Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
[quote name='Joery'][img]http://i68.tinypic.com/vnmnhd.png[/img] Deze gisteren gevangen in Dragons Den :mrg: @The Kerfts [/QUOTE] [img]http://i.imgur.com/XNiuG1f.png[/img] Ik deze ook in Dragons Den. Mijn eerste shiny ooit :D
  • Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst

Trainen gaat knetter langzaam in PRO of ligt dat aan mij? Wel geinig spelletje, iemand wel tips aan het begin? Hoe kan je bijv traden?

Geplaatst

Wat houdt het eigenlijk in als je een shiny hebt. Zijn de IV waarden dan hoger ofzo?

Geplaatst
Kom ik volledig per toeval een shiny Zigzagoon tegen tijdens het Horde EV trainen. :<

Welk spel speel je nu dan?

Geplaatst
Wat houdt het eigenlijk in als je een shiny hebt. Zijn de IV waarden dan hoger ofzo?

1/4096 kans dat je er een vindt. Kleur van de Pokemon is dan anders, dus het is eigenlijk alleen voor de leuk. Maar sommige zien er dan veel mooier uit, zoals Porygon, die ik eerst had gevangen. Is met een bepaalde berekening bepaald:

In Generation III, most of the data structures were completely overhauled. Starting from this generation, a Pokémon's Shininess is no longer linked to any of its other stats. Instead, Shininess is determined by a calculation involving the Original Trainer's ID number and secret ID number, as well as the Pokémon's personality value.

The exact calculation is (TrainerID xor SecretID) xor (PersonalityValue31..16xor PersonalityValue15..0), where the latter two values represent the highest and lowest 16 bits of the 32-bit personality value respectively; more detailed information can be found at the personality value article.

The above formula can result in a number from 0 to 65535. If the result is less than 8, then the Pokémon is Shiny. This gives an overall probability of 8/65536 or 1/8192, exactly the same as in Generation II.

Werkt in Gen 6 nog steeds hetzelfde als in 3, alleen is de kans dus 2 keer zo groot. IVs kunnen nog steeds van alles zijn. Mijn Porygon heeft 31 Sp. Atk en Speed dus is best bruikbaar, maar die Zigzagoon zal ongetwijfeld vrij ruk zijn. :P Je kan namelijk ook Shiny Hunten door middel van eieren hatchen met breeden of zoeken met de DexNav. Breed-methode is het veiligste voor als je hem ook competitief bruikbaar wil maken, maar duurt wel een stuk langer dan met de DexNav of met chain fishen, daar kan je met wat geluk ook wel redelijke pokemon uit krijgen dan. Geldt overigens allemaal voor X/Y en OR/AS dit.

Welk spel speel je nu dan?

Alpha Sapphire nog steeds :P Geen zin meer in Revolution. Had ziek veel Wonder Trade gedaan de afgelopen maanden en alles apart gehouden, toen ben ik de IVs van al mijn Pokeys gaan checken om te kijken of er iets bruikbaars tussen zat, uiteindelijk bijna 25 pokemon die ik met wat EV training etc. op competitief niveau kan gebruiken. Die probeerde ik dus EV te trainen. Als je dan PokeRus hebt en je geeft je Pokemon bijvoorbeeld een Power Bracer, dan hoef je maar 25 Pokemon van een bepaalde soort te trainen om hem max EVs te geven. Je kan dan hordes tegen komen met 5 soorten die dezelfde EV geven, moet je Sweet Scent doen terwijl je in het gras staat. Bijvoorbeeld Speed trainen is met Zigzagoons, en zat er gewoon een shiny tussen huhuhu. Ziek lucky dus, mja dat zal wel compenseren voor al die jaren dat ik geen random shiny ben tegengekomen.

Geplaatst

1/4096 kans dat je er een vindt. Kleur van de Pokemon is dan anders, dus het is eigenlijk alleen voor de leuk. Maar sommige zien er dan veel mooier uit, zoals Porygon, die ik eerst had gevangen. Is met een bepaalde berekening bepaald:

Werkt in Gen 6 nog steeds hetzelfde als in 3, alleen is de kans dus 2 keer zo groot. IVs kunnen nog steeds van alles zijn. Mijn Porygon heeft 31 Sp. Atk en Speed dus is best bruikbaar, maar die Zigzagoon zal ongetwijfeld vrij ruk zijn. :P Je kan namelijk ook Shiny Hunten door middel van eieren hatchen met breeden of zoeken met de DexNav. Breed-methode is het veiligste voor als je hem ook competitief bruikbaar wil maken, maar duurt wel een stuk langer dan met de DexNav of met chain fishen, daar kan je met wat geluk ook wel redelijke pokemon uit krijgen dan. Geldt overigens allemaal voor X/Y en OR/AS dit.

