Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Probeerde net die cheat met je mobiel tussen je fietsspaken. Werkt niet. :r Althans, draaide voor een kwartier: 100 meter gelopen.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Eitjes broeden in de auto werkt best prima, af en toe alleen even drukken dat je een passagier bent.

Hier trouwens bijna altijd 5km eitjes, niks anders.

Geplaatst

Net kreeg ik weer een Diglett van 239. Gisteren een Diglett van 235 en daarvoor één van 220 ofzo. Als je die evolueert krijg je een gruwelijke Dugtrio van maar liefst CP650 ofzo :moop:. Heb ik toch geen reet aan.

Geplaatst
Eitjes broeden in de auto werkt best prima, af en toe alleen even drukken dat je een passagier bent.

Hier trouwens bijna altijd 5km eitjes, niks anders.

Dat viel me laatst ook op. Als ik naar m'n werk fiets zet ik altijd de app aan, met een beetje geluk haal ik dan 500m op 8/9km. Met de auto haal ik die 500m al op 4km.

Geplaatst

Heren kennen jullie dit al: https://pokemon-revolution-online.net/

Pokemon Revolution

is ongeveer zoals de gameboy games, met heel ietsje uitgebreidere graphics (maar niet steeds relatief simpel), maar een veel grotere map. Je begint in kanto maar je kan ook door naar johto en hoenn. Alle gens pokemon zitten er in, en moves etc. Je kan in kanto al een aantal gen 2 pokemon vangen. Gyms kun je verslaan etc, je kunt pokemon ruilen/verkopen met andere spelers, pvp zit er in. Je volgt redelijk het verhaal van de serie/spellen. Ash zit er ook in, met zijn serie pokemon (je kan m voor t eerst in Viridian Forest battelen, dan heeft ie een pikachu, pidgeotto en butterfree).

Onwijs lachen, veel spelers ook.

Plaatje van google:

Screenshot_2015_08_21_17_53_37.jpg

Geplaatst
Heren kennen jullie dit al: https://pokemon-revolution-online.net/

Pokemon Revolution

is ongeveer zoals de gameboy games, met heel ietsje uitgebreidere graphics (maar niet steeds relatief simpel), maar een veel grotere map. Je begint in kanto maar je kan ook door naar johto en hoenn. Alle gens pokemon zitten er in, en moves etc. Je kan in kanto al een aantal gen 2 pokemon vangen. Gyms kun je verslaan etc, je kunt pokemon ruilen/verkopen met andere spelers, pvp zit er in. Je volgt redelijk het verhaal van de serie/spellen. Ash zit er ook in, met zijn serie pokemon (je kan m voor t eerst in Viridian Forest battelen, dan heeft ie een pikachu, pidgeotto en butterfree).

Onwijs lachen, veel spelers ook.

Plaatje van google:

Screenshot_2015_08_21_17_53_37.jpg

Siiiiick. Gelijk proberen vanavond.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Dat ik ook op blue ga ja:p

Nice, ff kijken of het wat is.

Blue & zelfde naam als hier.

Ik heb een chat aangemaakt. Als je rechtsonder op die sleutel klikt en dan create/join chats. Typ: ManUnited

Is wel handig denk ik.

bewerkt door Dysproz

Geplaatst
Ik heb een chat aangemaakt. Als je rechtsonder op die sleutel klikt en dan create/join leagues. Typ: ManUnited

Is wel handig denk ik.

Haha Nice man. Super vet dit.

Geplaatst

Wel lachen omdat je dus met dat pvp echt moet zorgen dat je goeie IV pokemon met ook een goede nature etc vindt

IV kan schijnbaar tussen de 0 en 31 zijn, en heb gehoord dat als je alles boven de 20 hebt je een prima pokemon te pakken hebt. Maakt het levelen etc toch wat minder eendimensionaal gelukkig

En schijnbaar is het later evolueren van een pokemon voordelig omdat je dan minder xp nodig hebt om te levelen (charmander van 16 naar 17 kost schijnbaar minder xp dan charmeleon van 16 naar 17). Plus ze leren moves vaak sneller.

Geplaatst
Wel lachen omdat je dus met dat pvp echt moet zorgen dat je goeie IV pokemon met ook een goede nature etc vindt

IV kan schijnbaar tussen de 0 en 31 zijn, en heb gehoord dat als je alles boven de 20 hebt je een prima pokemon te pakken hebt. Maakt het levelen etc toch wat minder eendimensionaal gelukkig

En schijnbaar is het later evolueren van een pokemon voordelig omdat je dan minder xp nodig hebt om te levelen (charmander van 16 naar 17 kost schijnbaar minder xp dan charmeleon van 16 naar 17). Plus ze leren moves vaak sneller.

Kan je zelf bepalen wanneer ze evolueren dan? En kan een IV nog veranderen of staat dat vast?

Geplaatst
Kan je zelf bepalen wanneer ze evolueren dan? En kan een IV nog veranderen of staat dat vast?

Je krijgt dan elke keer als ie evolueren kan een schermpje met de vraag of je de pokemon wilt laten evolueren, kun je gewoon weigeren

Geplaatst

Ook gelijk maar een account aanmaken

FrankMU is de naam