Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Top het is volgens mij goed gegaan.

Nu nog eventjes uurtje of anderhalf richting Nijmegen centrum, moet je werken morgen [MENTION=4486]Montass[/MENTION];? ;c

Geplaatst
Top het is volgens mij goed gegaan.

Nu nog eventjes uurtje of anderhalf richting Nijmegen centrum, moet je werken morgen [MENTION=4486]Montass[/MENTION];? ;c

Zo laat nog ja? Ik lag al op bed zelfs haha. Hoop dat je wel nog iets gevangen hebt.

Geplaatst
Zit hier een Dratini in de buurt, jammer dat er nu geen Pokévision etc. is :cab:

Als je een paar berichten boven je gelezen zou hebben had je nu je Dratini gevangen... :cab:

Geplaatst
Als je een paar berichten boven je gelezen zou hebben had je nu je Dratini gevangen... :cab:
Ach, Dratini spawned in een cycle met Magikarp, Staryu, Poliwag, Goldeen, Slowpoke, Psyduck en dan Dratini. Komt vanzelf wel weer langs ;c Had overigens ook niet zo heel veel zin om als een halve gare om 2.00 uur naar buiten te gaan en Pokémon te zoeken ;c
Geplaatst

Als ik het goed begrijp kan je met pokiimap pokemin zien, vangen, jezelf teleporteren? Maar overal zie ik tekst komen als 'werkt niet meer'. Vermoedelijl uit de lucht gehaald door Niantic? Zal ik toch met de auto naar Antwerpen of Hasselt moeten rijden om iets deftig te kunnen vangen

Geplaatst

Mensen kinderen, ik ging net even googlen waar Hechtel dan ligt, maar jij zult echt alleen maar Pidgey's en Ratatta's kunnen vangen zeker of niet?

Geplaatst

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Ja. Rattata, Weedle, Pidgey, Spearow, Eevee, Drowsey, Gastly, Caterpie soms is een Bellsprout of een Meowth maar dan ben je al door het dolle heen :cab:

Dingen als een Squirtle, Magicarp, Scyther, Jigglypuff, Oddish, Parras, Venonath, ... Zijn hier al zeldzame pokemon :D enige optie is auto nemen en je minstens een half uur verplaatsen. Leuk hé.

Hoor je mensen die op 3 dagen tijd 25 verschillende pokemon vangen ... Mag je al erg jaloers op zijn. Hoor je nog andere uit de stad die alles kunnen vangen en dan nog zo'n tool gebruiken. Oh leuk seg! Ben je dat zo kotsbeu dat je denkt bon, ik ga echt geen uur rijden ik spoof wel naar daar gaat dat niet... Jippee nu zijn we pas echt vrolijk.

Je PoGo opzetten en zonder bewegen een pokemon zien spawnen? Nog nooit gezien. Jipiejajee.

Geplaatst

Die app van Guido werk niet meer? Of ligt het aan mij? Ik heb al drie een gebied vijf minuten laten scannen zonder succes.

Geplaatst
Die app van Guido werk niet meer? Of ligt het aan mij? Ik heb al drie een gebied vijf minuten laten scannen zonder succes.

Is sinds gisteren avond zo blijkbaar. Niantic heeftniets aan 1 of andere code veranderd.

Heb de app zelf niet maar lees dat op de pokii site ;)

Geplaatst

Ja zeker heb ik nog wat gevangen en geëvolueerd haha. Ik had nog 1 Eevee nodig om te evolueren, ving ik er 1 van 10 CP :-D verder had ik nog 1 Gastly nodig voor de evolutie die heb ik gevangen. Ja gisteren was dus op zich wel een mooie vangst [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

Verder had een maat van me een Pikachu uit het ei en een dikke Snorlax van 1720 CP en XL formaat :-D

Geplaatst

Nou, dat zijn voor mij wereldwonderen hoor. Een Snorlax van 1720cp en XL formaat :r. Ga toch weg..

Geplaatst

Ik ben zo klaar met dit spel he, zonder die voetstappen er is geen fuck meer aan.

Geplaatst

Ah komop man, Earthquake 100 :-D. En dan kan hij dat em nog met 17 candies upgraden.

Geplaatst
Ah komop man, Earthquake 100 :-D. En dan kan hij dat em nog met 17 candies upgraden.

Ja hij werd ook echt helemaal gek toen die die kreeg :r :r

Geplaatst

Zijn er nog werkende maps in omloop? Ik fietste vanmorgen richting m'n werk en er zouden een Dratini en Kabuto vlakbij zijn, helaas beide niet kunnen vinden en daardoor bijna te laat op m'n werk :p is op deze manier niet te doen...

Geplaatst
Zijn er nog werkende maps in omloop? Ik fietste vanmorgen richting m'n werk en er zouden een Dratini en Kabuto vlakbij zijn, helaas beide niet kunnen vinden en daardoor bijna te laat op m'n werk :p is op deze manier niet te doen...

GoRadar voor iPhone iig.