Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Begonnen met een Charmander, heb ook een Caterpie, Weedle, Pidgey, Spearow en een Rattatta gevangen. Maar hij vreet wel MB's inderdaad, daar kwam ik ook net achter

Geplaatst
Squirtle heeft zich ook hier gemeld :D ik klikte alleen per ongeluk op hem, maarja, niks aan te doen

EDIT: Moet je echt je scherm open (dus brandend) hebben, wil je een bericht krijgen dat er een pokemon in de buurt is?

Voor zover ik weet wel, das wel een nadeel.

Krijg t niet gefixed op m'n Iphone :( :(

IOS versie komt later

Geplaatst

Dus je moet echt lopend, met een brandend (aanstaand) scherm gaan lopen? Da's lekker handig :cab:

Inmiddels gewoon van achter mijn bureau al een Pidgey en Rattata, ik begin dus echt lekker old skool :P

Geplaatst

Nee, volgens mij doet hij het ook als je je app aan hebt staan. Krijg je bijvoorbeeld een tril als er een Pokemon in de buurt is.

Ik moest vanmiddag met de bus en trein, dus maakte flink wat kilometers haha :p

Geplaatst
Nee, volgens mij doet hij het ook als je je app aan hebt staan. Krijg je bijvoorbeeld een tril als er een Pokemon in de buurt is.

Ik moest vanmiddag met de bus en trein, dus maakte flink wat kilometers haha :p

Las ergens dat die alleen stappen telt en geen afgelegde afstand. Ga hem dalijk ook proberen trouwens, niet dat ik er wat aan heb de komende tijd, want in Azië werkt die volgens mij niet eens en daar zit ik vanaf morgen. :D

Geplaatst
Las ergens dat die alleen stappen telt en geen afgelegde afstand. Ga hem dalijk ook proberen trouwens, niet dat ik er wat aan heb de komende tijd, want in Azië werkt die volgens mij niet eens en daar zit ik vanaf morgen. :D

Dat zou jammer zijn, dan maar weer wat gaan wandelen :p

[MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; als je gaat rondlopen buiten komen ze vanzelf, je kan ook ee soort van geurtje gebruiken waardoor wilde pokemon naar je toe komt.

Geplaatst

ja, de item 'Incense' werkt als de tierelier ben ik achter gekomen :-o

Ik ben inmiddels level 6 :) heb aardig wat pokemon gevangen, waaronder een Tentacruel met een CP van 300 :D

Geplaatst

Een aantal vrienden van mij hier in de buurt hebben het werkend op de Iphone.

Hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet, aangezien ik een Huawei heb ^^

Geplaatst
ja, de item 'Incense' werkt als de tierelier ben ik achter gekomen :-o

Ik ben inmiddels level 6 :) heb aardig wat pokemon gevangen, waaronder een Tentacruel met een CP van 300 :D

Nice hoor :)

Hier ook net level 6 geworden.

Geplaatst

Iemand met X/Y of OR/AS die even snel mijn Machoke naar een Machamp wil traden? Kan ik morgen met een full team op vakantie. :D

Geplaatst

Heerlijk spelletje hoor dat Pokemon Go. Nog niet al teveel geprobeerd, want kost aardig wat MB en batterij, waarvan ik allebei niet zoveel heb :mrgy:

Geplaatst

en het is tijdelijk geblokkeerd voor ons :(

Alleen voor de mensen waar het daadwerkelijk gereleased is, is het speelbaar QQ

Geplaatst

Ook net even speelt, gelijk een Charmander in de achtertuin:clap:

Morgen maar even door het dorp lopen, en kijken wat we tegen komen