hoelang de hype aanhoudt en hoeveel mensen het in regenachtig november nog spelen.

Ik wel meer dan nu. Hekel aan die hitte. Al moet ik toegeven wel te zijn gelopen naar de winkels ipv de bus te pakken

bewerkt door Magikarp

Geplaatst
Jij bent mn buurman? Hier ook naast een begraafplaats, kom alleen net niet in de range

Haha bizar, heb precies hetzelfde. Als die gps 'm even spaced dan kan ik snel wat pokeballs verzamelen anders moet ik over de sloot heen hangen en haal ik het net.

Geplaatst
Dat sowieso :<

Net een Charmander 357 cp uit een 2 km ei :D 10 km staat op punt van uitbreken.

Electabuzz zat er in, blij mee alleen wel cp van 659.. Collega kreeg vanavond een Lapras van boven de 1000.

Geplaatst

Sjonge... die levels hier.. ik moet nodig die lucky egg gaan droppen en die duiven en ratten evolueren.

Wat moet je precies doen voor je lucky egg? Aanklikken en dan gaan?

Geplaatst
Sjonge... die levels hier.. ik moet nodig die lucky egg gaan droppen en die duiven en ratten evolueren.

Wat moet je precies doen voor je lucky egg? Aanklikken en dan gaan?

Juist. Heb je een half uur de tijd. Als je de mogelijkheid hebt zou ik het doen als je bij een Pokestop bent, kan je ook elke 5 minuten een draai geven en krijg je dus ook dubbele XP.

Geplaatst

Dat is wel een slimme inderdaad. Goh, als ik de mazzel toch had zoals anderen om bij een Pokestop te wonen zou toch heerlijk zijn. Nu kan ik thuis gewoon geen reet doen.

Net een Parasect gezien met vraagtekens, bleek die CP630 te hebben. Meteen de sterkste die ik heb :). Ik was wel 8 great balls kwijt aan die fucker, maar goed.

Geplaatst
Dat is wel een slimme inderdaad. Goh, als ik de mazzel toch had zoals anderen om bij een Pokestop te wonen zou toch heerlijk zijn. Nu kan ik thuis gewoon geen reet doen.

Net een Parasect gezien met vraagtekens, bleek die CP630 te hebben. Meteen de sterkste die ik heb :). Ik was wel 8 great balls kwijt aan die fucker, maar goed.

Ik heb gewoon serieus een parasect gevangen met cp 23, hoezo nutteloos:p

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk