Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zag hier nog geen topic over als ik me niet vergis.

Vanavond spelen de Nederlandse dames in Metz hun eerste wedstrijd voor het OKT tegen Frankrijk.

Poule van vier landen waarvan de eerste twee zich plaatsen voor de Olympische Spelen.

Geplaatst
  • Auteur

Zag hier nog geen topic over als ik me niet vergis.

Vanavond spelen de Nederlandse dames in Metz hun eerste wedstrijd voor het OKT tegen Frankrijk.

Poule van vier landen waarvan de eerste twee zich plaatsen voor de Olympische Spelen.

Geplaatst

Tess Wester :love:

Polman en Wester zaten aan tafel van de week, bij ik dacht Pauw. OS moet normaal gezien gehaald, alleen Frankrijk is gelijkwaardig.

Geplaatst
  • Auteur
Tess Wester :love:

Polman en Wester zaten aan tafel van de week, bij ik dacht Pauw. OS moet normaal gezien gehaald, alleen Frankrijk is gelijkwaardig.

Japan moet ook te doen zijn, maar de spanning kan de dames teveel worden.

Tunesië aardig beroerd begonnen tegen Japan, stonden 11-1 achter..

Geplaatst
  • Auteur
Het ziet er goed uit, inmiddels 5 punten voor.

We gaan naar RIO :) Nu Nederland niet naar het EK gaat, hoop ik dat de teams op de OS nog meer steun krijgen. Hebben aardige medaillekansen bij de teamsporten

Geplaatst

De andere wedstrijden allemaal gezien; deze moet ik missen helaas

bliift gaaf. Die Debbie Bondt(hoekspeelster) ken ik nog van toernooien in Aalsmeer. Had nog een leuk avontuurtje met iemand van haar teAm:

was toen geen eens de beste van dat team

Geplaatst

Die andere wedstrijden heb ik niet kunnen zien, maar vandaag vrij. Eerst vanmorgen Wereldbeker voor Clubteams gekeken (morgen weer) en nu dus handbal. Vind ik ook altijd wel leuk om te kijken.

Sommige komen wat later bovendrijven ;)

Geplaatst

Vanavond halve finale, 1815 volgens mij. :)

Ook geplaatst voor wk nu.

Geplaatst
Vanavond halve finale, 1815 volgens mij. :)

Ook geplaatst voor wk nu.

Dan gaan we er weer voor zitten.

Geplaatst

Lekkere sport blijft dit toch hé:). Tof dat Ziggo het uitzendt.

bewerkt door Beppu

Geplaatst

Ja, vind het echt leuk om te kijken.

En er lopen ook nog een paar mooie dames bij, dus dat is altijd goed ;)

Geplaatst

Ja lekkere fase na rust

sowieso lekker om te kijken deze sport ja

Geplaatst

Ja balen dat het 17 is; jaxie is dan . Als het tegen gae was was ik thuis gebleven haha

Geplaatst

Zeker, ik vind het echt een hele leuke sport om te volgen. Gisteravond is gewoon zwaar klote aangezien NL zeker niet minder was.

Geplaatst
  • Auteur
Zeker, ik vind het echt een hele leuke sport om te volgen. Gisteravond is gewoon zwaar klote aangezien NL zeker niet minder was.

Het is ook een heerlijke sport. Zelf ook actief bij de plaatselijke handbalvereniging :)

Geplaatst

Het is ook een heerlijke sport. Zelf ook actief bij de plaatselijke handbalvereniging :)

Lekker hoor, en hoe vergaat het je? Ik heb ook wel eens zitten zoeken voor een vereniging, maar dat was een eind uit de buurt dus dat gaat niet door.

Geplaatst
  • Auteur

Lekker hoor, en hoe vergaat het je? Ik heb ook wel eens zitten zoeken voor een vereniging, maar dat was een eind uit de buurt dus dat gaat niet door.

Heb zelf een aantal wedstrijd voor het eerste gespeeld van de plaatselijke club. Helaas, raakte ik geblesseerd en speel ik zelf niet meer. Ben nu de afgelopen jaren trainer en coach bij de club geweest. Afgelopen 3 seizoenen een jongenshandbal team op poten gezet en kampioen geworden het laatste jaar. Nu trainer/Coach van het tweede. Waar in de omgeving woon je? Misschien dat het nu wat meer haalbaarder is @Ajaciedjee