Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zit in New York momenteel, gisteren die app even aangegooid in de metro (ivm Wifi) gelijk stuk of 8 die ik nog niet had incl die regio stier Pokémon.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Zit in New York momenteel, gisteren die app even aangegooid in de metro (ivm Wifi) gelijk stuk of 8 die ik nog niet had incl die regio stier Pokémon.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Tauros? _O_

Geplaatst

Ik heb in mijn pokemon game nog 4 pokemon nodig voor een complete pokedex(buiten sommige event pokemon(maar die tellen toch niet mee voor de shiny charm)). Heb ze allemaal maar moet enkel nog traden dus als iemand hierbij wil helpen laat het me weten.

Geplaatst
Visualboyadvance, daar kun je alle gba games op spelen.

heb je ook links naar downloads van sapphire enzo dan? ik had vant weekend alles gedownload, maar als ik dan bijvoorbeeld firered wou spelen bleef het beeld wit, gooide ik bijvoorbeeld DBZ legacy of buu oid erin deed die het wel.

Geplaatst

Valt wel op dat het hier in dit topic ook rustiger wordt. Zal dan ook met het weer te maken hebben gehad gok ik, maar ook met het feit dat Pokevision down is en dat de voetstappen er definitief uit zijn en je eigenlijk alleen maar nietszeggende updates krijgt.

Ik loop iedere dag minstens 5km van en naar mijn werk toe, met onderweg een 12 tot 15 pokestops, maar als ik onderweg alleen maar fucking ratten krijg, ben ik er inmiddels ook wel een beetje heel erg klaar mee.

Geplaatst

Ik gebruik de map waar Guido mee aankwam, moet zeggen dat het een mooi alternatief voor Pokevision is. Enige nadeel is de lange wachttijd als je een grotere afstand wilt scannen, maar daardoor gisteravond wel een Hitmonlee gevangen en een stuk of 50 andere jagers geholpen :p sowieso een geslaagde avond met vangen, naast de vele verschillende pokemon zat er ook nog een Scyther, Haunter, Starmie, Slowbro, Kabuto, Omanyte, Pikachu (3x zelfs) en Primeape, maar die laatste rende helaas weg.

Geplaatst

Welke is dat precies? Volgens mij heb ik die dan gemist ofzo..

Geplaatst
Valt wel op dat het hier in dit topic ook rustiger wordt. Zal dan ook met het weer te maken hebben gehad gok ik, maar ook met het feit dat Pokevision down is en dat de voetstappen er definitief uit zijn en je eigenlijk alleen maar nietszeggende updates krijgt.

Ik loop iedere dag minstens 5km van en naar mijn werk toe, met onderweg een 12 tot 15 pokestops, maar als ik onderweg alleen maar fucking ratten krijg, ben ik er inmiddels ook wel een beetje heel erg klaar mee.

Komt zeker door het weer, wij hadden gisteren plannen om de hele middag en avond naar het Valkhof te gaan, maar door het klote weer hebben we daar volledig van afgezien. Hopelijk vanavond na het voetbal.

Geplaatst

Sta jij dan aan de voorkant van het museum? Of in het park gedeelte? Ik probeer ivm enkelblessure veel te lopen, maar dan loop ik ook even daar langs.

Geplaatst
Sta jij dan aan de voorkant van het museum? Of in het park gedeelte? Ik probeer ivm enkelblessure veel te lopen, maar dan loop ik ook even daar langs.

Wij zitten net waar het uitkomt en plek is :mrgy: Maar meestal proberen wij ongeveer in het midden van de 4 lures te zitten.

Geplaatst

Ah oke, dan zie ik het vanzelf wel haha. Eens kijken of ik vanavond een wandelingetje kan maken. Ik doe die dan eerst via de fietsbrug, dan door Lent heen en dan terug via de Waalbrug en dan loop ik in plaats van langs de Waalkade wel even langs Valkie.

Geplaatst

Voor android heb je ook pokeradar, volgens mij niet zo goed als pokevision maar het is iets

Geplaatst
Ah oke, dan zie ik het vanzelf wel haha. Eens kijken of ik vanavond een wandelingetje kan maken. Ik doe die dan eerst via de fietsbrug, dan door Lent heen en dan terug via de Waalbrug en dan loop ik in plaats van langs de Waalkade wel even langs Valkie.

Nou gewoon ff keer meeten hehe ;c

Geplaatst

Er zijn andere apps met een werkende radar.

Geplaatst
Ik had dit ook, als je weer begint en dan even verder speelt moet Prof. Oak komen als het goed is?

Ik kan alleen helemaal opnieuw beginnen met de keuze van mijn starter.

heb je ook links naar downloads van sapphire enzo dan? ik had vant weekend alles gedownload, maar als ik dan bijvoorbeeld firered wou spelen bleef het beeld wit, gooide ik bijvoorbeeld DBZ legacy of buu oid erin deed die het wel.

Sapphire heb ik niet, heb alleen via die site Firered gedownload.

Geplaatst

Je kan dit proberen

1. Open the emulator.

2. Options.

3. Emulator.

4. Save type.

5. Choose "Automatic" and "Flash 128K".

6. Try the game again.

Geplaatst

Via wat speel je? Sla je je spellen op in het spel zelf of via de emulator?

Je kunt hem pas krijgen wanneer je de National Dex hebt. Volg de stappen hieronder om hem te krijgen.

Verzamel alle 8 badges

Versla de Elite Four en je rivaal

Zorg dat je pokédex 60 pokémon telt

Praat met Prof. Oak

Prof. Oak geeft je dan de National Dex.

Geplaatst

Nee, je checkt waar ze zitten met je 2e account via die app en vangt ze met je echte account in Pokemon GO.

Geplaatst
En dan? Dan staan die Pokémon alleen op een tweede account?

Nee, je checkt waar ze zitten met je 2e account via die app en vangt ze met je echte account in Pokemon GO.

Dit. Zodra er een ruiloptie komt, kun je dubbel vangen zo.

Geplaatst
Dit. Zodra er een ruiloptie komt, kun je dubbel vangen zo.

Wat ik mij wel afvraag bij deze app is hoe je een nieuw account aan kan maken?