Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goedemiddag ( of morgen of avond, ligt er aan wanneer je dit leest),

ik heb even via kladblok gekeken of ik misschien iets aan een paar bugs kon veranderen. Toen kwam ik het commentaar tegen. Het zijn 920 regels. Dat wilde ik gaan veranderen, zodat het wat mooier en uitbundiger en echter werd. Want het in-match commentaar is soms om te huilen.

Nou wilde ik graag weten of hier animo voor is, want het behoorlijk veel werk en om dat allemaal voor niks te doen?!!

Dus kom maar met de reacties...

Geplaatst
  • Auteur

Goedemiddag ( of morgen of avond, ligt er aan wanneer je dit leest),

ik heb even via kladblok gekeken of ik misschien iets aan een paar bugs kon veranderen. Toen kwam ik het commentaar tegen. Het zijn 920 regels. Dat wilde ik gaan veranderen, zodat het wat mooier en uitbundiger en echter werd. Want het in-match commentaar is soms om te huilen.

Nou wilde ik graag weten of hier animo voor is, want het behoorlijk veel werk en om dat allemaal voor niks te doen?!!

Dus kom maar met de reacties...

Geplaatst

Re: Nieuw Commentaar

ik vindt het een prima idee, en stel me beschikbaar om te helpen :)

Geplaatst

Ik wil ook wel helpen :) Goed idee...

Geplaatst

Als jullie dan toch de language file aanpassen, misschien kunnen jullie dan alle tips van SI er even uithalen. Lijkt me opzich best handig ;)

Geplaatst

Hoeveel bugs wil je hebben :) ? Dat gaat absoluut voor problemen zorgen, denk ik.

Geplaatst

Nee niet uit de file halen, gewoon dat je ze allemaal even kunt zien ;) Is altijd handig

Geplaatst

ja was even verwarrend, maar ik snap het en vind het een heel goed idee! vooral om het commentaar te veranderen, want is soms zó dom. Stel me hierbij dan ook beschikbaar om te helpen :)

Geplaatst
  • Auteur

Ok dank jullie voor jullie reacties. Ik ben nog niet zover, heb de laatste tijd te veel aan mijn hoofd met werk enzo. Maar ik zal jullie op de hoogte houden. En degene die mij gepm'd hebben: Ik heb jullie beantwoord :checkit:

Dus houd deze topic open en kan hij misschien stickey?

Danke!!

Geplaatst

top idee zeg en ik als iemand die tips eruit heeft gehaald kan dat dan hier even melden en een download link ofzo zetten lijkt me wel erg handig!!!

Geplaatst

Hints & tips

Als het goed is zijn die alle hints en tips... of iig een deel er van. Binnen de staf waren we al bezig alle hints en tips op papier te krijgen, spaar je dus die moeite ;)

Ik vind het een erg leuk idee dat jullie het wedstrijdcommentaar willen verbeteren, ook erg leuk voor de downloadsectie. En we kunnen het idee natuurlijk ondersteunen met een nieuwsberichtje op de site!

Geplaatst

Mischien is het dan ook mogelijk om er wat taalfoutjes uit te halen..

Bijvoorbeeld als je met 20 schoten voor jou, 0 voor de tegenstander met 3-0 wint, dat er dan niet meer komt te staan '' Ajax won onverdient ''.

Vind ik echt bizar ik zie het telkens weer staan..

Geplaatst

Is het niet oververdient?

Geplaatst

Nee onverdient

Lees maar eens goed terug dan, want er staat echt OVERverdient, zoals Daan al aangeeft..

Geplaatst
  • Auteur

Even weer een update:

Momenteel kan ik helaas niet werken aan de patch, ik werk 40 uur in de week en ben veel weg. Dus het kan nog wel even duren. Ik heb wel een voorbeeld gesteld en geprobeerd met mijn spel. Ik heb in plaats van gele kaart en groene kaart gedaan in het commentaar. En het werkt wel want in het spel zie je ook GROENE KAART. Dat heb ik van te voren gedaan, want als je het niet zou kunnen veranderen,dan doe ik het helemaal voor niks :O]:

Dus misschien binnen nu en twee weken zal hij klaar zijn..

Geplaatst

Nee onverdient

Lees maar eens goed terug dan, want er staat echt OVERverdient, zoals Daan al aangeeft..

Zal eens kijken als ik het weer zie, ik meende toch echt dat er onverdient stond. .:P

Zal volgende keer een screenshot maken. ;)

Geplaatst

Heel mooi idee, weet alleen niet in hoeverre ik zin/tijd heb mee te helpen.

Geplaatst

Kun je misschien zeggen welke file je moet editen daarvoor?

Geplaatst
  • Auteur

Met kladblok en dan naar de plek van je Football manager gaan. En dan komt er ergens Data/db/..../..../match.events

Moet je maar even kijken, kan niet meer te voorschijn halen waar hij nou precies staat.

De pc staat boven waar hij opstaat.

Geplaatst

gaan we nog wat doen of niet? ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]