Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kwam er laatst net niet doorheen. Bleef steken op de Mega Blastoise van Gary.

Teampje nu: Haunter 90, Raichu 80, Charizard 73, Honchkrow 76, Sandslash 78, Gyarados 76.

Magnitude is best wel aanrader tegen Mega Gengar. Komt ie niet doorheen.

:cab: Zo'n team joh. Ik heb alle badges enzo al gehaald, speel met een Gengar lvl 69 en Poliwhirl 61 :cab: verder niks beters :-D

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
:cab: Zo'n team joh. Ik heb alle badges enzo al gehaald, speel met een Gengar lvl 69 en Poliwhirl 61 :cab: verder niks beters :-D

Misschien kan [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; je wat van mijn Pokemon lenen, als die ondertussen al 8 badges in Johto heeft. :D

Geplaatst
Misschien kan [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; je wat van mijn Pokemon lenen, als die ondertussen al 8 badges in Johto heeft. :D

Leen me maar ja, krijg je ze na de elite 4 terug :D

Geplaatst

Heb zojuist de E4 verslagen dus je mag best wel wat lenen Joery? Waar ben je nu ongeveer?

Geplaatst

Onderweg naar 5e gym met de volgende pokemons: Charizard 48, Golduck 44, Snorlax 39, Pinsir 26, Jolteon 25 & Exeggcutor 25.

Vang alleen de pokemons die ik zelf tof vind, heb het nooit zo met die overgebruikte zoals Gengar etc.

Geplaatst
[quote name='Joery']Elite 4 gehad, bijna iedereen geswiped met mijn Gengar :mrg: OP als de tering. @The Kerfts [/QUOTE] Huhu idd, Is in Johto hetzelfde verhaal las ik. Ben in ORAS ff ziek aan het teambuilden nu. Vd week wat event Pokeys ontvangen en een 6IV Ditto, is wel lastig nu man, is zoveel te doen dat ik moet kijken wat ik eerst ga doen en daarna, Mn 5IV Combusken EV trainen is iig het volgende, heeft alleen matige HP mja boeiend.
Geplaatst

Mn eerste Shiny ooit gevangen. :D Had er een aantal uit trades al, maar geen enkele zelf gevangen. Ben Porygon gaan chainen met de DexNav. Was niet makkelijk en ook niet leuk, maar damn, als dan die sexy motherfucker in beeld komt is het alles wel waard hoor. Ook 31 IVs in Attack, Speed en Sp. Attack. Zou een vrij goede Porygon-Z zijn dus. Helaas wel Docile nature. Nu maar bedenken wat ik ermee ga doen. Vind Porygon2 misschien wel cooler stiekem, maar zn defensive IVs zijn maar mwah.

Geplaatst

Ik baal ervan dat er zoveel blauwe in mijn omgeving zitten en dat ik niemand in de buurt heb die rood is. Als ik al eens gyms wil veroveren kan ik er nooit meer dan 2 pakken, daarna worden ze alweer veroverd door blauw. Hoop dan ook dat er de mogelijkheid komt om eenmalig van team te wisselen, zodat ik ook eens op een normale manier coins kan krijgen.

Geplaatst
[quote name='Sanders']Nou ik kreeg gisteren gewoon op 1 avond 3 10 km eieren @Thierryvane :D En ik ga ze nu opsparen, dat er 9 tegelijk uitkomen.[/QUOTE] Heb er hier weer eentje, nog zo'n vierhonderd meter. Op vakantie kreeg ik een Electabuzz... Precies niks aan want die zitten hier in IJsselstein overal. Hopen op een Lapras/Snorlex.
Geplaatst
Ik baal ervan dat er zoveel blauwe in mijn omgeving zitten en dat ik niemand in de buurt heb die rood is. Als ik al eens gyms wil veroveren kan ik er nooit meer dan 2 pakken, daarna worden ze alweer veroverd door blauw. Hoop dan ook dat er de mogelijkheid komt om eenmalig van team te wisselen, zodat ik ook eens op een normale manier coins kan krijgen.

Er is volgens mij wel een manier om te switchen.

Geplaatst

Heb er hier weer eentje, nog zo'n vierhonderd meter. Op vakantie kreeg ik een Electabuzz... Precies niks aan want die zitten hier in IJsselstein overal. Hopen op een Lapras/Snorlex.

Snorlex heb ik nog niet, wel een perfecte Lapras, die vind ik gewoon, Eletrabuzz zelfde verhaal, uit mijn 10 km eieren heb ik gisteren een Omanyte gekregen van 606, maar kut IV's, Pinsir uit mn 10 km ei en die andere 2 weet ik zo even niet meer.

Geplaatst

Ja, kut is dat. Heb je een zieke Poké, heeft 'ie een kut attack. Heb je er vrij weinig aan. Zo maar even op het fietsje stappen en mijn 10KM ei laten uitkomen. :pray:

Geplaatst
Ja heel naar allemaal ;c Ik ook zo even boodschappen doen en ff wat eieren uitlopen.

Verdomme, mijn tweede...

57d00958a0502-Aerodactyl_AG_anime.png

(CP: 1194, mijn eerste was 1458)

Geplaatst

Hoe staan jullie er inmiddels voor op de pokedex? Ik zit nu op 131 stuks en ben gisteren level 30 geworden

Geplaatst
Hoe staan jullie er inmiddels voor op de pokedex? Ik zit nu op 131 stuks en ben gisteren level 30 geworden

Wow, level 30. De tering. Hier 24.

Krijgt mijn vriendin net een Snorlax uit haar ei, CP1760, Hyper beam 120... #monster

Geplaatst

Pokedex 101, maar ik kom binnenkort wel op 110 denk ik, aangezien ik van een aantal nog maar 1 of 2 nodig heb, heb van die paar alleen nog geen met goede IV's gevonden, dus daar is het even op wachten. Level 22, bijna 23.

Ik kreeg een Vulpix uit 5 km ei, maar was strong ipv amazing, dus heb ik niks aan ;c

Snorlax zou ik ook wel willen en ik ben blij dat ik nog maar 1 Magikarp nodig heb voor Gyarados, maar ik ga even wat meer Magikarps vangen om mn sterkste Magikarp wat te uppen, zodat mn Gyarados nog wat sterker wordt, zoals die nu is, gaat ie CP van 1796 krijgen, dat wil ik graag nog wat hoger dat ik de begin evolutie minstens 2000 is.

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Hier overigens 113 caught om 114 seen. Kut Hitmonchan. ;c Heb behoorlijk wat nieuwe klaarstaan om te laten evolueren, echter hebben die nog een te laag CP. Dus wachten tot ik een hogere vang. Mijn jacht op Snorlax gaat gewoon verder.