Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Eevee's zijn cool man, de evolutie Vaporeon is ook gruwelijk sterk ;) Zeker de moeite waard om te vangen. Ik wil er alleen maar meer van hebben ;c

Ik heb ze alle 3 nu, Pyro is in cp de sterkste met 1.111 maar Vaporeon qua hp veel beter. Maar ga van deze ook een water boy maken (d)

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Pokemon in de wachtrij? Mis ik iets, want ik heb geen idee waar je het over hebt. En een ei inzetten voor extra XP is mij ook onbekend.
Wat ik doe;

- Ik spaar al m'n pokemons op. Tot ik op de 250 zit.

- Je zult waarschijnlijk 150 van de 250 aan Pidgeys etc. hebben.

- Ik zet m'n lucky egg in. Dit levert je 30 min. lang dubbele XP op.

- Door al die pokemon kun je zomaar 20 of 30x evolven en dus heb je 20 of 30x dubbele XP in plaats van enkele.

- Je kunt dit ook nog doen bij een Pokestop en dan ook nog eens een Lure modele inzetten. Wie weet komt er nog wat leuks en alles wat je dan vangt krijg je ook eens dubbele XP voor.

Is het zo duidelijk? :)

Geplaatst
Dat is geen hele slechte wandeling! [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

Ik ben zelf inmiddels level 20. Met een hypno als sterkste met 1085 CP. Maar ik heb nog een aantal pokemon in de wachtrij staan. Maar even wachten tot ik genoeg pokemon heb, zodat ik mijn ei in kan zetten voor extra XP. Ik heb nu ook 71 van de 71 gevonden pokemon gevangen. Niet slecht, denk ik.

Nee dat kan zeker slechter. Vond het alleen vrij frustrerend dat ik een paar keer die Squirtle in beeld zag, ik via PokeVision kijken en helemaal fucking niks.

Hypno van over de 1000. Niet gezond.. Hoop snel dat soort levels te kunnen vangen.

Geplaatst

Dat soort Pokemon vang je niet, die evolueer je. Zelf lvl18 en kan bijna mijn lucky egg inzetten om te evolueren. Morgen even naar een pokestop denk ik om een lure aan te zetten en een hele zooi te evolueren, heb toch weinig te doen.

Geplaatst

Nou.. dan hoop ik snel een Drowzee te vangen die standaard al sterk is, in plaats van dat ik al mijn stardust ervoor mag gebruiken. Dat gebruik ik liever voor een pokey die het waard is.

Geplaatst
Ik heb ze alle 3 nu, Pyro is in cp de sterkste met 1.111 maar Vaporeon qua hp veel beter. Maar ga van deze ook een water boy maken (d)

Goede keuze, gegroeid naar level 1398 (d)

Geplaatst

Goh, het is echt onmogelijk om een Gyarados te krijgen als je niet aan zee woont hè :D

Geplaatst
Nou.. dan hoop ik snel een Drowzee te vangen die standaard al sterk is, in plaats van dat ik al mijn stardust ervoor mag gebruiken. Dat gebruik ik liever voor een pokey die het waard is.
Je moet kijken naar die balk he als je op de Pokemon drukt. Als die redelijk max is, kun je 'm best evolueren. Je moet ook wat pokemon hebben om mee te vechten bij gyms enzo.

Ik woon aan zee Root, nog steeds onmogelijk, of je moet nonstop op de boulevard rondlopen :mrgy:

Geplaatst
Eevee's zijn cool man, de evolutie Vaporeon is ook gruwelijk sterk ;) Zeker de moeite waard om te vangen. Ik wil er alleen maar meer van hebben ;c

Ik kom die krengen dus amper tegen :cab:

Geplaatst

Je hebt maar 100 Magikarps nodig :r. En inderdaad Rogier, dat doe ik ook, maar dan moeten het wel rendabele pokeys zijn.

Geplaatst

zn4qx3.png

28ulkio.png

snm4xg.png

Iemand die weet waarom ik geen lure kan gebruiken? Kan dat al zeker 3 dagen niet meer. Andere op die locatie wel... Heb 2 keer het geluk gehad dat iemand anders een dubbele lure deed. Maar ik wil dat ook...

bewerkt door Redrabbit

Geplaatst

Maar 100 Magikarps zegt 'ie, huhuhu, heb al moeite om hier iets anders te vinden dan de gebruikelijke ratten en duiven.

Je moet kijken naar die balk he als je op de Pokemon drukt. Als die redelijk max is, kun je 'm best evolueren. Je moet ook wat pokemon hebben om mee te vechten bij gyms enzo.

Ik woon aan zee Root, nog steeds onmogelijk, of je moet nonstop op de boulevard rondlopen :mrgy:

Goh, is toch haast onmogelijk als je in de achterhoek woont :r

Geplaatst
Je hebt maar 100 Magikarps nodig :r. En inderdaad Rogier, dat doe ik ook, maar dan moeten het wel rendabele pokeys zijn.

101. :LO: (tenzij eitjes)

Geplaatst

Hehe touche :mrgy:. Maar is ook gewoon niet normaal. Ik heb slechts enkele van die kutvissen gevonden en maar liefst 15 candy. Bijna net zo zeldzaam als een Charmender vinden.

Geplaatst

Vandaag van level 9 naar 11 gegaan dankzij een dubbele lure waar ik veel pidgeys heb gevangen waarna ik deze liet evolven met een lucky egg :)

Krijg je plots pokemon van 366cp in plaats van 10 tot 60 :D Jammer genoeg wegens server problemen een Horsea gemist en door men eigen schuld een erg sterke squirtle laten ontsnappen. Bessen vergeten...

bewerkt door Redrabbit

Geplaatst

Level 18 nu hier maar m'n hoogste item is nog maar 1100 CP of zo, begin er ook langzaam aan een beetje klaar mee te geraken. Constant dezelfde beesten, weinig verassingen, nee intrigerend zou ik het niet meer willen noemen.

Iemand die weet waarom ik geen lure kan gebruiken? Kan dat al zeker 3 dagen niet meer. Andere op die locatie wel... Heb 2 keer het geluk gehad dat iemand anders een dubbele lure deed. Maar ik wil dat ook...

http://www.imore.com/how-place-lure-pokemon-go

Zie dat stukje van 'How to place a Lure on a PokéStop in Pokémon Go' .. je moet het dus via dat witte balkje bij de Poké Stop doen.

Geplaatst

Ach, ik wil voorlopig nog een zooi pokeys vangen en ze hebben het bij Niantic al over een nieuwe reeks pokemons. Wel zou ik in dat geval gewoon een filter willen instellen, dat ik die ratten enzo ook niet meer in beeld krijg. Dat zou flink schelen.

Geplaatst

Gisteren ballen wezen halen in de buurt samen met de vrouw. Komt net de 60 jarige buurman langsfietsen. Mijn vrouw zich helemaal rot schamen :D

Geplaatst

Hoe kom je aan zoveel incense dingen?

Geplaatst

Netjes hoor. Jammer dat je dan weer 100 candies nodig hebt om hem te evolueren naar een Gengar.

Ik heb inmiddels 62 gezien en 61 gevangen (fucking Tangela).