Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1. Dat groene ding is toch niet van Red, maar later?

2. Hoe randomize je het?

Die rechtsonder is ook van later.

Neem aan met gameshark cheats?

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
1. Dat groene ding is toch niet van Red, maar later?

2. Hoe randomize je het?

Ik heb zo'n randomizer gedownload, valt volgens mij vrij makkelijk te vinden.

Sceptile en Latios zijn idd generatie 3, ik was vergeten om alleen Generatie 1 aan te vinken bij de randomizer

Geplaatst

Nog 2 Magikarpss en dan heb ik een Gyarados :<

Mijn hoogste cp Magikarp is 190 dus dat wordt een leuke Gyarados

Geplaatst
Nog 2 Magikarpss en dan heb ik een Gyarados :<

Mijn hoogste cp Magikarp is 190 dus dat wordt een leuke Gyarados

Hier 144 uit een ei :) ook best blij mee. Maar nog een 80 magicarps te vangen...

Geplaatst
nog 2 magikarpss en dan heb ik een gyarados :<

mijn hoogste cp magikarp is 190 dus dat wordt een leuke gyarados

1919 - 2242 cp :p
Geplaatst

Hier een Pinsir van 1140 ofzo. Jammer, omdat ik die al had. Maar goed, dat was beter dan de Eevee die ik ook kreeg.

Geplaatst

bc156b422a036546f2b43854323ad055.png

13a162ab89e098205143c4ec28a996cf.png

[YOUTUBE]xbIpdaQtF_E[/YOUTUBE]

Een tip wat betreft de gyms. Ik heb er veel aan gehad, zie hierboven. Zeker even de moeite waard om te bekijken

Ook interessant om te weten:

[YOUTUBE]NnejgvrVFaY[/YOUTUBE]

Geplaatst

Hier na tips van [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; ook begonnen aan firered. Inmiddels een venusaur, Pikachu en mankey als beste Pokemon. Wanneer evolueren Pikachu en mankey eigenlijk?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hier na tips van [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; ook begonnen aan firered. Inmiddels een venusaur, Pikachu en mankey als beste Pokemon. Wanneer evolueren Pikachu en mankey eigenlijk?

Pikachu evolueert met een Thunderstone, Mankey zal ergens rond level 30 evolueren gok ik

Geplaatst

Ah Nice. Kon me het zo niet herinneren, van Pikachu had ik al verwacht idd. Hoe zit dat met firered? Je speelt eerst de originele shit en daarna komt er een nieuw gebied vrij?

Geplaatst
Ah Nice. Kon me het zo niet herinneren, van Pikachu had ik al verwacht idd. Hoe zit dat met firered? Je speelt eerst de originele shit en daarna komt er een nieuw gebied vrij?

ik denk niet dat er een nieuw gebied vrijkomt, enkel wanneer je op Cinnabar komt heb je daar die extra verhaallijn met die 7 eilanden, dus op zich wel een nieuw gebied, maar na de league komt er niets nieuws meer als ik me niet vergis.

Geplaatst
ik denk niet dat er een nieuw gebied vrijkomt, enkel wanneer je op Cinnabar komt heb je daar die extra verhaallijn met die 7 eilanden, dus op zich wel een nieuw gebied, maar na de league komt er niets nieuws meer als ik me niet vergis.

Die 7 nieuwe eilanden is pas na de league, de eerste 3 kom je eerder al.

Geplaatst
Die 7 nieuwe eilanden is pas na de league, de eerste 3 kom je eerder al.

jup. eerst 3 en dan nog 4. maar daar is niet zoveel te doen, toch?

en juist ja, je moet 2 keer de league uitspelen. 2e keer met veel hogere levels.

Geplaatst

In hoeverre is Pokemon FireRed anders dan Leaf Green? Op enkele pokeys na dan. Want die Sevii eilanden komen na de pokeleague geloof ik pas toch? Dan kun je ook eindelijk breaden enzo.

Geplaatst
jup. eerst 3 en dan nog 4. maar daar is niet zoveel te doen, toch?

en juist ja, je moet 2 keer de league uitspelen. 2e keer met veel hogere levels.

Na 1x kwam ik hier bij die andere eilanden hoor. Nu ff saphire aan het spelen, ook wel geinig

Geplaatst

Hyperbeam terror (h) heb er zo 7, krijgen regelmatig pokegyms met beesten van 1250 en meer plat :clap:

157nkh3.png

Een zalig 10km was me dat seg :D

14sejq9.png