Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Ik heb m'n vierde badge gehaald, ben nu op zoek naar de juiste team:

Pikachu lvl 54

Gyarados lvl 37

Poliwhirl lvl 30

Weepinbell lvl 28

Growlithe lvl 18

Teddiursa lvl 24

Die laatste 2 pokemons ben ik nog niet zeker over, aangezien ik ook deze pokemons heb:

Pidgeotto lvl 19

Haunter lvl 22

Patrat lvl 22

Dugtrio lvl 27

Vulpix lvl 18

Welke pokemons kiezen jullie als laatste 2?

Geplaatst

Pikachu lvl 54

Gyarados lvl 37

Poliwhirl lvl 30

Weepinbell lvl 28

Growlithe lvl 18

Teddiursa lvl 24

Die laatste 2 pokemons ben ik nog niet zeker over, aangezien ik ook deze pokemons heb:

Pidgeotto lvl 19

Haunter lvl 22

Patrat lvl 22

Dugtrio lvl 27

Vulpix lvl 18

Heb Gabi wat van mn Pokemon gegeven, die mag je wel lenen, zit nu toch in Johto waar ik ze niet kan gebruiken.

Geplaatst

Pikachu lvl 54

Gyarados lvl 37

Poliwhirl lvl 30

Weepinbell lvl 28

Growlithe lvl 18

Teddiursa lvl 24

Pidgeotto lvl 19

Haunter lvl 22

Patrat lvl 22

Dugtrio lvl 27

Vulpix lvl 18

Sowieso Haunter. Later Gengar is echt te hard.

Geplaatst
Heb Gabi wat van mn Pokemon gegeven, die mag je wel lenen, zit nu toch in Johto waar ik ze niet kan gebruiken.

Je kan de Pokémon alleen gebruiken in de regio waar je ze hebt gevangen?

Geplaatst
Je kan de Pokémon alleen gebruiken in de regio waar je ze hebt gevangen?

Totdat je alle badges hebt.

Geplaatst

Ah, vroeg me dat al af. Zag het niet zitten om gelijk met level 80 een nieuwe regio te beginnen

Geplaatst

Jezus moet ik een pokemon hebben met sleeping powder of spore voor zo'n kut quest in Goldenrod City -_- wat een gedoe

Geplaatst
10 km eieren, ik blijf er maar op wachten ;c Maar goed vandaag weer een paar mogelijkheden ze te krijgen.

Hier ook weer hoor, allemaal 5KM eieren...

Geplaatst

Ik kreeg overigens wel een heel sterke Dratini uit mn 2e en laatste 10 km ei, had al een CP van 600 ofzo, kon hem evolueren naar Dragonair van rond de 1000, dus dat wordt wel een schitterende Dragonite straks, mag ik alleen nog 34 Dratini's vangen wat nog een hele opgave wordt hier in Nijmegen :r

Geplaatst
Ik kreeg overigens wel een heel sterke Dratini uit mn 2e en laatste 10 km ei, had al een CP van 600 ofzo, kon hem evolueren naar Dragonair van rond de 1000, dus dat wordt wel een schitterende Dragonite straks, mag ik alleen nog 34 Dratini's vangen wat nog een hele opgave wordt hier in Nijmegen :r

Hier een Dragonair van 1256, heerlijk. Gaat een monster worden. Hopelijk wél met een sterke aanval.

Geplaatst

Ja das altijd wel leuk haha. Heb ook gisteren een 141 Magikarp gevangen, dus dat gaat ook wel een beest worden, verder heb ik nog 10 Poliwags en 10 Gastly's nodig voor Polywrath en Gengar en nog 1 Magnemite voor een Magneton. Ga ik deze week wel halen.

Geplaatst

Hier precies hetzelfde. Wel uit m'n laatste drie 2 km eieren 2 Geodudes en een Charmander :<

Geplaatst

Jongens waar haal ik een water stone in Pokemon Revolution? Moet Poliwrath hebben :

Geplaatst
Jongens waar haal ik een water stone in Pokemon Revolution? Moet Poliwrath hebben :<

Kopen.

Geplaatst

Ja Celadon City (die stad met dat grote warenhuis) kun je verschillende evolution stones kopen voor 2100. Water, gras, elektriciteit en vuursteen sowieso.