Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Echt, snap er de ballen van. Versloeg net iemand bij een gym, maar kon zelf geen Pokémon achterlaten. Daarna nog een keer gevecht begonnen, blijft het balkje van de tegenstander op 1 cm staan waardoor ik niet kan winnen. Bug of wat?

Een bug ja, zie het vaker voorbij komen.

c2a3488582c41128eef9ec32db691f80.jpg

Deze is ook wel leuk.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Echt, snap er de ballen van. Versloeg net iemand bij een gym, maar kon zelf geen Pokémon achterlaten. Daarna nog een keer gevecht begonnen, blijft het balkje van de tegenstander op 1 cm staan waardoor ik niet kan winnen. Bug of wat?

Had ik ook last van dat die pokemon niet dood ging, bleef inderdaad echt op 1% staan ofzo, zwaar irritant.

Geplaatst
Moest een compleet nieuw account aanmaken ervoor. ;c
En dan kan je gewoon later inloggen op je normale account?

Als je bij je instellingen naar app store gaat en dan automatisch updaten uitzet. Dan kan je als je een adres uit Australie of Nieuw Zeeland kiest kiezen voor geen betaaloptie en moet hij het doen als het goed is.

Anders moet je even zeggen waar het niet lukt.

Bij het kiezen van het land móet ik een betaaloptie aangeven. M'n eigen mastercard, die al ingesteld stond, werkt niet.

Geplaatst

Bij het kiezen van het land móet ik een betaaloptie aangeven. M'n eigen mastercard, die al ingesteld stond, werkt niet.

Ik had dat laatste eerst ook. Ik heb het als volgt gedaan: uitgelogd op m'n eigen ID > App store op Australisch ingesteld > Pokemon Go aanklikken om te installeren > Aanklikken dat je nieuw ID wilt aanmaken > Alles ingevuld en toen was er opeens een mogelijkheid dat je niet een betaalfunctie hoefde in te voeren

Geplaatst
Lekker hoor _O_ Veel Pidgey's gevangen zeker?

Klopt. Belachelijk veel. Nu mijn Abra aan het trainen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

Ik zie Pokemon Go helemaal niet in de appstore staan? Komt dat nog, of kan het echt alleen als je uitlogt en je gegevens instelt op Australisch?

Geplaatst
Ik zie Pokemon Go helemaal niet in de appstore staan? Komt dat nog, of kan het echt alleen als je uitlogt en je gegevens instelt op Australisch?

Als je nu gelijk wilt spelen moet je hem inderdaad op Australië zetten, wil je nog paar dagen wachten dan komt het vanzelf in de appstore.

Geplaatst
Ik had dat laatste eerst ook. Ik heb het als volgt gedaan: uitgelogd op m'n eigen ID > App store op Australisch ingesteld > Pokemon Go aanklikken om te installeren > Aanklikken dat je nieuw ID wilt aanmaken > Alles ingevuld en toen was er opeens een mogelijkheid dat je niet een betaalfunctie hoefde in te voeren

Jajaja heb hem. Kan ik nu, zonder de app geopend te hebben, direct naar mn normale account?

Geplaatst
Jajaja heb hem. Kan ik nu, zonder de app geopend te hebben, direct naar mn normale account?

Ja man.

Geplaatst
Klopt. Belachelijk veel. Nu mijn Abra aan het trainen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Lekker hoor. Ik ga er zo ook maar weer op uit heb ook nog wat pidgey's nodig. Ga vanavond drankje doen en dat is echt flink graaien daaro. Overal pokestops.

Geplaatst

Ik hoop dat het in Hoofddorp beteris dan Krommenie, daar is vrij weinig boeinds te vinden of ik moet echt over straat gaan lopen maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Geplaatst

Als je dan voordat je een account aanmaak, bij instellingen -> Itunes en App Stores de automatische downloads uitzet. Dan moet er als het goed is onder de opties van Creditcards een extra komen met iets in de trant van Geen betaaloptie.

Als je dan Pokemon Go gedownload hebt, kan je gewoon op je andere account weer inloggen en dit weer aanzetten.

Geplaatst

Stappenplan:

1. Google

2. ''make australian apple id''

3. eerste link

4. apple ID via australische site maken (email, wachtwoord, naam, geboortedatum, security vragen en code die naar je mail wordt gestuurd invullen)

5. op iphone uitloggen van je oude apple ID en inloggen op de nieuwe

6. iphone zegt dat je ID nog niks heeft gedaan, op ''review'' drukken (je krijgt cancel/review optie)

7. fake australisch adresje invullen (evt via google even iets opzoeken, je kunt in principe alles zelf verzinnen zolang t maar enigszins op een australisch adres lijkt)

8. als t goed is kun je nu inloggen en pokemon Go downloaden

9. ???

10. profit

Geplaatst
Betekent het dat waar die blaadjes of zand ofzo uit de grond komt een Pokemon zit? Zit nu binnen maar kom geen enkele tegen, terwijl ze in de straat zouden moeten zijn...

Als het goed is wel ja, maar werkt volgens mij niet altijd helemaal super. ;c

Geplaatst

Die Pokestops :-D Een begraafplaats hier. Heerlijk. Wie 'maakt' die dingen?

Geplaatst
Die Pokestops :-D Een begraafplaats hier. Heerlijk. Wie 'maakt' die dingen?

Vanuit Google Maps

Geplaatst
Stappenplan:

1. Google

2. ''make australian apple id''

3. eerste link

4. apple ID via australische site maken (email, wachtwoord, naam, geboortedatum, security vragen en code die naar je mail wordt gestuurd invullen)

5. op iphone uitloggen van je oude apple ID en inloggen op de nieuwe

6. iphone zegt dat je ID nog niks heeft gedaan, op ''review'' drukken (je krijgt cancel/review optie)

7. fake australisch adresje invullen (evt via google even iets opzoeken, je kunt in principe alles zelf verzinnen zolang t maar enigszins op een australisch adres lijkt)

8. als t goed is kun je nu inloggen en pokemon Go downloaden

9. ???

10. profit

Thanks. Het is gelukt. Heb hem nu! Maar kan je dan ook weer uitloggen en je eigen apple ID gebruiken zonder dat je ergens last van hebt? Of werkt het dan niet meer?

Geplaatst
Vanuit Google Maps

Hmm, ok. Zie hier namelijk een naam van een Pokestop, en dan een 'opmerking' eronder dat de naam niet klopt :D

Thanks. Het is gelukt. Heb hem nu! Maar kan je dan ook weer uitloggen en je eigen apple ID gebruiken zonder dat je ergens last van hebt? Of werkt het dan niet meer?

Ja werkt gewoon

Geplaatst
Hier in de buurt belachelijk veel Voltorb en Magnemite, pfft. Wel jammer dat ik weinig Squirtle tegen kom, zo kan ik de mijne nooit goed trainen :(

Hoe kan je trainen dan?

Geplaatst

Heb er misschien overheen gelezen, maar krijg je pushberichten als er wat in de buurt is? En moet je de app daarvoor draaiend hebben op de achtergrond of kan ie ook helemaal afgesloten zijn? ;c