Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hier in Nijmegen valt het nog best tegen :( Van de week even tot half 4 's nachts in het centrum rondgelopen om te zoeken :r :r

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Gister onder andere gevangen, Dragonair, 2x Pinsir, 5 ponyta's, 5 squirtles, mijn eerste bulbasaur, Scyther, Rhyhorn en een Hypno.

fozwwj.jpg

Jezus, dan is het hier wel heel karig gesteld. Centrum van Emmen is dan nog redelijk, maar daar kom je over het algemeen niet verder dan drowzee's/poliwag/jynx/kingler als meest zeldzame. En heel af en toe een dratini:P Al was er gister een blastoise, helaas net te laat.

Geplaatst
Hier in Nijmegen valt het nog best tegen :( Van de week even tot half 4 's nachts in het centrum rondgelopen om te zoeken :r :r

Man.. ik ben vanaf huis naar de Fietsbrug gegaan, langs het nieuwe gedeelte daar beneden in Lent, terug via de Waalbrug, langs de Waalkade en zo richting huis weer. Niks. Ja, een loser Hypno, maar mijn Diglett in mijn broek heeft nog meer CP.

Geplaatst
Man.. ik ben vanaf huis naar de Fietsbrug gegaan, langs het nieuwe gedeelte daar beneden in Lent, terug via de Waalbrug, langs de Waalkade en zo richting huis weer. Niks. Ja, een loser Hypno, maar mijn Diglett in mijn broek heeft nog meer CP.

Nja ik heb op zich nog wel het geluk dat ik nog niet zo ver ben en nog best weinig Pokemon heb, maar ik merk wel idd dat het steeds wat lastiger wordt om zeldzame Pokemon te vinden.

Overigens is er toevallig nog een app in de google playstore zoals Pokévision?

Geplaatst

Eerst was je er fel op tegen en nu doe je toch mee :r

Geplaatst
Eerst was je er fel op tegen en nu doe je toch mee :r

Nooit tegen geweest, wel belachelijk gevonden dat mensen zich zo gek kunnen laten maken door dit spel :D En dat ik er daarom niet aan mee zou doen.

Ohja en plus het feit dat ik moe werd in de app dat het alleen nog maar over Pokemon ging, niet dat ik daarom uit de app ben ;c

Geplaatst

Dat hele stuk wezen lopen? :mrg: Als je dan nog niks speciaals vindt zou ik mijn mobiel mooi van de brug af gooien. Ben je bij de trappen langs de Lindenbergh naar de Waalkade geweest? Altijd vier lures aan daar. Zelf twee keer langs gelopen (niet blijven hangen), zitten gewoon dik honderd man daar.

Geplaatst
Dat hele stuk wezen lopen? :mrg: Als je dan nog niks speciaals vindt zou ik mijn mobiel mooi van de brug af gooien. Ben je bij de trappen langs de Lindenbergh naar de Waalkade geweest? Altijd vier lures aan daar. Zelf twee keer langs gelopen (niet blijven hangen), zitten gewoon dik honderd man daar.

Zelfs om 3 uur 's nachts :r :r Nja geen 100 meer, maar zeker nog een stuk of 20/30.

Geplaatst
Waar ik gisteravond was zit nu een Lapras :(

Had ik dus ook, zat vorige week toen ik vrij was elke dag op Kijkduin, ging ik 1 dag met mijn vriendin uit eten zit Charizard daar. Toen ben ik overgestapt naar het ''POB" principe, Pokemon over Bitches.

Geplaatst

Pikachu bij de Lindenberg nog ruim 4 minuten, dus mochten jullie in de buurt zijn ;c [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];

Hmmz misschien te enthousiast, jullie hebben die misschien al :-D

bewerkt door Sanders

Geplaatst
Pikachu bij de Lindenberg nog ruim 4 minuten, dus mochten jullie in de buurt zijn ;c [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];

Hmmz misschien te enthousiast, jullie hebben die misschien al :-D

Haha woon helaas niet zo dichtbij het centrum. Heb ook nog geen Pikachu. Aantal 'speciale' Pokémon valt me ook vies tegen, al moet ik ook zeggen dat ik niet zoveel eropuit ga.

