Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zou iemand mij eens uitvoerig kunnen uitleggen hoe die beroemde/beruchte cornertactiek in zijn werk gaat, en hoe je hem dus in de praktijk toepast in je team?

Heb je bepaalde spelers nodig om deze tactiek te gebruiken, of hoe zit dat?

Geplaatst
  • Auteur

Zou iemand mij eens uitvoerig kunnen uitleggen hoe die beroemde/beruchte cornertactiek in zijn werk gaat, en hoe je hem dus in de praktijk toepast in je team?

Heb je bepaalde spelers nodig om deze tactiek te gebruiken, of hoe zit dat?

Geplaatst

Re: Cornertactiek?

Werkt de bug nog in fm2007? Heb het zelf namelijk nog niet geprobeerd, je doet 9 spelers bij de 2e paal, 1 speler hou je achter en de andere aan de rand van het strafschopgebied. Die speler moet goeie stats hebben voor first touch(balaanname) en long shots (afstandschoten).

Geplaatst
  • Auteur

Werkt de bug nog in fm2007? Heb het zelf namelijk nog niet geprobeerd, je doet 9 spelers bij de 2e paal, 1 speler hou je achter en de andere aan de rand van het strafschopgebied. Die speler moet goeie stats hebben voor first touch(balaanname) en long shots (afstandschoten).

bedoel je niet 8 man aan 2de paal? (je keeper moet toch in de goal blijven?! :cab: :D)

Ik weet niet of dit nog in fm07 werkt, maar ik weet zelfs niet hoe je hem in fm06 gebruikte, dusja, vandaar :-)

Geplaatst

Bij mij werkt het ook niet

Geplaatst

hmm toch vaag, check ook ff de topic over de tactiek die erbij hoort: De 4-3-3 tactiek

Geplaatst

Boeiend, als je een beetje goede koppers hebt en een man die corners kan nemen scoor je er ook nog 1 uit 3. :cab:

Geplaatst

Boeiend, als je een beetje goede koppers hebt en een man die corners kan nemen scoor je er ook nog 1 uit 3. :cab:

En da's meteen een stuk leuker en realistischer dan gebruik maken van zo'n bug toch ;) ?

Geplaatst

die mensen die naar de 2de paal gaan moeten wel goed koppers zijn

Geplaatst

En da's meteen een stuk leuker en realistischer dan gebruik maken van zo'n bug toch ;) ?

Waarschijnlijk heeft deze versie er ook eentje, het is alleen een kwestie van goed zoeken waar 'ie zit.

Geplaatst

Kun je ook bijvoorbeeld iedereen bij de eerste paal neerzetten en dan een goede kopper juist bij de 2e paal zetten en dan de corner daar naartoe sturen.

Geplaatst

Denk dat de keeper hem dan wel vaak heeft, misschien is het andersom beter

Geplaatst

Denk dat je gelijk hebt ja.

We zullen het maar eens proberen.

Geplaatst

bij de team instructies onderaan

Geplaatst

Of een bug ;) alhoewel een bug volgens mij ook voor insecten staat :P

Over het algemeen wordt bug meestal gebruikt voor errors, mistakes en failures enzo. Een gebrek is inprincipe een glitch, maar een glitch is eigenlijk ook een bug :P. Bug is een grote verzamelnaam in dit geval.

Een bug slaat ook op insecten, omdat vroeger insected tussen de machines gingen zitten, en zorgden voor foute berekeningen, uitslagen en producties. Vandaar dat fouten dus bugs werden genoemd.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]