Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Laatst opnieuw Pokemon Fire Red opgestart met een randomizer, Magmar gekozen als starter.

Uiteindelijk de Elite 4 verslagen met dit team

57a46242bd5c4-pokeman.png

Nu eens kijken welke ik nu op ga starten, ik denk Crystal of Ruby

Geplaatst

Hier vanmiddag naar Hellevoetsluis. De vesting schijnt daar echt niet normaal te zijn, ook vier pokestops in een rondje en redelijk wat bijzondere Pokémon.

Geplaatst
Laatst opnieuw Pokemon Fire Red opgestart met een randomizer, Magmar gekozen als starter.

Gekozen voor Ruby, alle Pokemons gerandomized en Zapdos als starter :D

EDIT: en in het eerste stukje gras meteen een Kingdra en een Mew gevangen.

bewerkt door Baddoo

Geplaatst
Hier vanmiddag naar Hellevoetsluis. De vesting schijnt daar echt niet normaal te zijn, ook vier pokestops in een rondje en redelijk wat bijzondere Pokémon.

Volgens mij ook hoe meer mensen er bij zo'n hordes stops zitten hoe meer ook bijzondere pokemon verschijnen. Zo heb ik gisteren bij ons weer 5 nieuwe pokemon gevangen die ik nog niet had, helaas nog geen evoluties, maar dat maakt mij nog niet eens zoveel uit, het feit dat ik 5 nieuwe vang vind ik al leuk :D

Geplaatst

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; moet morgen tot 12u trainen en rond avondeten wil mijn vriendin naar zo'n festival op het malieveld waar allemaal eetkraampjes zijn. Hopelijk tussendoor nog even tijd, ik laat het je weten. Was gisteravond toevallig nog even op Kijkduin. Was weer een aardige kruistocht van 150man tot Rapidash 50meter lopen was haha.

Geplaatst
Kruistocht zelfs :-D

Jaa je gaat het zien, een paar mensen roepen dan dat er een zeldzame pokemon iets verder op zit en voordat je het weet is het hele plein leeg gelopen.

Geplaatst

Mag ik vragen waar je crystal/Ruby vandaan hebt? Wil ze ook spelen maar krijg het niet aN de praat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Even een vraagje. Ik heb Heartgold op een R4 kaartje staan... Hoe kan ik aan celebi mew etc komen??

Ben niet zo een thuis in de cheats etc dus hoop dat iemand een savegame voor me hebt. (al dan niet een paar zeldzame erop)

Ik hoor het graag :)

Geplaatst

Iemand die hier toevallig problemen heeft met het vastlopen van het spel als je een bepaalde Pokemon in je Pokedex aanklikt of bij je gevangen Pokemon? Ik heb bijvoorbeeld dat probleem bij de Grimer, Seel en Goldeen, heel vreemd en behoorlijk irritant.

Geplaatst

Net weer even een zooitje geëvolueerd en mijn 100k stardust er doorheen gejaagd. Resultaat is een Gyarados 1800 cp, Poliwrath 1700 cp, Golduck 1600 cp, Hypno 1600 cp, Flareon 1400 cp, Starmie 1400 cp. Daarnaast heeft Venomoth zieke aanval, Bug buzz van 70 die ik 2x kan opladen :) die zit nu op 1100 cp dus ga ik zeker gebruiken.

Vanavond gelijk maar wat gyms overnemen en wat coins innen :)

Geplaatst
Volgens mij ook hoe meer mensen er bij zo'n hordes stops zitten hoe meer ook bijzondere pokemon verschijnen. Zo heb ik gisteren bij ons weer 5 nieuwe pokemon gevangen die ik nog niet had, helaas nog geen evoluties, maar dat maakt mij nog niet eens zoveel uit, het feit dat ik 5 nieuwe vang vind ik al leuk :D

Haha, nou dit was redelijk bizar. Mensen met klapstoeltjes, picknickkleden en koeltassen. Hier ook vijf nieuwe Pokémon gevangen, dus ik en ook tevreden hoor. Als het volgende week droog is ga ik er weer even chillen.

Geplaatst

Ik liep net door de stad omdat ik even boodschappen moest doen.. ik kwam zowaar Nicki Minaj tegen :r. Wel kreeg ik een fucking Eevee (CP511) uit mijn 10km ei en een Meowth (CP227) uit mijn 5km ei en zojuist een Pidgey (CP355) uit mijn 2km ei. Gelukkig nog een Abra van CP277 en een Koffing van CP565, anders heb ik echt voro jan lul gelopen. Zag ook nog een Gengar in de buurt, maar ja, bekende probleem he..

Geplaatst

Ik kreeg een Rattata uit mn 2 km ei, wel een mini en daarmee kreeg ik een medaille van 3 gevangen mini rattata's (h)

Geplaatst

Dat voelt een beetje hetzelfde als meedoen aan de Paralympics en dan een prijs krijgen voor de laatste plek.

Geplaatst

Dit zijn op dit moment (level 20) mijn 12 sterkste Pokemon. De exemplaren met een ster zijn deze met een move hoger of gelijk aan 55. Heb nog zo'n 8 tal Raticate van rond de 500 CP met een aanval van 120. Zwakker in CP maar echte bazen in de Gyms.

52niog.png

Ben benieuwd naar jullie overzicht :)

Geplaatst

1. Dat groene ding is toch niet van Red, maar later?

2. Hoe randomize je het?