Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Geen verkeerde avond dan (d)

En de avond daarvoor een Chansey uit een 10 km ei :xd: cp van nog geen 500 maar wel 347 hp

Geplaatst

Vanavond eerst paar rondjes met een maat mee op de Tomos door de buurt crossen en daarna door naar Valkhof lekker gebruik maken van de 4 lurrende pokestops die daar 's avonds permanent lurren :D

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Voor de geïnteresseerden. Hiermee kun je bepalen welke van je pokemon het sterkste is (CP bepaalt lang niet alles), even die google doc kopiëren. Is wel chill, aangezien je bij weinig verschil de sterkere kan selecteren. Vooral met eevee's en/of pidgey's is het handig ;c

Geplaatst

Wat Thomas zegt, ik vind het juist leuker, omdat je nu tenminste niet verzuipt in de pidgey's, weedles en rattata's die uit een hele lekkere curveball wegspringen, maar ook wat anders vangt. Zojuist daardoor een Tentacruel van 1115 gevangen (d) Als die voetstapjes weer werken ga ik pokevision in ieder geval niet meer zo snel gebruiken. Het is gewoon chill dat je niet voor niks 10 minuten loopt te zoeken ergens waar die zeker niet is.

Geplaatst

Ja klopt, die Pokevision gebruik ik wel, maar daarmee zijn voor mij de hulpmiddelen wel klaar, voor mij is het juist een sport om zo min mogelijk hulpmiddelen te gebruiken, evenals dat ik echt geen ene rooie cent ga uitgeven aan dit spel.

Geplaatst
Ja klopt, die Pokevision gebruik ik wel, maar daarmee zijn voor mij de hulpmiddelen wel klaar, voor mij is het juist een sport om zo min mogelijk hulpmiddelen te gebruiken, evenals dat ik echt geen ene rooie cent ga uitgeven aan dit spel.

Ik heb ook nog geen geld er in gestopt :)

Geplaatst
Met de aankomende update gaan ze de voetstappen er helemaal uit halen. ;e
Wat ik juist heb gelezen is dat ze het uitgeschakeld hebben omdat het de servers teveel belast & ze het er weer instoppen zodra de servers stabiel zijn.
Geplaatst
Wat ik juist heb gelezen is dat ze het uitgeschakeld hebben omdat het de servers teveel belast & ze het er weer instoppen zodra de servers stabiel zijn.

Precies dat heb ik ook gehoord.

Waar heb je dat gelezen [MENTION=3380]Marc.[/MENTION];

Geplaatst

Heeft Niantic zelf naar buiten gebracht. Staat gewoon een lijst met alle aanpassingen voor de komende update op twitter.

https://m.reddit.com/r/pokemongo/comments/4vaqhq/3_steps_glitch_we_are_aware_of_it_so_we_remove/

Betekent overigens niet dat de stappen niet terugkomen. Maar het zou me niet verbazen dat het nu veel langer gaat duren voor de functie terugkomt. Zeker omdat er nu sites zoals Pokevision zijn.

bewerkt door Marc.

Geplaatst

Same here.

Pokevision maakt het voor mij ook juist leuker.

Geplaatst

Update is wel een stuk fijner trouwens. Transfer kan nu via een speciaal menu. Niet meer constant naar beneden scrollen dus. _O_

bewerkt door Marc.

Geplaatst
Heeft Niantic zelf naar buiten gebracht. Staat gewoon een lijst met alle aanpassingen voor de komende update op twitter.

https://m.reddit.com/r/pokemongo/comments/4vaqhq/3_steps_glitch_we_are_aware_of_it_so_we_remove/

Betekent overigens niet dat de stappen niet terugkomen. Maar het zou me niet verbazen dat het nu veel langer gaat duren voor de functie terugkomt. Zeker omdat er nu sites zoals Pokevision zijn.

Kun je de link van die tweet geven? Kan 'm niet vinden, en een redditpost geloof ik niet zo 1, 2, 3. Bij mij in de play store staat de update er ook nog niet bij namelijk.
Geplaatst

Ben ik ook wel benieuwd naar, en mocht het wel waar zijn met die voetstappen, hopelijk komt er dan wel een app uit voor Pokevision, aangezien die site het niet doet op mn telefoon.

Geplaatst
Er is een app van Pokevision [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; ;c

Ja moet die wel werken of voor de goede versie zijn van (in mijn geval) android. Heet die ook zo?