Geplaatst

Ik geef wellicht niet het vermoeden, maar ik ben wel gewoon aan het werk :r.

Geplaatst
Ik geef wellicht niet het vermoeden, maar ik ben wel gewoon aan het werk :r.

Ja ik heb vakantie, vandaar dat ik van de week ook tot half 4 in het centrum pokestops aan het gebruiken was :r :r

Geplaatst

Dat hoop ik ook ja hahaha. Ik ging met de zomerfeesten even nog de stad in en alles.. op de terugweg wel even pokeys vangen hoor. Of laatst na het stappen in Utrecht even het telefoontje erbij pakken.

Geplaatst
Vanavond maar weer eens op pad. :mrg:

Ik lijk wel verslaafd, dit is dan ook de reden dat ik nooit WoW of iets ging spelen...

Heb hetzelfde, maar ook weer nieuwe vrienden gemaakt, nee deze verslaving is niet zo erg :)

Geplaatst
Heb hetzelfde, maar ook weer nieuwe vrienden gemaakt, nee deze verslaving is niet zo erg :)

Jaa is zeker waar, mijn werk of iets anders lijdt er ook niet onder (alleen mijn vriendin af en toe haha) en is het inderdaad mega sociaal, iedereen praat met elkaar tijdens het vangen.

Geplaatst

Ze mogen wel een keer gaan zorgen dat we kunnen ruilen van Pokemon. Kan ik mooi Team Rocket kopiëren.

Geplaatst
Ze mogen wel een keer gaan zorgen dat we kunnen ruilen van Pokemon. Kan ik mooi Team Rocket kopiëren.

Ja bij de nieuwe update in september (duurt laaaaang) gaat dat gebeuren, dan wordt ook de bug met de voetjes opgelost.

Geplaatst

Het grootste nadeel van ruilen is dat het charme van zelf pokemon vinden en vangen grotendeels verdwijnt. De mensen met een hoog level vangen vaker hoge cp en ruilen die dan tegen bijvoorbeeld een Pidgey, zodat de ander ook sterk word. Waar heb ik dan alle moeite voor gedaan? :p

Geplaatst
Het grootste nadeel van ruilen is dat het charme van zelf pokemon vinden en vangen grotendeels verdwijnt. De mensen met een hoog level vangen vaker hoge cp en ruilen die dan tegen bijvoorbeeld een Pidgey, zodat de ander ook sterk word. Waar heb ik dan alle moeite voor gedaan? :p

Ik vind het voornamelijk handig. Bepaalde Pokemon kun je onmogelijk bij mij in de buurt vinden. Als ik dan met iemand kan ruilen die ze wel heeft dan is dat toch ideaal? Ik heb nu bijvoorbeeld een Cabuto die ik waarschijnlijk nooit zal evolueren, dan misschien wel. Wel moeten ze doen dat je alleen met je eigen factie kan ruilen. Versterkt ook het teamgevoel zeg maar.

Geplaatst
Ik vind het voornamelijk handig. Bepaalde Pokemon kun je onmogelijk bij mij in de buurt vinden. Als ik dan met iemand kan ruilen die ze wel heeft dan is dat toch ideaal? Ik heb nu bijvoorbeeld een Cabuto die ik waarschijnlijk nooit zal evolueren, dan misschien wel. Wel moeten ze doen dat je alleen met je eigen factie kan ruilen. Versterkt ook het teamgevoel zeg maar.

Dan moet je wel heel veel Kabuto gaan ruilen wil je hem laten evolueren ;) gisteren ook pas mijn eerste 2 Kabuto gevonden, dus dat duurt hier ook nog lang.