Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Pokémon Go heeft een update gekregen en introduceert daarmee de Buddy Pokémon. Dit is een nieuwe functie, waarbij je je favorietePokémon een stukje kunt laten meelopen. Ondertussen verdien je candy (snoepjes). De komst van de Buddy Pokémon was al eerder aangekondigd en zou dit najaar beschikbaar komen. Maar welke Pokémon is daarbij het slimst om in te zetten? Dat hebben we voor je uitgezocht!

Pokémon Buddy als wandelvriend

Het werkt als volgt:

1. Je kiest één van je gevangen Pokémon als buddy (vriend). Hij verschijnt dan naast je trainerprofiel.
  2. Ga rondlopen zoals je gewend bent, met de game geopend. De Pokémon loopt (virtueel) met je mee. Onderweg kom je Pokémon en Pokestops tegen en broed je eieren uit, dus in feite verandert er niets.
  3. Tijdens het lopen verdient jouw buddy extra candy. Loop je met een Charizard, dan levert dat extra Charmander-candy op.

Je moet tussen de 1 en 5 kilometer lopen om 1 candy te verdienen, bijvoorbeeld 5km bij een Dratini en 3km bij een Diglett. En je kunt op elk moment je buddy wisselen.

Gelijk maar even Charmander gekozen, op naar Charizard (over zes jaar...). :

Geplaatst

Gelijk maar even Charmander gekozen, op naar Charizard (over zes jaar...). :

Ik heb nog geen sterke Charmander dus maar voor Bulbasaur gegaan.

Geplaatst

Hier ook Charmander gekozen als buddy. Ik heb met Charmander en Bulbasaur nog een hele lange weg te gaan

Geplaatst

Ik heb nog geen sterke Charmander dus maar voor Bulbasaur gegaan.

Toch maar m'n Pikachu (CP520) gekozen. Heb nog geen eens een Raichu...

Geplaatst

Vanavond maar weer PRO doen. Iemand nog suggesties voor mijn team? staat vorige pagina. Gastly evolueerd toch gewoon zo in Haunter? ben je geen steen etc. voor nodig toch?

Geplaatst
Vanavond maar weer PRO doen. Iemand nog suggesties voor mijn team? staat vorige pagina. Gastly evolueerd toch gewoon zo in Haunter? ben je geen steen etc. voor nodig toch?

level 25.

Geplaatst

Ik heb voor een Diglett als buddy gekozen aangezien ik daar nog maar 6 candy's voor nodig heb. Ik ga het gewoon uitlopen, waarvoor ik de minste candy's nodig heb.

Pikachu niet evolueren? Sinds wanneer is dat dan? Raichu is daar toch de evolutie van?

Geplaatst

Toch maar Pickacu gekozen als buddy, 1 km voor een Candy. Iemand ergens een overzicht van alle pokemons en daarbij het aantal km af te leggen voor een Candy? Geodude ook 1 km dus die ga ik ook opsparen.

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst
Pikachu evolueren kan niet hoor Thier.

Zeker wel: Raichu.

Toch maar Pickacu gekozen als buddy, 1 km voor een Candy. Iemand ergens een overzicht van alle pokemons en daarbij het aantal km af te leggen voor een Candy? Geodude ook 1 km dus die ga ik ook opsparen.

https://www.vg247.com/2016/09/14/pokemon-go-how-much-candy-each-pokemon-earns-as-a-buddy/

Geplaatst

Zit nu op 5,5 kilometer met Pikachu, toch mooi vijf candy's. Kreeg zojuist uit mijn 10KM alwéér een Pinsir. De vierde uit mijn hoofd. He-le-maal klaar mee. :(

Geplaatst

Dat buddy systeem is echt waardeloos ;e 1 Candy per keer vind ik echt zeer zeer karig :cab:

Overigens nu op 109, ik ving een Kabutops en een Onix :D

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Jij wilt echt alles in je schoot geworpen krijgen he. Je krijgt nu uit het niks extra candies en nog is het niet goed

Geplaatst

Zojuist een Magikarp van 153 gevangen, hoogste tot dusver. Nog 30 candy's voor een Gyarados. Hopelijk nu mét een goede aanval plus XL-lengte/gewicht. Vorige was nog geen kilo en zeven meter groot. Ja, Pokémon, ja...

Gisteren nog wat gejaagd in de stad. Weinig succes. Enkel twee Bulbasaurs.