Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,5k
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
Jij wilt echt alles in je schoot geworpen krijgen he. Je krijgt nu uit het niks extra candies en nog is het niet goed

Klopt, heb je problemen mee he? Zo ja jammer.

Geplaatst

Klopt, heb je problemen mee he? Zo ja jammer.

Ik slaap er niet minder om hoor, maar ik vind het zo overdreven gezeik allemaal maar goed.

Heb nu Graveler als buddy, op naar een Golem.

Geplaatst

Ik slaap er niet minder om hoor, maar ik vind het zo overdreven gezeik allemaal maar goed.

Heb nu Graveler als buddy, op naar een Golem.

Graveler één kilometer candy?

Heb ik bijna tien kilometer gelopen met Pikachu voor een Raichu, vang ik 'm gisteren hier in de straat. ;c

Geplaatst

Ja is gewoon hetzelfde als Geodude. Beter dan 3 of 5 km per candy. Haha dat is wel zonde. Ik speel het eigenlijk alleen als ik onderweg ben naar iets en aangezien ik nu aan mijn scriptie moet werken zit ik veel thuis dus speel nu bijna niet.

Geplaatst

Graveler één kilometer candy?

Heb ik bijna tien kilometer gelopen met Pikachu voor een Raichu, vang ik 'm gisteren hier in de straat. ;c

Mja wat zijn jouw Raichu's IV's? ;c

Geplaatst

Mja wat zijn jouw Raichu's IV's? ;c

Help me out, IV? Hij heeft (maar) een CP753, Spark 7 en Thunder 100. Of heb je iets anders nodig?

Geplaatst

Help me out, IV? Hij heeft (maar) een CP753, Spark 7 en Thunder 100. Of heb je iets anders nodig?

Dat zijn de "individual values" van een pokemon ; waarden die via een wat ingewikkeldere weg voorspellingen kunnen doen over hoe sterk een pokemon kan worden na evolutie / power-ups, en die mede bepaalt of het nut heeft een bepaalde pokemon te evolueren of te versterken.

Bij "Appraise" kun je dat bekijken. Bijvoorbeeld als je in Team Valor (rood) zit zegt jouw assistent dat je Pokey bv Amazing is, dan heeft ie een IV waarde van 80-100 % wat betekent dat je Pokey erg goed is om mee te evolueren, als je daarbij ook nog eens de juiste moveset hebt kun je deze erg goed gebruiken in Gyms bv. En hoe hoger je CP is hoe beter die is.

Geplaatst

Dat zijn de "individual values" van een pokemon ; waarden die via een wat ingewikkeldere weg voorspellingen kunnen doen over hoe sterk een pokemon kan worden na evolutie / power-ups, en die mede bepaalt of het nut heeft een bepaalde pokemon te evolueren of te versterken.

Bij "Appraise" kun je dat bekijken. Bijvoorbeeld als je in Team Valor (rood) zit zegt jouw assistent dat je Pokey bv Amazing is, dan heeft ie een IV waarde van 80-100 % wat betekent dat je Pokey erg goed is om mee te evolueren, als je daarbij ook nog eens de juiste moveset hebt kun je deze erg goed gebruiken in Gyms bv. En hoe hoger je CP is hoe beter die is.

"Overall, your Raichu is a decent Pokémon. It's Attack is it's strongest feature. It's got excellent stats! How exciting!"

Geplaatst

Heb de eerste 2 afleveringen van Generations gezien maar ik vind het maar matig. Veel te kort ook.

Het zou tof zijn als ze afleveringen maken die de hele storyline in de games volgt. Gewoon afleveringen van 20 minuten en 1 route of stadje per aflevering.

Geplaatst

Gisteren Duduo, Blastoise (kut CP :( ) en een Lapras van 1140 gepakt. Net in de woonkamer een Hypno van 1338 :<

Geplaatst
Eindelijk 5 badges binnen met revolution. inmiddels pikachu en charizard over de 50.

Moet nu voor de 5e, maar al een hele tijd niet meer gespeeld dus geen idee waar ik heen moet en waar ik ben in het verhaal :D

Geplaatst
ee189253691841de22503d7898b8f6b8.png

Ik heb wel een beetje heel veel ballen opgespaard inmiddels :whistle:

Haha ja dat ben ik ook aan het doen, aangezien we binnenkort naar Kijkduin gaan, toch maar even flink wat ballen verzamelen ;c

Verder speel ik het niet echt, alleen onderweg van werk naar huis fiets ik even de eitjes uit, maar echt naar Valkhof gaan bv 's avonds doe ik niet meer.

Geplaatst

De Pokedex is vol bij 151 toch? Maar er zijn er een aantal in Nederland niet te krijgen toch? Ook niet via de eitjes?

Geplaatst
De Pokedex is vol bij 151 toch? Maar er zijn er een aantal in Nederland niet te krijgen toch? Ook niet via de eitjes?

Je kunt in Nederland er 142 krijgen. Dat betekent dus dat er 9 niet te verkrijgen zijn. Dit zijn:

Mew en Mewtwo

De legendarische pokemon Zapdos, Articuno en Moltres

De regionals, Kangakhan, Farfetch'd en Tauros

+ Ditto

Geplaatst

Je kunt in Nederland er 142 krijgen. Dat betekent dus dat er 9 niet te verkrijgen zijn. Dit zijn:

Mew en Mewtwo

De legendarische pokemon Zapdos, Articuno en Moltres

De regionals, Kangakhan, Farfetch'd en Tauros

+ Ditto

Enig idee of die wel ooit komen? Las laatst wat over een update met allerlei nieuwe Poké's.