Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zit af en toe hier in Indonesië die app aan te gooien, maar verschilt echt per locatie wat je tegen komt. Zaten paar dagen op een klein eiland, alleen maar Voltorb en Magnemites, op Bali juist meer het gebruikelijke. Gebruik m alleen op kleine afstandjes lopen overigens want heb de batterij van mn telefoon nog voor andere dingen nodig. :p

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Gisteren een Hypno CP??? gevangen. Kostte mij 10 berries en 12 great balls, maar dan heb je wat: CP975 _O_. Maat van mij liep naast mij en had er maar een van CP350 ofzo..

Kwam er gisteren eentje tegen bij de Amsterdam Arena van 1295. Koste me nagenoeg hetzelfde maar man wat was ik daar blij mee.

Geplaatst

Hier zijn er duizend van die Drowzees. Zou al 10 Hypno's hebben als ik ze allemaal had gehouden.

Geplaatst

Geen gekke avond. Onder andere Onix, Eevee (639cp), Charmander, Squirtle, 2 Rhydorns, Scyther (1007cp) Pinsir(1109cp) Dratini (500cp) en een Persian.

Geplaatst
Geen gekke avond. Onder andere Onix, Eevee (639cp), Charmander, Squirtle, 2 Rhydorns, Scyther (1007cp) Pinsir(1109cp) Dratini (500cp) en een Persian.

Hoe vind je er zoveel van die zeldzame(re) Pokemon? Hier in Nijmegen is het dramatisch met zeldzame(re) Pokemon :cab:

Geplaatst
Hoe vind je er zoveel van die zeldzame(re) Pokemon? Hier in Nijmegen is het dramatisch met zeldzame(re) Pokemon :cab:

Kijkduin (strand vlak naast Scheveningen) staan standaard vier lures naast elkaar waar gemiddeld overdag 80 man zit en 's avonds meer dan het dubbelen, ziek gezellig en iedereen helpt elkaar. Zodra iemand bijvoorbeeld een Scyther ziet dan wordt dat geroepen en is het 1 grote kruistocht met ze alle daarheen om vervolgens weer terug te gaan naar die lures in de hoop dat daar wat spannends spawnt en anders is er een half uur later ergens anders weer een zieke. Er zit standaard ook een Onix bij het parkeerterrein. :cab:

Geplaatst
vangst vandaag in lillo-ford was

Slowpoke *2

Krabby *4

magnemite*10

poliwag*6

voltorb*11

geodude*3

jigglypuff

staryu*4

ekans*2

nidoran*5

horsea*2

electrabuzz

Squirtle*2

pikachu

onix

ponyta*2

gastly*3

Meowth*4

Machop*2

hypno

magicarp*5(beste 102 cp)

Jynx

exeggcute*2

abra*2

tentracruel

kingler ( tweede was 750 cp maar ontsnapt :( )

poliwag*6

wartortle

seel

clefairy

kabuto*3

psyduck*4

vulpix*2

growlithe

dratini

bellsprout*3

sandshrew

caterpie*2

charmander

venomat*2

en dan nog wa pidgeys en co, nie slecht zou ik zo zeggen.

Kwam ik tegen op een ander forum. Is juist een uur rijden van huis. Binnenkort is een dag verlof voor nemen. Is een specifieke plaats met veel pokestops op elkaar ;)

Maakt me enerzijds blij, vooral de gedachte aan al die leukenPokemon. Aan de andere kant bederft het mijn spelvreugde wel wat omdat zoiets bestaat maar nogal veraf is terwijl hier niets deftig zit. Maar het is al een uur minder rijden dan de kijkduin...

Geplaatst
Binnenkort is een dag verlof voor nemen.

Het is een spel he, ga je toch geen dag vrij voor nemen :cab:

Polywrath van 1100 CP, wiehoe :D

Geplaatst
Kwam ik tegen op een ander forum. Is juist een uur rijden van huis. Binnenkort is een dag verlof voor nemen. Is een specifieke plaats met veel pokestops op elkaar ;)

Maakt me enerzijds blij, vooral de gedachte aan al die leukenPokemon. Aan de andere kant bederft het mijn spelvreugde wel wat omdat zoiets bestaat maar nogal veraf is terwijl hier niets deftig zit. Maar het is al een uur minder rijden dan de kijkduin...

Vind die lijst wel meevallen, zitten niet hele speciale tussen. Ik vind die Pokemon op een avond als ik bij vier lures zit. Het is dan redelijk normaal dat je dit soort pokemon krijgt. Neem aan dat er op minder dan een uur rijden bij jou in de buurt ook wel zoveel pokestops (of misschien drie) naast elkaar zitten.

