Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vet goed zeg. Al was het maar Drowzee die ik vlakbij zag, het klopte wel. Zag ook een Poliwrath spawnen op een 5 minuten afstand, helaas nog aan het werk en hij zou er nog maar 3 minuten zitten. Jammer.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
https://pokevision.com/

Is dit hier al gepost? Van de week was dit nog aardig crap, maar nu verschijnen er toch steeds meer pokemons bij mij in het stadje:). Echt ziek hoeveel er in grote steden rondlopen man:D.

Koning, zag net direct dat er een Seel in onze woonkamer zat :D

Geplaatst

Hehe, ja je moet soms wel snel handelen:p. Ik stap alleen op de fiets als er iets heel zieks rondloopt. Voor een Spearow of Weedle ga ik de deur niet uit;c

Geplaatst

Ik ga meestal even een rondje pokestops maken met de auto, maar nu kan ik die snel pakken als ik een 'must have' zie.

Geplaatst

Toevallig een Hitmonlee gespot bij mij om de hoek met dat programmaatje;c. Helaas is hij me ontsnapt maar ik heb hem vaker op de radar gezien, van de week weer even heen lopen dus. Lijkt er dus wel op dat dezelfde Pokemons altijd op dezelfde spawnpunten komen op bepaalde tijdstippen. Hoop dat ze er bij dat Niantic wel voor gaan zorgen dat je een beetje variatie krijgt, Al die Magnemites en Voltorbs komen je na een tijdje ook je strot uit.

Heb overigens net uit nostalgie even een DS emulator op mijn telefoon gegooid met SoulSilver. Vond Silver en Gold altijd wel een tof spel vroeger dus even deze remake proberen. Altijd wel lekker voor tijdens het schijten zo een pokemon spelletje. Heb FireRed de laatste jaren ook wel een keer of tien uitgespeeld:D.

Geplaatst

Wat ik zo raar vind (toen de site het daarstraks is 5 minuten deed) is dat er in de pokemon go app staat dat er 2 in de buurt zitten. Map op de site geeft diezelfde ratata en pidgey aan maar die rat zat echt 3 straten ver van hier, veel verder dan 300 meter dus. Zo is het toch echt moeilijk zoeken zonder die site...

Geeft wel een dubbelgevoel, heb het nog niet gebruikt om pokemon te gaan vangen maar gaat dit het spelplezier nu verhogen of net kapotmaken. Ben er nog niet uit.

Geplaatst

Verhoogt het plezier imo. Het is moeilijk irritant 10 minuten rond te lopen voor een pokemon terwijl die in werkelijkheid zich 500 meter verderop bevindt.

Geplaatst

Vanuit mijn huis kan ik bij de pokestop van de cathedraal komen. Daar staat ook echt de gehele dag door een lure aan. Speel het niet al te veel, maar vandaag al wel een pinser, bulbasaur en een doduo gevangen. Alleen een beetje jammer dat mijn eieren nooit gaan uitkomen hier. Ga hier namelijk niet met mijn telefoon over straat lopen.

Geplaatst
Abra uit een ei :< En uit een andere een Nidoran maar transfereer ik hem ipv evolueer :r ;e

:-D zal je leren, mij zo jaloers maken! Hier kwam er een Weedle uit :cab: maar even later kwam er ook een Jigglypuff uit een ander ei tevoorschijn dat maakte weer wat goed.

Geplaatst

Goh, net een Ponyta uit m'n ei, eindelijk eens iets fatsoenlijks.

Geplaatst
https://pokevision.com/

Is dit hier al gepost? Van de week was dit nog aardig crap, maar nu verschijnen er toch steeds meer pokemons bij mij in het stadje:). Echt ziek hoeveel er in grote steden rondlopen man:D.

Moet je dit als app downloaden ofzo op je telefoon?

Geplaatst
Nee is een internetsite.

Ja zag het, beetje lastig combineren op m'n telefoon dan. Maarja keek ff op m'n pc. Zeldzaamste wat ik zag na een paar keer refreshen in mijn dorp waren Krabby en Golbat :cab: Laat maar

Geplaatst

Die site displayed ook nog lang niet alle pokemon. Slechts een kwestie van tijd voor ie lekker werkt :

Geplaatst

Zag rond half 8 vanochtend een Hypno naast m'n werk, hoop dat hij vanmiddag nog terug komt, loop ik er even naartoe.

Zie op twitter allemaal screens van mensen in Amerika die wilde Dragonite vinden van 2500 cp en wilde Snorlax met 1800 cp. Waarom zijn die dan niet bij mij in de buurt?

Geplaatst
Zag rond half 8 vanochtend een Hypno naast m'n werk, hoop dat hij vanmiddag nog terug komt, loop ik er even naartoe.

Zie op twitter allemaal screens van mensen in Amerika die wilde Dragonite vinden van 2500 cp en wilde Snorlax met 1800 cp. Waarom zijn die dan niet bij mij in de buurt?

Pokemon verschillen per gebied. Deze gast heeft alle Pokemon gevangen die in de USA te vinden zijn. Blijkbaar hebben ze daar geen Farfetch, Mime en Kangaskhan.

https://www.buzzfeed.com/juliareinstein/lol-of-course-hes-valor?bffbmain&ref=bffbmain&utm_term=.cszRX1Dvm#.lvLXYrDNq

Geplaatst

Overigens is het ook no life spelen. Sommige pokemon vind je ook pas als je een hoger level bent lijkt mij. Die gasten zullen sowieso wel al lvl 25/30 zijn.

Edit: Jaja, Charmander gevangen door PokeVision :<

bewerkt door Rogier.

Geplaatst
Is er dan bekend welke pokemon in welke continenten je kunt vangen?

Mr Mime (Europa), Farfetch'd (Azië), Kangaskhan (Australië), Tauros (Noord-Amerika).