Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mij boeit XP dus helemaal niks, want ik krijg er niks extra's voor. Dus levelen heeft naar mijn idee ook helemaal geen nut. Een ruiloptie zou zeker leuk zijn, of een tracker. Maar bedenk je wat er gaat gebeuren als het winter wordt. Dan komt niemand meer zoveel buiten, dan bloed het gewoon dood. In die gedachte zou het ook leuk zijn als je random mensen kunt battlen op eigen niveau, waar je pokeys ook beter van worden. Of dat je wilde pokeys kunt battlen en daarom makkelijker kunt vangen of verslaan voor een betere pokey.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Ik heb het ook al sinds eind juli niet meer gespeeld, Niantic heeft inderdaad hun eigen glazen ingegooid met slechte updates. Jammer, want het concept was wel interessant.

Geplaatst
Natu,die komt me nog wel bekend voor. Maar kan je die al in Kanto tegenkomen? Zit even te kijken en moet eigenlijk nog iets hebben tegen dragonite, al zou raichu eventueel wel kunnen denk ik?

Ja al vrij in het begin met Headbutt tegen zo'n boom aan.

Geplaatst
Ja al vrij in het begin met Headbutt tegen zo'n boom aan.

Ah dan is dat het, heb dat headbutt nog niet gebruikt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Raichu is not very effective tegen Dragonite dus dat zou ik niet doen. Je had toch een Graveler? Zorg dat je een Golem hebt en gebruik Rock aanvallen. :)

elektrische aanvallen zijn niet 'not very effective', maar gewoon neutraal op Dragonite.

Geplaatst

Voor de Revolution lui. Wat is dat met die boom en dat die continu over headbutt heeft? Ik lees net dat stukje van Jornski, maar moet je dan een Pokey vinden die die move kent en dan naar die bomen toe? En zoja, welke pokey heeft headbutt? Drowzee ofzo?

Geplaatst
Gisteren een Snorlax gevangen :huhu:

Ik zie de toegevoegde waarde van Revolution niet echt ten opzichte van het spelen een oude game met emulator. Servers werken ook nog niet fijn.

Fullscreen zonder dat je ogen ontploffen. Leuk om die andere mensen te zien + makkelijk traden. Veel meer Pokemon te vangen. Alle regio's te bezoeken. En het verhaal is iets anders. Vind dit 2000000x beter dan een emulator.

Geplaatst
Voor de Revolution lui. Wat is dat met die boom en dat die continu over headbutt heeft? Ik lees net dat stukje van Jornski, maar moet je dan een Pokey vinden die die move kent en dan naar die bomen toe? En zoja, welke pokey heeft headbutt? Drowzee ofzo?

In Viridian Forest heb je zo'n grote boom waar je in kunt, daar kan je de TM Headbutt kopen en aan je Pokeys geven. Als ze happy genoeg zijn kan je na de 1e badge gebruik maken van headbutt en de aangewezen bomen kopstoten.

Geplaatst

Goh, die Mega Gengar van de derde elite is ook echt te nep hè.

Geplaatst
In Viridian Forest heb je zo'n grote boom waar je in kunt, daar kan je de TM Headbutt kopen en aan je Pokeys geven. Als ze happy genoeg zijn kan je na de 1e badge gebruik maken van headbutt en de aangewezen bomen kopstoten.

Kijk aan. Ik ben net pas in Viridian Forest aangekomen, dus daar de handel maar even verkennen.

Heb overigens een Nidoran M, Mankey, Ponyta, Charmender en Doduo, maar het is schijtirritant om tegen die Rattata's te battlen omdat die continu 'Quick Attack' doen en je er weinig RP voor krijgt.

Geplaatst
Kijk aan. Ik ben net pas in Viridian Forest aangekomen, dus daar de handel maar even verkennen.

Heb overigens een Nidoran M, Mankey, Ponyta, Charmender en Doduo, maar het is schijtirritant om tegen die Rattata's te battlen omdat die continu 'Quick Attack' doen en je er weinig RP voor krijgt.

Ik zie geen meerwaarde voor een Ponyta tbh als je al een Charmander hebt.

Geplaatst

Mankey wel handig voor de eerste gym.

Als je die boom ingaat moet je naar links lopen en dan naar beneden, daar zit dat mannetje met Headbutt. Als je tijd over hebt kan je ook de hele doolhof verkennen en een gratis pokemon krijgen. Growlithe, Bellsprout of Horsea en TM Dragon Rage.

Geplaatst

Dat klopt, maar ik vind het een leuke Pokemon en het is vooralsnog het enige wat er nu nog rondloopt. Wil snel een waterpokey te pakken krijgen en het liefst niet een Magikarp ofzo.

[MENTION=5084]Jornski[/MENTION]; oh damn, dat is nice zeg. Dat wordt kiezen tussen een Growlithe (Arcanine) of een Horsea (Seadra).

Geplaatst
Dat klopt, maar ik vind het een leuke Pokemon en het is vooralsnog het enige wat er nu nog rondloopt. Wil snel een waterpokey te pakken krijgen en het liefst niet een Magikarp ofzo.

[MENTION=5084]Jornski[/MENTION]; oh damn, dat is nice zeg. Dat wordt kiezen tussen een Growlithe (Arcanine) of een Horsea (Seadra).

Je kan zelf niet kiezen, die keuze word voor je gemaakt helaas. Ik kreeg een Horsea.

Geplaatst
Beetje goede nature? Wil 'm anders wel met je ruilen als ik eindelijk genoeg badges heb...

Quirky. Neutraal dus.

Geplaatst

Ik kwam net op de blauwe server, maar zag dat ik helemaal opnieuw moest beginnen. Zijn dat dan andere werelden ofzo? Want ik ben begonnen kennelijk in geel geloof ik.

Geplaatst
Ik kwam net op de blauwe server, maar zag dat ik helemaal opnieuw moest beginnen. Zijn dat dan andere werelden ofzo? Want ik ben begonnen kennelijk in geel geloof ik.

Als je op de gele server begonnen bent moet je daar inderdaad verder gaan, anders moet je opnieuw beginnen.

Geplaatst

waarom gaat die ook voor Flare Blitz? en waarom switch je Kyurem-B niet out first turn?

bij nader inzien kan je niet weten dat het Zard X is.