Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vind die Rattata in het begin erg irritant met alleen maar quick attack als aanval, daarvoor moet je inderdaad vaker naar het pokemon center. Probeer nu gewoon elke keer weg te rennen als ik een Rattata tegen kom.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Ik heb trouwens ook, hoe join ik die chat van jullie dan

O vorige pagina, wacht ik kom er aan zitten maar 440 wachtende voor me.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
Level curve is ook wel heel hard in het begin hoor, niks geks aan. Zou denk ik adviseren om een snelle Pokey met Thunder Wave/Supersonic/Confuse Ray ergens te fixen om al die hoog gelevelde Pokeys van trainers het wat lastiger te maken, is het makkelijker om de rest te tranen.

Thnx vriendje, fijn om te horen :) Ja ik zoek naar Pikachu idd om te vangen en ik kreeg van iemand om Bellsprout te vangen omdat die flash heeft of kan leren?

Ik kom er trouwens nu net meteen in :D

Mijn team is nu Nidoran Level 6

Charmander Level 14

Hoothoot level 8

Spinarak level 7

Kakuna level 6

Budew level 11

:)

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Hoe kan ik posten/chatten in de MU chat? Zit er in maar kan alelen anderen lezen, niet z elf iets zeggen :(

Geplaatst

Hier nu volgende team: charmander 19 poliwag 15 Pikachu 15 geodude 13 hoothoot 12 en mankey 7.

Redelijk allround en zou in principe met Pikachu misty kunnen pken en dan met geodude de elektra gym. Hoe krijg ik flash ook alweer? Is toch door die diglett Cave en dan naart zuiden? Kan die Cave niet vinden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hier nu volgende team: charmander 19 poliwag 15 Pikachu 15 geodude 13 hoothoot 12 en mankey 7.

Redelijk allround en zou in principe met Pikachu misty kunnen pken en dan met geodude de elektra gym. Hoe krijg ik flash ook alweer? Is toch door die diglett Cave en dan naart zuiden? Kan die Cave niet vinden.

Klopt ja. Diglett cave zit ten oosten van de stad van Misty

Geplaatst

Thanks mannen, was het alweer vergeten. Wat een heerlijk spel. Gisteravond ook best wat van mu online. Was wel ellende om er in te komen.

Geplaatst

Ben er hopelijk vanavond ook weer. Zat verdomme in me eentje tot half 2 te spelen :-D Ik kom die Fushia City maar niet in. Bruggetje waar ik op kom daarna kan ik niet verder.

Geplaatst
Ben er hopelijk vanavond ook weer. Zat verdomme in me eentje tot half 2 te spelen :-D Ik kom die Fushia City maar niet in. Bruggetje waar ik op kom daarna kan ik niet verder.

Hahaha nice. Ik vanmorgen nog snel even Brock op zijn broek gegeven. Nu mt. Moon door. Lekker plekkie om poliwag te evolueren. Al die onyx enzo die je tegen komt geven zoveel xp dat hij gelijk 1 lvl omhoog gaat.

Geplaatst
Hahaha nice. Ik vanmorgen nog snel even Brock op zijn broek gegeven. Nu mt. Moon door. Lekker plekkie om poliwag te evolueren. Al die onyx enzo die je tegen komt geven zoveel xp dat hij gelijk 1 lvl omhoog gaat.

Hehe ik had toen Poliwhirl geruild voor Jynx, dat is ook echt een baas. Mis nu wel een goeie waterpokemon trouwens maar Jynx is vooral goed tegen de pokemon league om zo Dragonite te verslaan.

Geplaatst
Hehe ik had toen Poliwhirl geruild voor Jynx, dat is ook echt een baas. Mis nu wel een goeie waterpokemon trouwens maar Jynx is vooral goed tegen de pokemon league om zo Dragonite te verslaan.

Ik probeer vooral team samen te stellen om eerste 3 gyms te pakken. Heb nu Pikachu voor misty en dan geodude voor die electro dude.

Geplaatst

Ja moet ook te doen zijn. Wel moeilijk om elke x maar op nee te drukken als mijn lieve charmander wil evolueren. Ik houd hem klein:(

Geplaatst

Mijn beste Pokemons zijn nu Snubbull level 20 en Charmeleon level 20 en verder Zubatt level 11. Zit ie in die grote grot met al die ladders en wil nu iig Geodude nog vangen en misschien dat ik Sandshrew in me team douw ipv Ekans.

Geplaatst

Als ik jou was zou ik nog even checke voor een pokemon waar je Misty mee kan pompen.

Al kan Snubbelini wel Thunder Fang toch?

Geplaatst

Kan ie ja, had Misty daar ook mee gepakt volgens mij. Samen met Pika.

Geplaatst

Goh ik probeer steeds de mobile versie te downloaden maar dat wilt nog niet echt. Blijft hangen op 99%.