Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Doe ik hier ook idd, heb al iets van 130 weedle candys:p

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pidgey's, Weedle's en Caterpie's, die moet je opsparen en evolueren. 130 candy's is nog niet zo heel veel. Het kost 12 candy's voor de eerder genoemde pokemon. In een half uur kun je wel zo ongeveer 50 tot 70 evolueren (ruwe schatting van mijn kant)

Geplaatst

Ik heb inmiddels 28 Pidgeys waarvan ik er zo'n 15 van kan evolven. Echt gestoord gewoon. Caterpies heb ik niet zo heel veel van..

Net wel even mijn 5km ei uitgelopen en daar een Machop van CP359 gekregen :<.

Geplaatst

Bijna leveltje 15 :

Geplaatst

ben pas lvl 8. maar ik ben ook iemand die pas naar buiten gaat als het echt nodig is.

Geplaatst

Net een Hypno gevangen buiten, zag hem bij 'nearby'. Onder het mom van: 'ik ben iets vergeten te pakken uit de auto' en naar buiten gelopen. Kwam langs een pokestop waar een Lure was ingezet. Beetje mazzel maar prima!

Geplaatst

Kan van achter m'n bureau 3 pokestops tegelijk farmen om de 5 mins :D

Geplaatst

Hoe doen jullie dat met je data en de telefoonkosten daarvan? Ik kan op straat amper wifi surfen en moet dus data opzetten maar dat is veel te duur...

Geplaatst
Hoe doen jullie dat met je data en de telefoonkosten daarvan? Ik kan op straat amper wifi surfen en moet dus data opzetten maar dat is veel te duur...

Heb bundel van 3gb, en zoveel internet gebruikt het spel niet, dus komt voor mij helemaal goed. Wifi lijkt me idd geen optie ...

Geplaatst

Hmm. Hier kreeg ik per sms de melding dat mijn maandverbruik met 48 euro overschreden werd (abo van het werk). 3 dagen 2 uur op pad geweest en 1 dag 3 uur. Dus op een slordige 10 uur vind ik dat toch best veel verbruik.

Geplaatst

Dan heb je gewoon veel apps die op de achtergrond draaien. Pokemon verbruikt ongeveer 10 mb per uur.

Geplaatst

dan heb je waarschijnlijk wat anders openstaan. het kan onmogelijk van dit spel zijn.

Geplaatst

Dat zie je in werkelijk elke grote stad inderdaad.

Mijn GPS is echt naar de kloten trouwens, doet het echt de helft van de tijd niet..

Geplaatst

Heb toch te vaak dat bij die grasdingen/blaadjes geen Pokemon tevoorschijn komt

Geplaatst

Vandaag een Jynx, Poliwrath, Omanyte, Chansey, 2 Rhyhorn's, Squirtle, Elecatabuzz, Magmar, een Charmander van 402 en een Gyaradas met vraagtekens gevlucht.

Dat zie je in werkelijk elke grote stad inderdaad.

Mijn GPS is echt naar de kloten trouwens, doet het echt de helft van de tijd niet..

Moet je even je kompas kalibreren in maps/kaarten app. Had een vriend van mij ook.

bewerkt door Chris.tiaan

Geplaatst
Bij Ringbaan-Oost? Die stop is ook echt gewoon genoemd naar degene die daar begraven ligt :cab:

Die gym heet iets van 'Jezus on a cross' en er zijn veel legendarische dingen gebeurd in Tilly maar denk dat Jezus er nooit begraven is, pretentieuse jood dat het is.

Anyway :cab: nee dus, is op Noordhoekring/Schouwburgring, op dat kruispunt zitten echt bijna altijd mensen te spelen. 3 pokestops naast elkaar en nog paar in de buurt enzo.