Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Als je die andere poppetjes in de gym niet eens aan kan moet je misschien eerst wat meer levelen :r

Is wel gelukt uiteindelijk...

Gym van Misti ging fucking makkelijk met mijn Granbull terwijl iedereen zei wacht maar op Starmie... 0 pokemon van mij daar doodgaan....

Heb nu dit:

Charmeleon level 26

Granbull level 26

Bellsprout level 20 ownede effe de Misti gim

Meowth level 16

Zubat level 12

Onix level 11

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Zijn weer online, wel mn deal kwijt.

Als iemand een Razor Fang heeft, let me know, heb ik zsm nodig.

En als iemand een Bulbasaur wil, heb er een voor je klaar staan, krijg je voor redelijk goedkoop.

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

Pokemon-Fanclub #2

Hier inmiddels 2 badges binnen. 3e zal snel volgen, heb inmiddels een graveler 29. Charmeleon, poliwirl en Pikachu ook allemaal rond dat level dus tot en met de 4e gym zit ik gebakken.

Graveler heeft ook wel wat heerlijke moves. Welk level evolueert hij in golem? Is dat niet 38 oid?

En wat is beter om te doen, poliwrath of politoed maken van mijn poliwirl?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bewerkt door Elsjorro1990

Geplaatst

Pokemon-Fanclub #2

Hier inmiddels 2 badges binnen. 3e zal snel volgen, heb inmiddels een graveler 29. Charmeleon, poliwirl en Pikachu ook allemaal rond dat level dus tot en met de 4e gym zit ik gebakken.

Graveler heeft ook wel wat heerlijke moves. Welk level evolueert hij in golem? Is dat niet 38 oid?

Vrouw vanavond tot tien aant werk dus word lekker avondje knallen.

Exit: excuses voor dubbelpost, drukte citaat ipv bewerk.

Geplaatst

Graveler evolueert door traden.

Poliwrath heeft betere ATT, Politoed betere SP ATT. Ze zijn in principe even snel en hebben dezelfde HP. Ik vind Poliwrath zelf gewoon gaver omdat hij ook nog Fighting is.

Geplaatst

Graveler evolueerde op de gameboy via traden.

Politoed en Poliwrath hebben allebei positieve kanten, persoonlijk zou ik voor Politoed gaan, maar ze zijn beiden ok.

Geplaatst
Graveler evolueerde op de gameboy via traden.

Politoed en Poliwrath hebben allebei positieve kanten, persoonlijk zou ik voor Politoed gaan, maar ze zijn beiden ok.

Potverdikke, das jammer. Dus ik moet dan graveler traden met iemand die hem dan weer terug geeft?

Geplaatst
Potverdikke, das jammer. Dus ik moet dan graveler traden met iemand die hem dan weer terug geeft?

Ja, maar dat werkt in deze game heel handig. Gewoon iemand in de mu chat vragen.

Geplaatst
Ja, maar dat werkt in deze game heel handig. Gewoon iemand in de mu chat vragen.

Top ga ik dat vanavond gelijk maar even doen, wil toch wel een Golem gelijk:P

Geplaatst
Top ga ik dat vanavond gelijk maar even doen, wil toch wel een Golem gelijk:P

Ik wil vanavond wel met je traden. Ik zou kijken of ik pokeys heb die door trade kunnen evolueren. Maar mijn hoogste is wel pas level 31 ;c

Geplaatst
Meer mensen last van de serverproblemen?

Ja. Ik kom er nu ook niet meer op :(

Maar ga over 10 minuten toch al weg.

Geplaatst
Zijn weer online, wel mn deal kwijt.

Als iemand een Razor Fang heeft, let me know, heb ik zsm nodig.

En als iemand een Bulbasaur wil, heb er een voor je klaar staan, krijg je voor redelijk goedkoop.

Hey zie je wel dat we ooit een goeie Gligardeal hadden. Hoeveel moet je er voor?

Geplaatst
Ik wil vanavond wel met je traden. Ik zou kijken of ik pokeys heb die door trade kunnen evolueren. Maar mijn hoogste is wel pas level 31 ;c

topper ben je. Maakt niet uit toch? mijn Graveler is ook nog maar 28 oid, maar wil hem gewoon evolueren:p

Geplaatst

Pokémon Go probleem sinds de update die ze vannacht, zo blijkt, doorvoerden: "Our Servers Are Humbled By Your Incredible Response" :(

Alle internet trucks en Youtube video's ten spijt, het helpt niets. Als ik een nieuw google account aanmaak kan in daarop inloggen, als ik de PTC optie probeer zoals in de video's loopt zelfs die meteen vast.

Vrees dat het over en out is voor mijn PoGo, zie me ook niet herbeginnen vanaf 0 naar level 24.

Geplaatst

Had al wel door dat het aan mijn account lag :) was al wat spelers tegengekomen onderweg. Zal wel zien of het terug werkt, maar als ik zo rondkijk op internet belooft het niet veel goeds.

Als het niet meer zou werken is dat erg zonde van de aangekochte powerbank en de ingame aankopen + opgebruikte benzine.

Geplaatst
Had al wel door dat het aan mijn account lag :) was al wat spelers tegengekomen onderweg. Zal wel zien of het terug werkt, maar als ik zo rondkijk op internet belooft het niet veel goeds.

Als het niet meer zou werken is dat erg zonde van de aangekochte powerbank en de ingame aankopen + opgebruikte benzine.

Bij mij sinds deze week ook dit soort problemen. Bij vrijwel elke gym klapt het spel er uit en na elke Pokéstop moet ik opnieuw opstarten omdat anders mijn kilometers niet worden bijgehouden. Lekker frustrerend als je op lvl 21 zit. Meer mensen die soortgelijke problemen ervaren?

Geplaatst
Bij mij sinds deze week ook dit soort problemen. Bij vrijwel elke gym klapt het spel er uit en na elke Pokéstop moet ik opnieuw opstarten omdat anders mijn kilometers niet worden bijgehouden. Lekker frustrerend als je op lvl 21 zit. Meer mensen die soortgelijke problemen ervaren?

Ja, loopt regelmatig gewoon vast, ik heb trouwens geen update gedaan nog.

Vandaag trouwens lvl 20 geworden :D

bewerkt door Sanders

Geplaatst

[MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION];

Log nu speciaal voor jouw in, queue van 380. Ik moet zo rond 19:15 weer naar de stad ga weer naar de film.