Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Nee zeker niet, maar het gaat er hier om dat je mensen moet blijven laten spelen. Er zijn een hele hoop users die nu afhaken omdat ze geen zin hebben een uur rond te lopen en constant weedles, rattata's en pidgey's tegen te komen. Laat staan wat er gebeurt als er geen lures meer zijn in de wat kleinere dorpen, dan breekt de hel los. Ze moeten er gauw wat aan gaan doen om ervoor te zorgen dat de mensen die nu af gaan haken toch blijven. Overigens kan dit vanalles zijn hoor, maar er moet toch een incentive komen om te blijven spelen, zeker als je op lvl20+ ziet dat zelfs al die standaardpokemon wegrennen.

Geplaatst

Inderdaad.. Daar zou ik wel een filter op willen, dat je bepaalde pokeys kunt excluden. Sowieso moet Niantic/Nintendo snel iets gaan verzinnen, want die voetstapjes die er uit gehaald zijn is niks, maar ook het vecht element gaat nergens over, want je pokeys worden er niet eens sterker van.

Bij mij is het nu inmiddels meer een soort van verzamelwoede geworden dan dat ik het nog echt leuk vind.

Geplaatst
Bij mij is het nu inmiddels meer een soort van verzamelwoede geworden dan dat ik het nog echt leuk vind.

Echt hoor. Gisteren paar uur gespeeld met een maatje van me, paar keer lures aangezet, maar echt niks nieuws gevangen. :r

Geplaatst

Ik heb één keer een lure ingezet en daar kreeg ik alleen maar fucking wormen, ratten en duiven uit. En aangezien ik net te ver van mijn huis zit om een lure aan te zetten, gok ik dat ik die niet meer zal gebruiken. Ik zou dus best wel een lure willen ruilen voor een incubator :mrgy:.

Geplaatst
Ik heb één keer een lure ingezet en daar kreeg ik alleen maar fucking wormen, ratten en duiven uit. En aangezien ik net te ver van mijn huis zit om een lure aan te zetten, gok ik dat ik die niet meer zal gebruiken. Ik zou dus best wel een lure willen ruilen voor een incubator :mrgy:.

Het heeft wel meerdere factoren natuurlijk. Locatie van de pokestop (denk aan water, strand, park) en de hoeveelheid mensen die er op de lurw afkomen. Des te meer mensen bij de lure zijn, de meer pokemon er komen en ook de meer verschillende er komen.

Gisteren zat ik bij 2 lures met een stuk of 10 mensen, naast een meertje. Naast de vele hoeveelheid Magikarp kwamen er ook veel Goldeen, Poliwag en Psyduck. Natuurlijk ook de standaard pokemon, maar toevallig ook een Hypno. Toen ik eerder op de dag bij 2 lures zat bij het gemeentehuis kwamen er ook veel pidgey, weedle en rattata, omdat de locatie niet gustig was.

Geplaatst

Heb trouwens nu 455 Magikarp candies :D alleen hoop ik een nog hogere te vangen, mijn hoogste nu heeft 144 cp. Tevens heb ik ook 125 Poliwag candies, maar mijn beste Poliwag heeft maar 374 cp, zou betekenen dat de Poliwrath ergens rond de 1200 cp gaat zitten, vind ik ook best zonde. Probeer dus ook nog een betere Poliwag te vangen met goede aanvallen, al is dat laatste volgens mij niet echt te bepalen en puur geluk.

Geplaatst
Pokémon wegdoen gaat niet meer?

edit: toch wel, extra handeling nodig...

Toch gaat het transferren nu een stuk sneller :)

Geplaatst

01b1054eb10053caf11670e192b9e16f.jpg

Dit gebeurt eigenlijk de hele dag door voor mijn huis.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Geplaatst

Ik speel op een gba emulator firered. Nu heb ik de League verslagen en hoor ik verder te kunnen maar telkens als de 'credits' afgelopen zijn moet ik helemaal opnieuw beginnen. Weet iemand hoe ik verder kan waar ik gebleven ben?

Geplaatst
Ik speel op een gba emulator firered. Nu heb ik de League verslagen en hoor ik verder te kunnen maar telkens als de 'credits' afgelopen zijn moet ik helemaal opnieuw beginnen. Weet iemand hoe ik verder kan waar ik gebleven ben?

Hoe the fuck kun je dit spelen dan? Ik laatst allemaal shit gedownload, maar alles doet het behalve de Pokemon games

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hoe the fuck kun je dit spelen dan? Ik laatst allemaal shit gedownload, maar alles doet het behalve de Pokemon games

-

bewerkt door Baddoo
Aanbieden van warez doen we niet aan

Geplaatst
-

Thx ga ik dat maar eens proberen. Welke emulator? visualadvance? Kun je ook sapphire enzo spelen?

bewerkt door Baddoo

Geplaatst
Thx ga ik dat maar eens proberen. Welke emulator? visualadvance? Kun je ook sapphire enzo spelen?

Visualboyadvance, daar kun je alle gba games op spelen.

Geplaatst

Gisteren gewoon weer even bij het Valkhof geweest, toch weer een fijne oogst van ontbrekende Pokemon gevangen. Zaterdag misschien met 2 maatjes naar Kijkduin.

Geplaatst
Gisteren gewoon weer even bij het Valkhof geweest, toch weer een fijne oogst van ontbrekende Pokemon gevangen. Zaterdag misschien met 2 maatjes naar Kijkduin.

Laat even weten of je gaat, zou mij niks verbazen als ik ook ga haha.

Geplaatst

Ik had dit ook, als je weer begint en dan even verder speelt moet Prof. Oak komen als het goed is?