Geplaatst

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Ik loop vanochtend naar het station en kwam een Vaporeon tegen. Ik denk WTF _O_. Had hij CP38 :r..

Geplaatst
Jigglypuff. Gengar. Eevee. Onyx. Ash. Het zijn niet alleen figuurtjes uit Pokémon Go, maar sinds kort ook populaire namen voor baby's. Het aantal vernoemingen stijgt hard, constateert de site BabyCenter, een oudercommunity die namen bijhoudt, tegenover Britse media.

Ook de namen Star (kort voor Starmie) en Ivy (voor Ivysaur) zijn plotseling populair geworden. De naam Roselia komt ook steeds vaker voor, hoewel dat figuur nog niet in Pokémon Go zit. "Millennials voelen zich aangetrokken tot technologie en nostalgie naar de jaren 90", zegt de chef van BabyCenter.

Jigglypuff :r

Geplaatst
Vind die lijst wel meevallen, zitten niet hele speciale tussen. Ik vind die Pokemon op een avond als ik bij vier lures zit. Het is dan redelijk normaal dat je dit soort pokemon krijgt. Neem aan dat er op minder dan een uur rijden bij jou in de buurt ook wel zoveel pokestops (of misschien drie) naast elkaar zitten.
ik heb er maar 9 uit die lijst. Meeste nog uit een ei of heel laag cp... en dat zijn zeker niet de speciale. Hier is geen enkele grootstad in de buurt en zit echt niets deftig. Dus voor mij is die lijst gigantisch spectaculair... Voor 3 spots bij elkaar moet ik 40 minuten rijden naar Hasselt. 4 spots is een uur naar Lillo.

Dus als ik 's avonds goede pokemon wil vangen moet ik ik al 2 uur tellen dat ik kwijt ben met rijden naar hasselt of lillo... Wil je dan nog wat vangen nadat je om 9 uur vetrokken bent is het ziek laat voor je terug bent. Moet je dag nadien ook nog gaan werken. Dus ja dan moet je verlof nemen of je blijft zitten met een pidgeot van 800 op level 15 joehoe leuk hoor

bewerkt door Redrabbit

Geplaatst

[MENTION=3224]Redrabbit[/MENTION]; Dat verklaart inderdaad wel een hoop dan!

[MENTION=25052]DaanBdr[/MENTION]; altijd een Razzberry gooien bij een zeldzame pokemon, zodra je een razzberry hebt gegooid en hij gaat uit je pokeball moet je weer een nieuwe razzberry gooien.

Geplaatst
Vanochtend een Snorlax voor m'n deur met CP???. Ik kon één pokeball gooien en toen rende die weg :(

Ja gisteren gooide ik ook 1 bal. Raak en daarna rende zo'n rakker weg. Waarom is dat dan? Kunnen die lui gewoon random em peren?

Geplaatst
Ja gisteren gooide ik ook 1 bal. Raak en daarna rende zo'n rakker weg. Waarom is dat dan? Kunnen die lui gewoon random em peren?

Hoe zeldzamer hoe eerder ze weg gaan/moeilijker te vangen ze zijn.

Geplaatst

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; [MENTION=71]Gert[/MENTION];

M'n verhaal was niet helemaal volledig, maar ik gooide eerst een Razz Berry en vervolgens een Great Ball. Ik ben level 18, dus nog geen toegang tot de ultra balls. Meer kon ik er helaas ook niet aan doen

Geplaatst

Nadat gisteren de servers eruit lagen, wilde ik vandaag opnieuw een poging wagen om m'n lucky egg te gebruiken met 2 lures vlakbij elkaar, klappen de servers er weer uit vlak voor ik wegga :mrgy: Lekker dan, heb ten eerste nog maar 10 ballen en ten tweede teveel pokemon om te evolueren in die 30 minuten ;c

Geplaatst

Welk level ben jij dan [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

Aha ja op die manier, dat hebben wij dus bij de trappen bij het Valkhof, daar maar eens wat vaker gaan zitten [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION];

Geplaatst

Mijn 21 uur waren om en ik had 5 pokemon bij een gym zitten, mooi even 50 pokecoins en 2500 stardust gecollecteerd :D

EDIT: Voor de geïnteresseerden:

8970a90e5648c473dd701607bbaca6f4.png

bewerkt door Thomassje123