Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Welke club ben je trainer dan?

heb zelf jaartje bij lotus gespeeld en 2de jaar kon ik naar aalsmeer maar lekker hoofddorp gebleven.

Geplaatst
  • Auteur
Welke club ben je trainer dan?

heb zelf jaartje bij lotus gespeeld en 2de jaar kon ik naar aalsmeer maar lekker hoofddorp gebleven.

Ik zit bij VIdo in Purmerend. Zelf speel je niet meer?

Geplaatst

Ik zit bij VIdo in Purmerend. Zelf speel je niet meer?

Nee speel niet meer

ken je dames uit het 2de? Haha

Geplaatst

Halve finale nu tegen Noorwegen. 8 minuten gespeeld en je ziet nu al dat het hem niet gaat worden. Missen alweer te veel kansen.

Geplaatst

Wat een wedstrijd! Ben helemaal geen fan, maar zat op het puntje van mijn stoel. Qua snelheid en hardheid kan het voetbal echt nog wel iets leren van deze sport. Geen schwalbes of aanstellerij, na een overtreding meteen de bal laten liggen en geen gezeur tegen de scheids. Ook de effectieve speeltijd ligt ontzettend hoog. Er mogen wel wat regels worden overgenomen uit het handbal en hockey wat mij betreft.. 

Geplaatst

Mooi voor de oudgedienden Wester, Polman, Abbingh, Malestein, Snelder en ik vergeet er vast nog een paar. Hoe vaak zij naast de hoofdprijs grepen was gewoon niet leuk meer. En nu zijn ze eindelijk wereldkampioen en als toetje meteen geplaatst voor de Olympische Spelen. Ik volg dit team al jaren op tv en dit is gewoon genieten.

Geplaatst
Op 15-12-2019 om 14:24 zei delichris:

Mooi voor de oudgedienden Wester, Polman, Abbingh, Malestein, Snelder en ik vergeet er vast nog een paar. Hoe vaak zij naast de hoofdprijs grepen was gewoon niet leuk meer. En nu zijn ze eindelijk wereldkampioen en als toetje meteen geplaatst voor de Olympische Spelen. Ik volg dit team al jaren op tv en dit is gewoon genieten.

Wel ontzettend zuur voor Nieke de Groot en Yvette Broch natuurlijk. Zij hebben de afgelopen EK's en WK's ook veel betekend voor de andere meiden uit deze huidige selectie. Met deze twee erbij hadden ze ongetwijfeld nog wat meer diepte in de selectie gehad om wat meer door te rouleren. Maar wat een bizar toernooi hebben ze gedraaid zeg, 3 x verliezen en alsnog WK worden. Gelukkig stonden ze er bij de wedstrijden dat het moest gebeuren. Eindelijk ook een keer die dekselse Noorse dames verslagen. 

Wat mij betreft sportteam van het jaar, ongeacht wat de uitslag wordt bij het gala. :)

Edit: Oh en... Tess :classic_love:

bewerkt door tdogg16

Geplaatst

Dat handbal, zoals nu weer dat Nederlands mannen team op het EK tegen Portugal. Het is toch wel qua fysiek, tempo/snelheid, uithoudingsvermogen etc. echt topsport he!

Geplaatst
2 uur geleden zei Jotew:

Dat handbal, zoals nu weer dat Nederlands mannen team op het EK tegen Portugal. Het is toch wel qua fysiek, tempo/snelheid, uithoudingsvermogen etc. echt topsport he!

Als fervent handballer kan ik dat alleen maar beamen. Zeker met/tegen de jongere garde veel gespeeld dus ik heb hard zitten juichen vandaag. De halve finales bereiken zal echter zeer moeilijk worden maar ik durf met dit team niks meer uit te sluiten. 

Geplaatst

Ik zie het inderdaad ook somber in, qua dekking heb je echt heel weinig over. Hopelijk kan NL tegen Kroatië en Montenegro nog een keer stunten maar hoe dan ook is het al een topprestatie om de eerste ronde door te komen

Geplaatst
16 minuten geleden zei Jotew:

Vooralsnog een mooie pot tussen Nederland en Montenegro! :checkit:

Volledig mee eens! Hopelijk breekt het gebrek aan wisselmogelijkheden NL in de tweede helft niet op. 

Geplaatst

Mooi om die kleine Steins elke keer in de weer te zien trouwens! Word wel lustig op los gestrooid met tijdstraffen zeg. Deze laatste 2-minuten voor Smits is wel heeeeeeeel zwaar :-D

bewerkt door Jotew

Geplaatst

Wat een legendes dit! Ondanks alle hindernissen bij de beste tien ploegen van Europa met maar 2 spelers die individueel meespelen in de wereldtop. Zegt genoeg over het collectief