Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nja, ik inmiddels ook niet meer. The chase is better than the catch. Vind het gewoon veel leuker om zelf onderweg een pokey te vinden.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Pokevision gebruiken dan, tegenwoordig doet iedereen dat. :cab:

Euhm ... nee hoor. Dat is gewoon sneu.

Geplaatst
[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; daar moet ik eens een keer wandelen dus.

Gisteren op het terras echt een shitload aan pokeys gevangen zeg. Heel veel Magikarp's, Staryu's en Psyducks, dus die laatste twee kan ik evolven. Maar het meest blije werd ik van 2 Squirtle's en een Kabuto.

Ja op zich was de oogst wat betreft ontbrekende Pokemon best groot, zaterdagavond maar weer eventjes flink lang het centrum in, heb nog een week vakantie dan, dus een nachtje doorhalen kan op zich wel :r

Nja of dat daar mee te maken had weet ik niet, het is daar meestal wel erg druk rond die tijd [MENTION=27637]Root[/MENTION];

Geplaatst

Ik vind pokevision eigenlijk ook beetje de charme weghalen, maar het is wel een gezeik met die voetjes, daar word je toch een partij chagrijnig van. vorige week hier een lickitung in de buurt, hele blok door geweest, helemaal niks. Kijk ik op pokevision, zit die gewoon serieus een goede 700 meter verder op ofzo?

Geplaatst
Nja, ik inmiddels ook niet meer. The chase is better than the catch. Vind het gewoon veel leuker om zelf onderweg een pokey te vinden.

Jaa ik ook hoor, maar in Kijkduin kom je er niet meer in om, als er 80 man een kant op loopt dan loop ik wel met ze mee. Gebruik verder ook geen pokevision hoor, maar als iedereen daar Charizard heeft wil ik 'm ook graag hebben.

Geplaatst

Heerlijke ochtend tot nu toe. Wigglypuff, 2 horsea's (genoeg voor evolutie, 2 Eevee's (ook voldoende voor evolutie), een squirtle en net een dratini in Zwolle (wel cp van 63) maar toch :

Geplaatst
Ik vind pokevision eigenlijk ook beetje de charme weghalen, maar het is wel een gezeik met die voetjes, daar word je toch een partij chagrijnig van. vorige week hier een lickitung in de buurt, hele blok door geweest, helemaal niks. Kijk ik op pokevision, zit die gewoon serieus een goede 700 meter verder op ofzo?

Ja idd daarvoor gebruik ik het ook, alhoewel als ik naar het centrum ga en ik kijk thuis op die site (want telefoon werkt ie niet :moop: ) is de zeldzame Poke toch al weg, dus gebruik ik die site eigenlijk ook alleen maar voor als ik even boodschappen ga doen.

Oh die CP's maken me bij de pokes die ik nog niet heb niet zo veel uit.

Geplaatst

Gisteravond een Chansey uit een 10 km ei. cp van 491 maar hij heeft wel 347 hp. Die gaat het bloed onder iedereen zij nagels vandaan halen in de gyms :D

Geplaatst

Gister avond liep ik met een vriend hier in het dorp. Stond er een Electabuzz op onze Nearby. Twee andere gasten kwamen naar ons toe of wij meer wisten, nou nee. Dus wij als een gek rondjes gelopen en we vonden hem maar niet. Uiteindelijk zagen we nog drie gasten en die meenden te weten waar 'ie zat dus toen eindigden we met z'n zevenen ergens achter een gure parkeerplaats van een soort kringloopwinkel. :r Maar we hadden m wel. 512 CP, maar ben iig blij dat ik hem heb.

Geplaatst

Ik vang uit principe geen Zubats en Pidgeottos meer. Gister letterlijk 40 ballen verneukt aan die kutbeesten, vliegen alle kanten op. Ja kan ook weglopen natuurlijk, maar principekwestie op een gegeven moment.

Geplaatst
Ik vang uit principe geen Zubats en Pidgeottos meer. Gister letterlijk 40 ballen verneukt aan die kutbeesten, vliegen alle kanten op. Ja kan ook weglopen natuurlijk, maar principekwestie op een gegeven moment.

Even de AR uitschakelen, zijn ze meteen een stuk makkelijker te vangen (y)

Geplaatst

Hmm vreemd, ik krijg bij het uitzetten van de AR gewoon animatie achtergrond waarin de Poke gewoon redelijk op zn plek blijft, behalve dat ie soms omhoog springt ;c

Geplaatst

Heb ik eindelijk eens een 10km ei, komt er een Onix van 60cp uit. ;e

Geplaatst

Ja die beesten blijven wel stilzitten, maar lijkt wel alsof die ballen door een windvlaag gepakt worden. Echt alleen ook bij deze 2 soorten.

Geplaatst

Dat gebeurt vaker inderdaad, het spel curved de ballen dan weg. Moet zeggen dat sinds ik gisteren level 20 ben geworden, die kutbeesten werkelijk waar uit alles springen. Ik had een Pidgey van ongeveer 140 bijvoorbeeld, ik gooi een excellent curvebal, springt ie er nog uit :r Dat kan toch niet.

Geplaatst

Je zou die beesten dan juist makkelijker moeten kunnen vangen.

[MENTION=9770]Miz[/MENTION]; Hier ook een Onix, maar dan level 350 ofzo, terwijl ik zelf level 18 ben.

Geplaatst

Klopt, maar het tegendeel blijkt. Heb werkelijk waar nog geen pidgey, rattata en weedle enzo gevangen, omdat ze gewoon supermoeilijk doen ;c

Geplaatst
Dat gebeurt vaker inderdaad, het spel curved de ballen dan weg. Moet zeggen dat sinds ik gisteren level 20 ben geworden, die kutbeesten werkelijk waar uit alles springen. Ik had een Pidgey van ongeveer 140 bijvoorbeeld, ik gooi een excellent curvebal, springt ie er nog uit :r Dat kan toch niet.
Ach, verschrikkelijk. Hier hetzelfde. Ik ben level 21.. Een Caterpie van 48 cp kost een balletje of 5.. ;e
Geplaatst
Je zou die beesten dan juist makkelijker moeten kunnen vangen.

[MENTION=9770]Miz[/MENTION]; Hier ook een Onix, maar dan level 350 ofzo, terwijl ik zelf level 18 ben.

Dit is niet correct. Hoe hoger je level, des te moeilijker het juist is om die lage cp pokemon te vangen. Je moet je dus afvragen om je die nog wel wilt vangen. Je kan best wel de Weedles, Pidgeys, etc. vangen maar zou dan alleen degene met een hogere cp vangen, tenzij je ze echt nodig hebt voor je candy's of evoluties, dan gewoon ballen spammen.