Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Serieus deze? dat was dus de reden dat ik 800 pokemons verslagen heb voordat hij zich ineens 10x achter elkaar liet zien.

Ik gebruik gewoon een site waar je kunt zien waar welke pokemon spawnen en of dat overdag is of 's avonds ;) scheelt een hoop gedoe.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Kreeg btw een melding dat de kanto starters opnieuw in het wild te vinden zijn en inderdaad via de pokedex kan je zien waar ze dan zitten.

Potverdikke. jammer dat ik niet meer kan spelen 2 week lang. epic spel dit hoor. Ga mijn charmeleon missen.

Geplaatst
Kreeg btw een melding dat de kanto starters opnieuw in het wild te vinden zijn en inderdaad via de pokedex kan je zien waar ze dan zitten.

Heb gisteren iets van een uur naar een Bulbasaur gezocht en ben er geen enkele tegengekomen

Geplaatst

Gastly level 90 :< Alleen nog even thunderbolt op gooien [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];.

Geplaatst
Gastly level 90 :< Alleen nog even thunderbolt op gooien [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];.

EIndelijk :P Koop maar, dan krijg je het geld wel van me terug.

Geplaatst
Heb gisteren iets van een uur naar een Bulbasaur gezocht en ben er geen enkele tegengekomen

Was 2 dagen terug wel een keer Charmander tegengekomen op route 25, level 16. Kreeg 'm alleen niet te pakken :(

Geplaatst
EIndelijk :P Koop maar, dan krijg je het geld wel van me terug.

Gary van hier tot Tokio scheel verkracht met Gengar.

Geplaatst
Zoek nog een goeie waterpokemon. Daarnet echt een uur zitten zoeken achter squirtle, geen resultaat.

Mijn gyarados was echt een beest tijdens de elite 4. Ice Fang, Crunch en Aqua Tail allemaal op

Bij die snorlax bij Vermillion City (van 3e gym) kun je een magikarp vangen van lvl 24 ongeveer, en dan gewoon een rare candy erop en je hebt een Gyarados.

Geplaatst
Mijn gyarados was echt een beest tijdens de elite 4. Ice Fang, Crunch en Aqua Tail allemaal op

Bij die snorlax bij Vermillion City (van 3e gym) kun je een magikarp vangen van lvl 24 ongeveer, en dan gewoon een rare candy erop en je hebt een Gyarados.

Welk level was je Garydos toen je de Elite 4 versloeg?

Geplaatst
Welk level was je Garydos toen je de Elite 4 versloeg?

75

Ik had Charizard 76, Gyarados 75, Victreebell 75, Mr. Mime 75 en Kingler 75 (en een Nidoking van 30). Lukte echt nét, met een hoop gerevive ook in de potjes zelf en misschien een tikje geluk. Mega Gengar en Lance zijn enorm sterk.

Geplaatst
75

Ik had Charizard 76, Gyarados 75, Victreebell 75, Mr. Mime 75 en Kingler 75 (en een Nidoking van 30). Lukte echt nét, met een hoop gerevive ook in de potjes zelf en misschien een tikje geluk. Mega Gengar en Lance zijn enorm sterk.

Ah dan hoop ik het ook wel te gaan redden als ik klaar ben met trainen. Nu al Poliwrath en Raichu op 85 en Arcanine (72) en Pidgeot (64) ben ik ook naar 85 aan het trainen.

Geplaatst
75

Ontbrak het je niet aan een electric pokemon?

Geplaatst
Er valt mij de laatste tijd iets op... het kan aan mij liggen hoor, maar er zit een bepaald patroon in de updates en aangekondigde features voor de toekomst. Of Niantic dat doelbewust doet? Volgens mij wel. We gaan even terug in de tijd en leggen de uit de lucht gehaalde '3'th party tools' naast de updates!

