Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ergens op Route 24 of 25 geloof ik. Die tower heb ik al gedaan ja.

Kan je daar meteen in na de Rainbow Badge? Dus geen gezeik meer van die hocospocus mensen?

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Kan je daar meteen in na de Rainbow Badge? Dus geen gezeik meer van die hocospocus mensen?

Nee je moest wel iets doen, in een van die huisjes iets op tafel oplezen ofzo van Mr. Fuji.

Geplaatst
Nee je moest wel iets doen, in een van die huisjes iets op tafel oplezen ofzo van Mr. Fuji.

Oke thnx

Nou Just zit in die tower... Al die fucking Spinarak's jezus wat KUT pffff

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Weet hier ook iemand of je de pokemongames die je op nintendo hebt op PC kan spelen. Ik zie wel dat het kan, maar ik vraag me sterk af of dat wel helemaal legaal is?

Geplaatst

Dat is niet legaal maar je kan gewoon googlen naar een Emulator en daar bij behorende roms.

Geplaatst
Dat is niet legaal maar je kan gewoon googlen naar een Emulator en daar bij behorende roms.

Ja, mja laat verder maar, kan me een waarschuwing kosten ;c

Geplaatst

Haha volgens mij mag er gewoon over gepraat worden zonder dat je een link doorstuurt of heb ik dat mis? Vaak genoeg gelezen dat mensen via een Emulator hier op de computer spelen.

Geplaatst

Je mag het er gewoon over hebben, dat doe ik zelfs als mod/brave burger. Vragen om / delen van linkjes mag inderdaad weer niet

Geplaatst
Nou als praten over illegale dingen wel mag, iemand die me kan uitleggen hoe het werkt?

Komt erop neer dat je een programma'tje downloadt (ik heb zelf Visual Boy Advance voor GameBoy en GameBoy Advance games), waar je dan per game een rom voor moet downloaden. Wil je bijv. Pokemon Silver spelen, dan download je de Pokemon Silver rom, die laad je in je emulator en hey presto. Controls gaan bijna altijd met keyboard, maar als je een controller in je PC hebt geplugd kan je dat meestal ook werkend krijgen.

Geplaatst

Ik lees net dat als je je Charmender eerst Zippo noemt en dan pas evolueert, je hem de best mogelijke moves geeft.

Geplaatst
Nou als praten over illegale dingen wel mag, iemand die me kan uitleggen hoe het werkt?

Emulators zijn legaal, roms in principe niet, tenzij je een spel wil previewen of als je het spel fysiek hebt. Volgens mij is het legaal om een rom voor een week of een gelimiteerd aantal speeluren te spelen, echter is dit natuurlijk gedoogbeleid hier in Nederland. Emulators zijn voor alle consoles behalve 3DS (al hoor ik dat deze ook aan het ontwikkelen is) waardoor je alle Pokemon t/m gen 5 kan spelen (t/m Black/White 2). Meeste mensen hier prefereren gen 1 t/m gen 3 games, omdat de GBA emulators een spel kunnen versnellen. Voor gen 1 t/m 3 kan je idd Visual Boy Advance dowloaden, daar kan je alle Gameboy spellen op spelen, voor de DS spellen heb je Desmume, die draait tegenwoordig ook vlekkeloos.

Geplaatst

Vanmiddag ff in 3 minuten tijd 3 Sandschrews op het werk. Badaboem, kan hem evolueren als ik wil. Cp is maar 375 maar de max. ligt ook niet super hoog.

Geplaatst
Vanmiddag ff in 3 minuten tijd 3 Sandschrews op het werk. Badaboem, kan hem evolueren als ik wil. Cp is maar 375 maar de max. ligt ook niet super hoog.

Ik zou ook wachten tot hij als Simply Amazing wordt bestempeld, dan zou ik hem pas evolueren. Bij Simply Amazing heeft ie de hoogste IV's.

Oh en om nog terug te komen, welke versies van de pokemongames kun je spelen op welke Nintendo daarvan? Als ik bv Silver en Black wil spelen.

bewerkt door Sanders

Geplaatst
Ik zou ook wachten tot hij als Simply Amazing wordt bestempeld, dan zou ik hem pas evolueren. Bij Simply Amazing heeft ie de hoogste IV's.

Oh en om nog terug te komen, welke versies van de pokemongames kun je spelen op welke Nintendo daarvan? Als ik bv Silver en Black wil spelen.

Red, Blue, Yellow, Silver, Gold, Crystal - Gameboy Color

Ruby, Sapphire, Emerald, FireRed, LeafGreen - Gameboy Advance

Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold, Soul Silver, White, Black, White2, Black2 - Nintendo DS

Geplaatst
Red, Blue, Yellow, Silver, Gold, Crystal - Gameboy Color

Ruby, Sapphire, Emerald, FireRed, LeafGreen - Gameboy Advance

Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold, Soul Silver, White, Black, White2, Black2 - Nintendo DS

Ah goed zo, dat maakt het nog een stuk makkelijker :D

Geplaatst

Waar kun je dat zien dan?

Geplaatst

Waar je ook je Pokemon transfereert, daarboven staat "Appraise". Dan geeft ie aan of je Pokemon goede IV's heeft, niet welke het zijn, daar heb je andere tools voor (die ik niet gebruik).

"May not be great in battle" = is slecht

"It's a decent Pokemon" = redelijk

"It's a strong Pokemon" = sterk

"It simply amazes me" = zeer sterk tot geweldig

bewerkt door Sanders

Geplaatst
Waar je ook je Pokemon transfereert, daarboven staat "Appraise". Dan geeft ie aan of je Pokemon goede IV's heeft, niet welke het zijn, daar heb je andere tools voor (die ik niet gebruik).

"May not be great in battle" = is slecht

"It's a decent Pokemon" = redelijk

"It's a strong Pokemon" = sterk

"It simply amazes me" = zeer sterk tot geweldig

Die trainer zegt: 'Overall, your Sandshrew is pretty decent. It's best quality is it's defense. It's stats are really strong. Impressive. Your Sandshrew is a BIG one!'

Geplaatst
Welke? Badge 8?

Ja, heb 'm inmiddels al. Nu elite 4. Heb alleen maar 2 goede pokemon :/

Geplaatst
Ja, heb 'm inmiddels al. Nu elite 4. Heb alleen maar 2 goede pokemon :/

Kwam er laatst net niet doorheen. Bleef steken op de Mega Blastoise van Gary.

Teampje nu: Haunter 90, Raichu 80, Charizard 73, Honchkrow 76, Sandslash 78, Gyarados 76.

Magnitude is best wel aanrader tegen Mega Gengar. Komt ie niet doorheen.