Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Waar kun je customization kopen? Of moet je dat vinden ofzo

Die zijn te koop bij het winkelmandje bovenin. Voor het echte geld.

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Die zijn te koop bij het winkelmandje bovenin. Voor het echte geld.

Oh ;e Jammer weer.

Geplaatst

Nu al bij Lavender Town een Charizard, Gyrados en Gastly. Eght natte pokemon droom.die uitkomt, super blij mee. Ik snap alleen niet dat iedereen overal zo weinig moeite heeft

Geplaatst
Ik chill em met een Cynda van lvl 50. 2e hoogste is 15 :-D

Goh, [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; zal trots op je zijn. Hoe kun je op die manier spelen, alle lol er toch vanaf joh.

Geplaatst
Goh, [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; zal trots op je zijn. Hoe kun je op die manier spelen, alle lol er toch vanaf joh.

Lvl 74 ondertussen en nog wel plezier. 5 badges ;d

Geplaatst

Iemand die mijn Haunter even wil traden? Dan heb ik een Gengar (d)

Geplaatst
Hoe heet ie dan?

De naam die ie altijd al had #muchat ofzo volgens mij weet [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; of [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; dat wel

Geplaatst

Na 6/7 pogingen eindelijk van Giovani gewonnen in de game center ondergronds in Celadon City :cab:

Geplaatst

Ik vraag me echt af op welke levels jij al je gevechten aangaat. Die is toch niet zo moeilijk in 1 keer te doen?

Geplaatst
Ik vraag me echt af op welke levels jij al je gevechten aangaat. Die is toch niet zo moeilijk in 1 keer te doen?

Welk levels ga jij dan aan? Ik heb je nog 0 posts zien maken over je team en Pokemon...

Mijn Charizard is nu level 43, Granbull 37, Gyarados 23, Diglett 25, Gastly 15, Bellsprout 20

Geplaatst
Welk levels ga jij dan aan? Ik heb je nog 0 posts zien maken over je team en Pokemon...

Mijn Charizard is nu level 43, Granbull 37, Gyarados 23, Diglett 25, Gastly 15, Bellsprout 20

Nouj dan kijk je niet goed, ik heb blijkbaar toch 49 posts in dit topic. Maar mijn team is nu Growlithe 47, Blastoise 44, Granbull 45, Snorlax 32, Alakazam 41 en de laatste wissel ik af tussen Primeape (33), Oddish (laag, die train ik nog) en Nidorino (idem)

Geplaatst
Nouj dan kijk je niet goed, ik heb blijkbaar toch 49 posts in dit topic. Maar mijn team is nu Growlithe 47, Blastoise 44, Granbull 45, Snorlax 32, Alakazam 41 en de laatste wissel ik af tussen Primeape (33), Oddish (laag, die train ik nog) en Nidorino (idem)

Ok.Heb net wel de Rainbowbadge gehaald met alleen maar Fire Fang van Charizard met 0 problemen (d) ;c

Hoeveel badges heb je nu?

Geplaatst
Ok.Heb net wel de Rainbowbadge gehaald met alleen maar Fire Fang van Charizard met 0 problemen (d) ;c

Hoeveel badges heb je nu?

Ik heb er nu ook vier, ga zo de vijfde gym doen maar ga eerst een Fire Stone halen om een Arcanine te fixen.

Geplaatst
Ik heb er nu ook vier, ga zo de vijfde gym doen maar ga eerst een Fire Stone halen om een Arcanine te fixen.

Nice. Waar kan je Abra überhaupt vangen? Mag jij wel al pokemon tower ingaan? Ik moet haar van Brittney vangen in Illusionary forrest maar dat hele bos schijnt niet meer te bestaan :cab:

Geplaatst
Nice. Waar kan je Abra überhaupt vangen? Mag jij wel al pokemon tower ingaan? Ik moet haar van Brittney vangen in Illusionary forrest maar dat hele bos schijnt niet meer te bestaan :cab:

Ergens op Route 24 of 25 geloof ik. Die tower heb ik al gedaan ja.