Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mis werkelijk waar een squirtle op 1 seconde, drukte op hem en hij verdween. Superzuur :( In ieder geval nog 2 Eevee's (met 1 haal ik het ook, maar dat is wat minder handig) en ik heb een Vaporeon, Jolteon & Flareon op volle oorlogssterkte voor mijn level :

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Kabuto is me ontschoten, bal gegooid maar daarna was die weg. Squirtle ook 10 ballen op gegooid maar steeds ontsnapte hij. Wel Charmander, Slowpoke en Magmar (cp 808 :<) gevonden. Ga vaker in Apeldoorn rondrijden ;c

Geplaatst

Net een Weezing, lekker great balls naar hem gooien en hem begraven in die bessen. Loopt die app vast :cab:

Geplaatst
Kabuto is me ontschoten, bal gegooid maar daarna was die weg. Squirtle ook 10 ballen op gegooid maar steeds ontsnapte hij. Wel Charmander, Slowpoke en Magmar (cp 808 :<) gevonden. Ga vaker in Apeldoorn rondrijden ;c

Ik had vanavond 2 Kabuto gevangen :)

Geplaatst

Gyarados :< :

Geplaatst
Gisteren een Hypno CP??? gevangen. Kostte mij 10 berries en 12 great balls, maar dan heb je wat: CP975 _O_. Maat van mij liep naast mij en had er maar een van CP350 ofzo..

Had er hier zondag ook 1. Zat op de wc te kakken. Ik 5 keer een bal naar die penis. Ging ie er steeds uit. Toen waren mijn ballen op. :(

Geplaatst

Als hij er uit klapt, kun je weer een berry gooien he. Maar wel hoerig inderdaad. Ik zat gisterenavond in de trein van werk naar huis en toen kwam ik een Dratini tegen van in de 400. Vier keer een bal gegooid, berries gegooid en ineens pleitte :(.

Geplaatst

Volgens mij zit berry nu in Chili bij de vrouw. Dus dat gaat niet helpen.

Geplaatst

:r.. zo fout weer haha. Maar Berry is de man met de dame uit Nicaragua he. Ik ben die Chileen :mrgy:.

Geplaatst

Ja dat kon ik niet schrijven. Dus dan maar Chili.

Nee geen idee wat een Berry is. Zal straks op de wc wel ff kijken of die tussen mijn items zitten.

Geplaatst

Welk leveltje ben je [MENTION=71]Gert[/MENTION];?

Geplaatst

Gister stond ik voor de deur, zag ik rechtsonderin op de navigatie een Dragonair verschijnen. Pokevision geopend, 10 minuten teruggelopen, stond er echt een hele horde klaar om dat beest te vangen :r. Jammer dat die van mij maar 171 was, maar gotta catch m all tochh.

Geplaatst
Welk leveltje ben je [MENTION=71]Gert[/MENTION];?

Level 6 volgens mij ;)

Geplaatst
Gyarados :< :<

Ik moet er nog 3 vangen, maar mijn hoogste Magikarp is 133, dus denk dat ik wacht tot ik een hogere vang want je Magikarp gaat keer 10,5.

Geplaatst
Ik moet er nog 3 vangen, maar mijn hoogste Magikarp is 133, dus denk dat ik wacht tot ik een hogere vang want je Magikarp gaat keer 10,5.

jullie zitten allemaal bij de zee in de buurt ofzo? Ik heb hier serieus 3/4 x een magikarp gezien.

Geplaatst
jullie zitten allemaal bij de zee in de buurt ofzo? Ik heb hier serieus 3/4 x een magikarp gezien.

Hier geen zee maar kom regelmatig Magikarp tegen hoor, zit inmiddels op 320 candy's. Hoogste is op dit moment 137 cp.

Geplaatst

Hmm ok, dat wist ik niet. Mijn Gyarados is 1293, niet heel geweldig mja boeiend.

Geplaatst

Gister onder andere gevangen, Dragonair, 2x Pinsir, 5 ponyta's, 5 squirtles, mijn eerste bulbasaur, Scyther, Rhyhorn en een Hypno.

fozwwj.jpg

Geplaatst
Iemand tips voor een pokemon spel op mn computer waarin alles tot en met max de 3e generatie zit? Zeg maar gewoon een pokemon game voor op de gameboy(of wat voor platforms je tegenwoordig hebt) met de 1e, 2e en 3e generatie pokemon?

Als je googeld op pokemon red komt er iets met playr ofzo. Daar speel ik het altijd.

Geplaatst

Wat een pokeys zeg :|. Ik heb de Pinsir, Dragonair, Ponyta, Bulbasaur en Scyther nog niet in het wild gezien helaas. Ook Pikachu en die Voltorb niet.