Het originele spel:

- Er was een 3 voetsporen systeem

- Het werkt te belastend op de servers en wordt uit het spel gehaald

pokemon-go-dev-doesnt-like-pokevision-tracking-apps_1_zpsqbmbcykv.jpg

1. 3'th party tool Pokevision:

- Een tool die aangeeft waar een bepaalde Pokemon zit en hoe lang nog

- Heel handig om de beestjes in uw buurt op te sporen en alsnog terug te vinden

- Het werkt te belastend op de servers in Niantic laat het platleggen

- Andere tools met dergelijke functies worden tegengewerkt en zo snel als mogelijk uit de lucht gehaald

pokevision-closed-480x313_zpsljraqsft.png

Heel wat mensen waren geïrriteerd door deze "3-steps-bug" en Pokevision werd op handig gedragen. In geen tijd wordt het een wereldwijd fenomeen en haast iedere speler kent of gebruikt het wel. Alles draait deze dagen om het vangen en zoeken van Pokemons.

De eerste update:

- Niantic komt plots met een beta-tracker voor de lucky few

- Eigenlijk een Pokevision systeem geïmplementeerd in Pokemon Go waardoor je kan zien welke Pokemon bij welke Lure in de buurt zit

n7ipj57.gifsight_zpshegyvkyi.png

2. IV waarden, en bijhorende tools:

- Wanneer de storm met betrekking tot het zoeken en vinden van Pokemons gaan liggen was werd het tijd voor iets nieuws

- IV waarden zijn plots de nieuwste 'rage' in Pokemon Go

- Op fora, blogs, youtube, .... echt overal gaat het plots over deze IV waarden.

- Sites, calculators maar ook 3'th party tools duiken in massa op

- In Pokemon go zelf blijft het onmogelijk om deze waarden te zien of te achterhalen

unnamed_zps4nbtq7vs.png

Een nieuwe update:

- Niantic laat weten dat de Gym leaders een rol krijgen in het spel

- De appraisal functie ziet het levenslicht, de Gym leader geeft een welbepaalde boodschap bij hoge IV level Pokemon

- Niantic laat weten extreem hard op te gaan treden tegen spelers die 3'th party tools/een bot gebruiken

- Deze keer halen ze dus niet alleen de 3'th party tools uit de licht maar worden ook alle verdachte accounts geblokkeerd

pokemon-go-appraisal-feature_zpsfo1j34s1.jpg

pokemongo-appraisal-rlaw_zpsnqmwtj4j.jpg

Ik ben dus zeer nieuwsgierig naar wat de nieuwe 'hype' gaat worden eens de IV level storm gaan liggen is. Volgens mij gaat Niantic ook deze doodleuk 'plagiëren'

Die laatste update met die appraisal-functie slaat echt he-le-maal nergens op. Een beetje complimenten krijgen voor je Pokémon van een zogenaamde Gym leader, nou leuk hoor...:wall:

Geplaatst

Alle functies die ze "over hebben genomen" zijn een mindere versie van wat er buitenom is ;) Ik hoop dat ze die appraisal of andere Gym dingen verder uitwerken nu.

Geplaatst

Zo, nog ff mijn teddiursa in een ursaring geëvolueerd. Ook al vast water en electra stone gehaald voor poliwrath en raichu

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik kom er net achter dat je moves gewoon weer kunt aanleren. Had per ongeluk mijn Abra naar 17 laten gaan zonder dat die evolueerde en dacht daarbij mijn confusion kwijt te zijn geraakt. Maar die kan je dus kopen voor 2000.

Geplaatst
Ik kom er net achter dat je moves gewoon weer kunt aanleren. Had per ongeluk mijn Abra naar 17 laten gaan zonder dat die evolueerde en dacht daarbij mijn confusion kwijt te zijn geraakt. Maar die kan je dus kopen voor 2000.

Klopt :)

Altijd handig.

Geplaatst
Zo, nog ff mijn teddiursa in een ursaring geëvolueerd. Ook al vast water en electra stone gehaald voor poliwrath en raichu

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

welke ability heeft die nu?