Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Jij houdt van Hypno's en Jolteons? ;c

Krijg zoveel Drowzee's en Hypno vond ik gisteren met een cp van 1300. Jolteon is heell chil, hij is heel snel in battles

Geplaatst

Ik ben level 18, maar nog geen enkele battle gedaan :r

Geplaatst
Welk level ben jij dan [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

Aha ja op die manier, dat hebben wij dus bij de trappen bij het Valkhof, daar maar eens wat vaker gaan zitten [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION];

Ik ben level 17, maar heb vandaag voor het eerst een battle gedaan. Vieze hufter van een collega die een iets snellere telefoon heeft, plaatste die een pokemon toen die vrij was :r. Moest ik die ook weer verslaan. Nu zit de gym vol met pokeys..

Ik kreeg overigens maar 10 coins geloof ik. Krijg je meer coins hoe langer je zit? Ik wil die extra incubator namelijk eens halen, maar dat schiet zo niet op.

Geplaatst
Ik ben level 17, maar heb vandaag voor het eerst een battle gedaan. Vieze hufter van een collega die een iets snellere telefoon heeft, plaatste die een pokemon toen die vrij was :r. Moest ik die ook weer verslaan. Nu zit de gym vol met pokeys..

Ik kreeg overigens maar 10 coins geloof ik. Krijg je meer coins hoe langer je zit? Ik wil die extra incubator namelijk eens halen, maar dat schiet zo niet op.

Per gym krijg je 10 coins. Dus het kan lonen om niet gelijk je coins te innen. Jolteon is bij mij echt beroerd btw, Vaporeon ftw!

Geplaatst

10 coins per geclaimde gym per 21uur. Je mag dus meerdere gyms pakken en dan pas claimen. Ofwel toch maar op veilig spelen en meteen claimen (stel dat je de andere niet in raakt en de vorige teruggepakt is dan heb je niets).

Geplaatst

Dus ik moet verdomme 15 gyms veroveren voor ik een incubator van 150 coins kan halen? Damn.. En als ik een week lang de gymleader ben heb ik er dus eigenlijk geen ruk aan?

EDIT: [MENTION=3224]Redrabbit[/MENTION]; ah zo.. meteen claimen ipv wachten ja.. nou, met de schrale handel die ik inzet, zie ik niet dat die er nu nog staat..

Geplaatst

Wachten tot de 21 uur om zijn en dan zoveel mogelijk gyms proberen te veroveren, of nog beter.... een gym van jouw kleur vinden waar je je pokemon meteen in kan zetten

Geplaatst

Dat laatste ga ik dan wel doen haha.

Overigens.. als ik een battle heb gedaan voor een gym, worden mijn pokeys dan ook sterker?

Geplaatst
Dat laatste ga ik dan wel doen haha.

Overigens.. als ik een battle heb gedaan voor een gym, worden mijn pokeys dan ook sterker?

Nee, je krijgt wel exp voor gym battles en du de pokecoins om de 21 uur als je het slim aanpakt

Geplaatst

Hm, daar heb ik eigenlijk geen zak aan :r.

Als je je pokey achterlaat op een gym, krijg je die dan terug als de gym verslagen is?

Geplaatst
Hm, daar heb ik eigenlijk geen zak aan :r.

Als je je pokey achterlaat op een gym, krijg je die dan terug als de gym verslagen is?

Jaaa. Als je een pokemon in een gym achterlaat staat er bij je pokemon links van hem een tekentje, als die weg is en waarschijnlijk je pokemon geen HP meer heeft moet je even een revive op hem gooien en wat potions.

Geplaatst

Ik wilde net even kijken of ik een golbat van 275 kon trainen, maar er zat er 1 in de gym van 1200 + cp :r Ja meteen dood natuurlijk :r

Geplaatst
Dus ik moet verdomme 15 gyms veroveren voor ik een incubator van 150 coins kan halen? Damn.. En als ik een week lang de gymleader ben heb ik er dus eigenlijk geen ruk aan?

EDIT: [MENTION=3224]Redrabbit[/MENTION]; ah zo.. meteen claimen ipv wachten ja.. nou, met de schrale handel die ik inzet, zie ik niet dat die er nu nog staat..

Vandaag snel 4 gyms na elkaar gepakt. Risico genomen dat de andere 2 gepakt zouden worden. Zodoende 40 coins in de wacht gesleept. Kan de moeite zijn hoor.

Jaaa. Als je een pokemon in een gym achterlaat staat er bij je pokemon links van hem een tekentje, als die weg is en waarschijnlijk je pokemon geen HP meer heeft moet je even een revive op hem gooien en wat potions.

Hij keert terug met 1 HP. Dus gewoon een hyper potion geven en voila.

Geplaatst

inderdaad :) maar wordt de hp niet hoger als je een pokemon in een gym laat/bijzet?

Hier mijn vooruitgang (zonder data, moet het even op wifi doen)

2b9v6a.png

Ondertussen 5 gymbattles meer.

Geplaatst
Nee, jouw pokemon blijft precies hetzelfde, alleen als hij verslagen is krijg je hem terug met 1 HP.
Ah jammer... Vandaag flink wat gevochten op het plein :D Voor de eerste keer ook is met 2 tegelijk tegen de Gym, best cool! Zeker gezien het geheel toevallig was, maar de perfecte manier om een "zware" Gym toch onderuit te halen. Had ik hem binnen was men Pidgeot van 800 een kwartier later weer uit, dus terugevochten en weer gepakt ;)

16ib3nk.png

Geplaatst

Had vandaag wel wat pech ;e stond op het station en daar was een gym, dus ik die proberen te verslaan maar er zat zo'n verschrikkelijke Snorlax in. Trein komt, stap in en ga zitten. Versla ik die Snorlax, gaat de trein rijden en ben ik net te laat om een nieuwe Pokemon erin te doen en dus ook te ver weg. Lege gym achtergelaten... :cab:

Gelukkig vanmiddag wel een Magikarp van 144 cp gevangen! Gaat een leuke Gyarados worden! :<

bewerkt door Jornski

Geplaatst

:D :D

rbmw3k.jpg

Bij ons in Nijmegen vlakbij de Lindenberg op de trappen (die ik nog niet eens gefotografeerd heb :r :r) [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Morgen in de efteling eens wat gaan vangen. Handig gebruik maken van een gezinsuitstap noemen ze dat :D

Nu hopen dat de wifi daar goed is en ze veel lures zetten :)

Geplaatst
:D :D

rbmw3k.jpg

Bij ons in Nijmegen vlakbij de Lindenberg op de trappen (die ik nog niet eens gefotografeerd heb :r :r) [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];

Kwam doordat er zo'n bekende youtuber daar zat te vloggen.

Geplaatst

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; daar moet ik eens een keer wandelen dus.

Gisteren op het terras echt een shitload aan pokeys gevangen zeg. Heel veel Magikarp's, Staryu's en Psyducks, dus die laatste twee kan ik evolven. Maar het meest blije werd ik van 2 Squirtle's en een Kabuto.

Geplaatst

Liep gisteren ergens in Vondelpark een Kabutops, maar niet kunnen vinden. Irritante 3 stappen bug :r

Geplaatst
Liep gisteren ergens in Vondelpark een Kabutops, maar niet kunnen vinden. Irritante 3 stappen bug :r

Pokevision gebruiken dan, tegenwoordig doet iedereen dat. :cab: