Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Oke thnx mattie. Dan stop ik alle evoluties voor nu waaronder Bellsprout die het elk moment kan gaan doen.

Wat houdt concreet in dan? Pikachu is van mij oorspronkelijk en nog steeds. Ik had met 3DS versie een pokemon geruild en terug en die kreeg bij elk gevecht veel meer experience. Weet alleen niet meer zeker of die oorspronkelijk van mij was, dacht het niet..

je krijgt alleen extra XP als de pokemon niet oorspronkelijk van jou is. OT bekent dat jij de pokemon gevangen of gebreed hebt.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Nou, vanavond gestart met Pokemon Revolution. Heb inmiddels een Charmender van 13, een Ponyta van 11 en nog een paar mindere. Het is wel een beetje log af en toe en ik kon vanavond de chat niet joinen gek genoeg.

Geplaatst

Inmiddels 3 badges binnen. Lt Surge was ook een makkie met Graveler. Nu onderweg naar Lavender Town, merk dat ik wel meer moeite krijg trouwens. Heb nu charmeleon 36 pikachu 33 poliwirl 33 graveler 34 hoothoot 16 en sandslash 14. laatste twee zijn voor cut en flash. Moet daar nog wel even goede vervangers voor halen. Iemand een idee waar ik me op zou kunnen richten? denk een Haunter straks?

Geplaatst
Natu is kill (h)

Natu,die komt me nog wel bekend voor. Maar kan je die al in Kanto tegenkomen? Zit even te kijken en moet eigenlijk nog iets hebben tegen dragonite, al zou raichu eventueel wel kunnen denk ik?

Geplaatst
Zo te lezen spelen er niet veel mensen Pokemon Go meer?

Klopt mattie. Pokemon Revolution is nu helemaal in en het is echt heel tof :) Kan je het zeker aanraden!

[MENTION=27637]Root[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Hoeveelste gym badge is de Rainbow Badge? Kan pas ruilen als die heb...

Geplaatst
Zo te lezen spelen er niet veel mensen Pokemon Go meer?

Gisteren een Snorlax gevangen :huhu:

Ik zie de toegevoegde waarde van Revolution niet echt ten opzichte van het spelen een oude game met emulator. Servers werken ook nog niet fijn.

Geplaatst
Klopt mattie. Pokemon Revolution is nu helemaal in en het is echt heel tof :) Kan je het zeker aanraden!

Een paar mensen op MU spelen het en meteen is het helemaal in? :r

Geplaatst

[MENTION=27637]Root[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Hoeveelste gym badge is de Rainbow Badge? Kan pas ruilen als die heb...

gym 4 is dat

Geplaatst
Gisteren een Snorlax gevangen :huhu:

Ik zie de toegevoegde waarde van Revolution niet echt ten opzichte van het spelen een oude game met emulator. Servers werken ook nog niet fijn.

Waar ving je die? ;c

Geplaatst
Natu,die komt me nog wel bekend voor. Maar kan je die al in Kanto tegenkomen? Zit even te kijken en moet eigenlijk nog iets hebben tegen dragonite, al zou raichu eventueel wel kunnen denk ik?

Raichu is not very effective tegen Dragonite dus dat zou ik niet doen. Je had toch een Graveler? Zorg dat je een Golem hebt en gebruik Rock aanvallen. :)

Geplaatst
Waar ving je die? ;c

Kleedkamer na training, hoefde er niet eens speciaal de deur voor uit.

Geplaatst
Raichu is not very effective tegen Dragonite dus dat zou ik niet doen. Je had toch een Graveler? Zorg dat je een Golem hebt en gebruik Rock aanvallen. :)

meen je? ja klopt heb ik ja, alleen gisteravond proberen te ruilen met Kyrill, maar waren de rainbow badge nodig. Rainbow badge is dus in lavender als ik het goed begrijp?

en [MENTION=10643]Jasper[/MENTION]; ik weet niet of het iets is van de laatste tijd, maar dat pokemon revolution word wel echt veel gespeeld hoor. Om het nou nieuwe rage te noemen gaat wat ver misschien. Ze hadden voor Pokemon Go sneller en betere updates er uit moeten gooien. Ik ben het vooral zat om steeds maar pidgeys te vinden en als er dan een keer wat leuks in de buurt is ben je een kwartier aan het zoeken en zijn ze weer weg.

Geplaatst
Een paar mensen op MU spelen het en meteen is het helemaal in? :r

Jij denkt dat er alleen al 500 mensen elke keer van alleen MU voor je in queue rij staan? Praat niet over dingen die je duidelijk niet snapt :r

[MENTION=6154]Kweekie[/MENTION];

Thnx :)

Geplaatst

Echt. Kom ik met moeite de zevende gym door met een eind 60 Poliwrath, versla ik met Arcanine (63) zonder moeite Mewtwo in de achtste gym. Nu maar eens kijken wat next is :)

Geplaatst

Ik blijf Go nog altijd doen hoor Sander, maar ik vind wel dat de lol er inmiddels vanaf is. De updates gaan nergens over en er lijkt een soort houdbaarheid op te zitten omdat de uitdaging er niet meer is.

Geplaatst

Ze gooien hun eigen glazen in, vgm is de hype ook wel zijn hoogtepunt voorbij. Te weinig nieuws, paar dingen die het voor mij wel weer interessanter zou maken:

Xp bij medailles

Ruiloptie

Meer 10 km eieren

Betere tracker (je zoekt je helemaal suf, geen enkele indicatie welke kant je op zou moeten om een pokemon te vangen die je nog niet hebt).

En toch ga ik zo weer naar Valkhof ;c

bewerkt door Sanders