Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Heb eindelijk wat liedjes gevonden die ik in kan zenden, kan ik ook eens meedoen (d) Zijn er restricties qua views op youtube eigenlijk? Aangezien de winnaar toch wel aardig wat views heeft.

Er zijn inderdaad geen restricties.

• Antwoorden 304
  • Weergaven 12,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haha, wat een slot zeg! Gaat Oostenrijk er nog even als een gier met de overwinning vandoor!

Had op voorhand al wel verwacht dat Oostenrijk zou winnen. Het is een catchy hitje en het is zomer dus 1 + 1 =2.

Dat was overigens ook direct de reden waarom ik het geen punten had gegeven, want ik vond het net iets te cliché. Het stond dan ook op plaats 11 in mijn ranglijst.

Maar goed, felicitaties aan de Oostenrijkers!

Overigens nog dank voor het ene puntje [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Dat sluit mijn waardeloze tweede helft toch nog enigszins positief af.

Geplaatst
  • Auteur

Huishoudelijke mededelingen:

Organisatie #15:

Zoals eerder aangegeven organiseer ik met alle plezier #15. Echter vind ik het ook meer dan prima als iemand anders de organisatie op zich wil nemen en/of wat wil uitproberen.

Diepgang:

Aankomende editie (mocht ik het organiseren) wil ik graag iets meer diepgang toevoegen. Dit wil ik doen in de vorm van een vrijwillig interviewtje met iedereen. Ik twijfel om vragen op persoonlijk vlak te stellen (om de man achter de scout te leren kennen) of om gefocust te blijven op het MU Worldvisionsongfestival ('wat zijn jouw verwachtingen etc'). Hoe zien jullie dit en hebben jullie goede suggesties? Zien jullie dit überhaupt zitten?

Ik houd het overigens natuurlijk wel compleet vrijwillig en denk er aan dit als een ''spoiler'' aan elke stemronde toe te voegen.

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind vrijwel alles prima, ligt eraan hoe persoonlijk natuurlijk ;)

Persoonlijk is misschien een te zwaar woord. Bedoel meer gewoon vragen over een persoon zelf die niet (perse) MU worldvisionsongfestival gerelateerd zijn.

bewerkt door Chimpa

Geplaatst

Kan wel een leuke toevoeging zijn, zou het dan alleen wat meer op muziekvlak houden, anders wordt het idd misschien té persoonlijk.

Geplaatst
  • Auteur
Kan wel een leuke toevoeging zijn, zou het dan alleen wat meer op muziekvlak houden, anders wordt het idd misschien té persoonlijk.

Goede tip. Overigens blijft het geheel vrijblijvend natuurlijk :)

Geplaatst

Lijkt me leuk :D Om eerlijk te zijn lees ik normaal gesproken nooit de updates maar kijk ik alleen naar de stand :P Maar als je dit gaat doen ga ik het wel lezen, denk ik.

Geplaatst

:-D

Totaal niet verwacht natuurlijk. Wel leuk om eens met de eer te gaan strijken. Bedankt voor de stemmen heren! En weer bedankt voor de organisatie Chimpa. Voor wat betreft de interviews ben ik voor

Geplaatst
  • Auteur

Ik zat te denken aan bijvoorbeeld:

Wat is/zijn volgens jou de beste inzending(en) van de afgelopen veertien edities?

Wat is/zijn volgens jou de slechtste inzending(en) van de afgelopen veertien edities?

Welke inzending(en) is/zijn jou het meeste bijgebleven, om wat voor reden dan ook?

Welke artiest heb jij nog veel geluisterd nadat een editie was afgelopen?

Hebben jullie nog een vraag die jullie graag zien beantwoord door jouw mede scouts en/of goede suggesties? :)

Geplaatst

[MENTION=2877]Chimpa[/MENTION];

Misschien leuk:

- Hoe ga je op zoek naar een nieuwe inzending?

- Hoe beoordeel je de ingezonden nummers, hoe kom je tot een top 10?

- Hoe kijk je terug op je eigen inzendingen?

Geplaatst

Slechtste inzending is moeilijk te beoordelen imo, die vergeet je ;c Overigens kunnen mensen die voor een van de eerste keren meedoen die vraag niet beantwoorden.

Geplaatst
  • Auteur
Slechtste inzending is moeilijk te beoordelen imo, die vergeet je ;c Overigens kunnen mensen die voor een van de eerste keren meedoen die vraag niet beantwoorden.

Ik kan mijn anders nog wel een paar knoeperts herinneren haha (eigen interpretatie uiteraard). Dat laatste is waar maar het zijn veelal mensen die al lang meedoen.

Geplaatst

Ik vind ook dat slechtste inzending moeilijk te beoordelen is, de vragen die Platina32 voorstelt lijken mij wat dat betreft beter

Geplaatst
Beetje saai die vragen. Mag best wat persoonlijker. Zijn geen wijven hier. Of VARA-lui.

Stel dan wat voor, azijnzeikerd.

Geplaatst
  • Auteur
Stel dan wat voor, azijnzeikerd.

:-D

Het zijn vrij basic vragen die imo geschikt zijn voor een eerste uitprobeersel. Mocht het concept aanslaan, kan het een volgende keer nog altijd in een nieuwe vorm gegoten worden.

@Iedereen: Eerdaags zal #15 online komen te staan dus het wordt tijd te beslissen wie jouw nieuwe inzending wordt. .