Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

96 gezien, 95 gevangen. Kut kabuto :r Level 22, vind het bijzonder dat mensen al zo ver zijn :cab: Vanmiddag net te laat voor een Lapras :( Hoogste 3 Pokemon: Vaporeon 1517 cp

Flareon 1514 cp

Slowbro 1499 cp

Snorlax, Gyrados, Dragonite? Kom er niet in de buurt, geen 10 km eieren, te weinig magikarps in Apeldoorn (net over de 100 Candy) en moet nog aardig wat candy voor Dragonite. Vanmiddag wel weer wat Growlithe Candy gepakt maar nog steeds een lage cp (217 ofzo). Maar goed, doe weinig met die gyms dus vond het zo wel goed :).

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Level 24 en 105/105. Gyarados 1916, Gyarados 1902, Vapereon 1813, Arcanine 1794 en Flareon 1743 zijn mijn sterkste pokemons tot nu toe. Moet nog enorm veel starters zoeken. Plus ik ben nu 10k eieren aan het sparen!

Geplaatst

Hier gaat het ook steeds minder snel hoor, sommige pokemon zijn niet makkelijk te vinden. En nu ik level 30 gehaald heb hoef ik het puur om het levelen ook niet meer te doen. Ben ook al niets voor niets al veel minder intensief aan het spelen

Geplaatst
Level 24 en 105/105. Gyarados 1916, Gyarados 1902, Vapereon 1813, Arcanine 1794 en Flareon 1743 zijn mijn sterkste pokemons tot nu toe. Moet nog enorm veel starters zoeken. Plus ik ben nu 10k eieren aan het sparen!

10k eieren sparen daar ga je wel even over doen :-D Heb er vanavond helaas geen enkele bij gekregen, wel een Arcanine van 1550 en een IV rate van 18-79%

Geplaatst

1. Arcanine 1815 (heb nog een Growlith van 841)

2. Vaporeon 1670 & 1652

3. Gyarados 1619

Die Gyarados is fucking 6.52m en weegt maar 1.28 kg (xs). Zo dom gedaan van Niantic vind ik.

Dus nog matigjes qua hoge Pokémons, maar dat komt wel. Hopelijk wat meer geluk met eieren de komende tijd...

Geplaatst
Onderweg naar 5e gym met de volgende pokemons: Charizard 48, Golduck 44, Snorlax 39, Pinsir 26, Jolteon 25 & Exeggcutor 25.

Vang alleen de pokemons die ik zelf tof vind, heb het nooit zo met die overgebruikte zoals Gengar etc.

Over welk spel gaat dit? Pokemon Y?

Geplaatst

Pokemon revolution gok ik

Met Go nu net lvl 22 bereikt. Heb nu 89 pokemon ofzo, maar speel het in principe alleen als ik onderweg ben naar iets(wel eens een straatje omgefietst ;c) Mis nog best wat 'basis' pokemon maar heb wel Snorlax en Lapras, die eerste helaas met een cp van onder de 300.

Geplaatst

Waar zat 'ie? Eén keer gezien in Den Haag, maar was te laat.

In Apeldoorn. Al 2x eerder gespot maar niet voldoende tijd om er heen te rijden.

Geplaatst

PRO is down of niet? Kan er maar niet op komen. Freezed elke keer als ik op inloggen klik.

Geplaatst

Vertel...

Die is er idd, maar dat kun je maar 1 keer doen, zelfde als je nickname, vraag me alleen niet hoe.

Inb4 Hoe?

Geplaatst
[quote name='Joery'][img]http://i68.tinypic.com/vnmnhd.png[/img] Deze gisteren gevangen in Dragons Den :mrg: @The Kerfts [/QUOTE] Lekker hoor. Kan je veel geld voor krijgen als je hem zelf niet meer hoeft.
Geplaatst

Lekker hoor. Kan je veel geld voor krijgen als je hem zelf niet meer hoeft.

Hoeveel?

Geplaatst

Wordt nog gezellig in Dragons Den. Ben ik ook namelijk! Althans, wilde even die subway quest gaan halen.

Geplaatst

Yes Pokemon Crystal werkt perfect, ben net pas begonnen, maar ben flink wat xp aan het vekrijgen om te levelen :D

Geplaatst

Weekend een beetje in München gejaagd. Eindstand: eindelijk Porygon (CP954) en vooral veel balls. Goeiedag. Overal Pokéstops, echt om de twee meter.

Geplaatst

Wie gooit mij even een Pokemon waarmee ik die elite 4 kan halen. Trainen is ook saai geworden.