Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je de editor afsluit moet je het opslaan en die data een andere naam geven. Start je vervolgens en nieuw spel, dan krijg je een pop-up scherm met de mogelijke databases. Daaruit kies je dan je database

datark8.png

• Antwoorden 473
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Als je de editor afsluit moet je het opslaan en die data een andere naam geven. Start je vervolgens en nieuw spel, dan krijg je een pop-up scherm met de mogelijke databases. Daaruit kies je dan je database

datark8.png

Ja dat weet ik want dat deed ie eerst wel goed zoals jij zegt. Maar hij doet t niet meer, ik heb em wel een aantal keren opnieuw geinstalleerd. Dus kan zijn dat ik een of ander bestandje mis. Is er een download van de originele editor?

Geplaatst

Je kunt bij SI kijken, maar zou je een screen kunnen posten van wat er allemaal in jou FM-installatiemap staat? Misschien kan ik of iemand anders je dan helpen.

Geplaatst

Ik heb het voor elkaar, ik heb fm eraf gegooid, mappen verwijderd en daarna weer geinstalleerd en nu doet ie het weer! Ik denk dat er gewoon een bestandje miste. Maar iig bedankt voor jullie hulp

Geplaatst

weet iemand waar ik op dit moment die FM 2007 Data Editor kan downloaden want ik wou graag een nieuwe game starten met een amateurclub.(oftewel Omniworld eruit voor m'n cluppie)

Geplaatst

oke, waar precies, want ik kan hem daar niet zien!?

Geplaatst

Ik heb hem al dus bedankt voor de moeite!

Geplaatst

Stel he ik maak een eigen speler in de editor en ik zet alles op 1 kan hij dan nog een topspeler worden zodat binnen enkele jaren de meeste dingen op 20 komen te staan?

Geplaatst

Ik ben met editor bezig maar waar kun je de ploegkleure, truitjes vervangen en ook de rivalen enzo?

ciao

Geplaatst
Stel he ik maak een eigen speler in de editor en ik zet alles op 1 kan hij dan nog een topspeler worden zodat binnen enkele jaren de meeste dingen op 20 komen te staan?

Je moet niets op 1 zetten, maar op 0 en dan moet je de Current Ability iets van 120 maken en Potential Ability -10 ofzo.

Ik ben met editor bezig maar waar kun je de ploegkleure, truitjes vervangen en ook de rivalen enzo?

ciao

Bij ''Clubs'' en dan naar ''Kits & Colours''.

Geplaatst

ciao

is dat in de editor zelf want ik vind het toch ni?

Geplaatst

Je moet niets op 1 zetten, maar op 0 en dan moet je de Current Ability iets van 120 maken en Potential Ability -10 ofzo.

ciao

is dat in de editor zelf want ik vind het toch ni?

In de Editor ja en dan moet je op Select Kit klikken en dan kan je een thuis, uit en derde shirt maken met een bepaald patroon etc.

Geplaatst
srr ma da vind ik toch ni ze

1. Je club selecteren in de editor.

2. Naar Kits & Colours gaan.

3. Maak je shirts aan.

Geplaatst

Als ik een gedownloade database wil openen met de editor, krijg ik van ''Database failed to load''. Hoe kan dit nou? Ik heb fm al opnieuw geïnstalleerd, de database opnieuw gedownload maar het werkt niet. :( Iemand een idee?

Geplaatst

FM-08 bericht: omdat er voor 08 geen helpdesk te vinden was..

grrrr shit.. [smiley=shock]net dit bestandje gedownload en geprobeert en heb nu plots alle cijfers en letters in het wit wat nauwelijks leesbaar is. iemand die me kan helpen dit te fixen? bestandje al verwijderd maar de letters en cijfers blijven wit. de stats zijn trouwens nog steeds in standaard kleuren waarvoor ik dit voor deed[smiley=think]

ik hoop echt dat iemand even reageerd wil verder fmen vanavond!! alvast bedank

Geplaatst

dat editor

hey peepz,

Ik heb een speler aangemaakt in ''data editor'' en nu wil ik hem kunnen zien in FM07 ik zit zelf nu in 2015 alleen ik kan hem niet vinden. Hoe kan ik zorgen dat ik mijn zelfgemaakte speler kan zien?? moet ik een eigen patch maken en dan updaten?? ik heb wel gezien als ik een nieuwe game start dat mijn aangemaakte db in staat, alleen dan moet ik helemaal opnieuw beginne:S is het misschien mogelijk om in het bestaande game verder te gaan spelen met de speler die ik gemaakt heb?

Geplaatst

't Is niet mogelijk om met dezelfde game verder te spelen mét die zelfgemaakte speler. Je zult toch echt opnieuw moeten beginnen.

Geplaatst

Je kunt niet via editor een speler maken en die vervolgens in een bestaande game vinden. Op het moment dat je die game begon, zat deze speler namelijk niet in de database. Voor hetgeen wat jij wilt doen, zou je wel fm modifier kunnen gebruiken. Dan kun je gewoon een speler aanpassen.

Geplaatst

Wie kan mij de waarden vertellen, voor een speler die eerst slecht en naarmate hij ouder wordt ook steeds beter wordt??

Bijv. Neem een toptalent, hij begint met 14 jarige leeftijd en als hij 25 is ofzo is hij een toptalent.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]