Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Er zit hier in de stad een rode gym van level 9 :cab:

Ik ga vanavond proberen die naar beneden te halen! #teamyellow

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Hier level 11 en nog steeds geen enkele Magikarp gevonden. Ik ben al eens naar een grote vijver (eveneens een blauwe vlek op de Pokemon Go map) gegaan, niks waterpokemon. Daarna naar het kanaal gegaan, zo'n 5 km lang ben ik naast het kanaal blijven wandelen... ook deze lange blauwe lijn op de pokemap leverde geen enkele waterpokemon op. Nu voor de lol is gekeken op Pokevision en jawel, er zitten geen waterpokemon in het water :cab:

Waar blijft die ruiloptie ;)

Geplaatst
Wat ik doe;

- Ik spaar al m'n pokemons op. Tot ik op de 250 zit.

- Je zult waarschijnlijk 150 van de 250 aan Pidgeys etc. hebben.

- Ik zet m'n lucky egg in. Dit levert je 30 min. lang dubbele XP op.

- Door al die pokemon kun je zomaar 20 of 30x evolven en dus heb je 20 of 30x dubbele XP in plaats van enkele.

- Je kunt dit ook nog doen bij een Pokestop en dan ook nog eens een Lure modele inzetten. Wie weet komt er nog wat leuks en alles wat je dan vangt krijg je ook eens dubbele XP voor.

Is het zo duidelijk? :)

Duidelijk (y)

Geplaatst
Kreeg net een Magikarp uit mijn 2km ei :-D cp van 137 :<

Free candies! Vanmiddag een Starmie van 1063 gevangen en een Jynx uit m'n 10km ei gehad. Beetje tegenvaller.

Geplaatst
Free candies! Vanmiddag een Starmie van 1063 gevangen en een Jynx uit m'n 10km ei gehad. Beetje tegenvaller.

Ik kreeg een Onix uit een 10 km ei ;e

Geplaatst
Ik kreeg een Onix uit een 10 km ei ;e

Die had ik nog niet dus daar zou ik wel blij mee zijn geweest. Jynx had ik al.

Geplaatst

Het gaat steeds beter :) van level 8 naar 13 in 3 dagen (amper 6 uur daarvan is de totale game tijd)

Als mijn 6 eieren uitkomen kom ik al in level 14. En dat zonder data verbinding :D

Lang leve de stad Peer en haar wifinetwerk bij pokestops. Zitten vol Pidgeys en Weedles. Zalig zo veel van die beesten in combo met een lucky egg.

bewerkt door Redrabbit

Geplaatst
Ik heb 9 eieren nu, maar komen die 'vanzelf' uit of?

Je moet ze in een incubator stoppen en dan gaan lopen zoveel x aantal km tot ie uitkomt.

Geplaatst

Als je wat coins hebt kan je incubators bijkopen. Vooral handig als je eieren bak (voor 9 stuks) bijna vol zit maar je weinig tijd hebt om te wandelen.

Geplaatst

Gisteren een Hypno CP??? gevangen. Kostte mij 10 berries en 12 great balls, maar dan heb je wat: CP975 _O_. Maat van mij liep naast mij en had er maar een van CP350 ofzo..

Geplaatst
Gisteren een Hypno CP??? gevangen. Kostte mij 10 berries en 12 great balls, maar dan heb je wat: CP975 _O_. Maat van mij liep naast mij en had er maar een van CP350 ofzo..

Haha lekker hoor :D

Geplaatst
Gister een Snorlax van 1747 uit m'n 10km ei gekregen. _O_

Nice man, mijne was maar 226

bewerkt door Erwin.

Geplaatst

Wat krijgen jullie toch een gave pokeys zeg. Ik zit met een Ratata en Pidgey uit mijn 2km eieren en een Goldeen geloof ik uit mijn 5km ei.

Wel zojuist vanuit de wc een Jigglypuff gevangen :-D.

Oh en ik heb gisteren een 10km ei gekregen. Vanmiddag maar proberen te laten hatchen.

Geplaatst

Gisteren in Amersfoort stonden er 9 lures vlakbij lekaar aan. Een groot gekkenhuis. Heb een stuk of 8 Goldeens gevangen waardoor ik nu een Seaking (810CP) heb. Verder nog een Poliwhirl en een hoop die ik al had. Ook m'n tweede Haunter maar ook deze is maar 435 CP.

Geplaatst

Vandaag voor het eerst op m'n eigen werkplek geweest. Dat is een soort van Drowzee-imperium, niet normaal. Ik denk dat ik er wel 15 heb gevangen vandaag. Hypno here I come! :banana:

Geplaatst

Iemand tips voor een pokemon spel op mn computer waarin alles tot en met max de 3e generatie zit? Zeg maar gewoon een pokemon game voor op de gameboy(of wat voor platforms je tegenwoordig hebt) met de 1e, 2e en 3e generatie pokemon?

Geplaatst
Iemand tips voor een pokemon spel op mn computer waarin alles tot en met max de 3e generatie zit? Zeg maar gewoon een pokemon game voor op de gameboy(of wat voor platforms je tegenwoordig hebt) met de 1e, 2e en 3e generatie pokemon?

ruby, sapphire of emerald.