Alpha Sapphire nog steeds :P Geen zin meer in Revolution. Had ziek veel Wonder Trade gedaan de afgelopen maanden en alles apart gehouden, toen ben ik de IVs van al mijn Pokeys gaan checken om te kijken of er iets bruikbaars tussen zat, uiteindelijk bijna 25 pokemon die ik met wat EV training etc. op competitief niveau kan gebruiken. Die probeerde ik dus EV te trainen. Als je dan PokeRus hebt en je geeft je Pokemon bijvoorbeeld een Power Bracer, dan hoef je maar 25 Pokemon van een bepaalde soort te trainen om hem max EVs te geven. Je kan dan hordes tegen komen met 5 soorten die dezelfde EV geven, moet je Sweet Scent doen terwijl je in het gras staat. Bijvoorbeeld Speed trainen is met Zigzagoons, en zat er gewoon een shiny tussen huhuhu. Ziek lucky dus, mja dat zal wel compenseren voor al die jaren dat ik geen random shiny ben tegengekomen.

Horde hunten is wel een veel gebruikte shiny methode ook. Omdat je dus 5 verschillende pokemons ziet is de kans dus groter dat je een shiny vind.

Geplaatst

Horde hunten is wel een veel gebruikte shiny methode ook. Omdat je dus 5 verschillende pokemons ziet is de kans dus groter dat je een shiny vind.

True, maar verre van ideaal natuurlijk. en alsnog is het op Masuda Method na de minst efficiënte methode volgens mij. :P

Geplaatst

True, maar verre van ideaal natuurlijk. en alsnog is het op Masuda Method na de minst efficiënte methode volgens mij. :P

Klopt al is Masuda Method kwa kans lager maar duurt het vooral langer per pokemon. Horde Hunting is wel zo ongeveer de simpelste methode.

Heb zelf nu de Shiny Charm en tot nu toe één shiny gevangen. Een Tentacool.

bewerkt door Jeroen.

Geplaatst
Wie gooit mij even een Pokemon waarmee ik die elite 4 kan halen. Trainen is ook saai geworden.

Wat heb je nodig qua type?

Geplaatst

Vanmiddag de E4 van Johto even alle hoeken van 't veld laten zien. Goddelijk team nu.

Geplaatst

Wat heb je nodig qua type?

Heb al moeite met de eerste. Hehe. Ik zal zo wel even online komen.

Geplaatst

Wat ik nog het meest nare aan het spel vind is dat de optie om te wisselen van pokemon na elke ronde eruit is gehaald. Voorheen kon je switchen als de tegenstander dat ook deed.

Geplaatst

Vier van de vijf gyms hier in de buurt minstens level 8 voor blauw, waarvan twee level 10. De ander level 5 blauw. Zo lelijk dat die dingen volledig vastliggen. Zit zelf in rood dus kan ook helemaal niks uitvoeren behalve die beesten vangen.

Geplaatst
Wat ik nog het meest nare aan het spel vind is dat de optie om te wisselen van pokemon na elke ronde eruit is gehaald. Voorheen kon je switchen als de tegenstander dat ook deed.

Hier baal ik ook van idd. Eerst kon je altijd even wisselen als je je pokemon rust wilde geven of een betere typematch achter de hand had. Nu moet je het uitzitten of een beurt opgeven elke keer

Geplaatst

Waar ik me ook gruwelijk aan erger is als je een gym verslagen hebt, dat er dan van die vieze aasgieren net voor jou de gym pakken, is me bij de Waalkade ook al een paar keer overkomen. Je ziet die lui zitten/staan op het moment dat ze dat doen, word je agressief van :r :r

Geplaatst
Show is dan. Ik heb bijna me eerste lvl 100

Gengar, Glalie, Gengar, Clefable, Typlosion en Alakazam. Alles boven de level 90 en Alakazam heeft 252 ev op spatk en spd. Maar ze hebben dit spel haast onmogelijk gemaakt. Enige manier om die elite te pakken is als je net als Kweekie 1129834 potions en revives meeneemt naar binnen.

Geplaatst

Gengar, Glalie, Gengar, Clefable, Typlosion en Alakazam. Alles boven de level 90 en Alakazam heeft 252 ev op spatk en spd. Maar ze hebben dit spel haast onmogelijk gemaakt. Enige manier om die elite te pakken is als je net als Kweekie 1129834 potions en revives meeneemt naar binnen.

2 Gengars? Ik heb nu Skarmory lvl 59, Wooper lvl 85, Houndour lvl 89, Mareep lvl 93, Natu lvl 97. In de 90 gaat levelen wel echt traag. Moet overigens nog een pokemon er bij zoeken.

Geplaatst

2 Gengars? Ik heb nu Skarmory lvl 59, Wooper lvl 85, Houndour lvl 89, Mareep lvl 93, Natu lvl 97. In de 90 gaat levelen wel echt traag. Moet overigens nog een pokemon er bij zoeken.

zorg dat je Mareep laat evolueren aan lvl 98.

Geplaatst

Goh vanavond gaan we yolo hoor.

Geplaatst

Wat is er met die channel gebeurd, ben er vanavond ook wel.

Als er niemand online is in die channel gaat ie automatisch weg. Je komt er ook dan niet meer automatisch in mocht er dan wel eentje gemaakt worden door een ander.

Geplaatst

Als er niemand online is in die channel gaat ie automatisch weg. Je komt er ook dan niet meer automatisch in mocht er dan wel eentje gemaakt worden door een ander.

Had vanmorgen alweer eentje aangemaakt:P