Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,6k
  • Weergaven 279,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

@007mark aangezien jij wel vaak raakvlakken hebt met muziek (oa s10). Nog wat nieuws wat ik kan luisteren? Hier weinig nieuws en inspiratie.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Gert:

@007mark aangezien jij wel vaak raakvlakken hebt met muziek (oa s10). Nog wat nieuws wat ik kan luisteren? Hier weinig nieuws en inspiratie.

Door mijn huisgenoot ben ik geinspireerd om meer te luisteren naar Everything Everything. Een tamelijk onbekende band in Nederland, afkomstig uit Engeland. Nog geen optredens hier ook gegeven, maar wel leuke sound!

Geplaatst
31 minuten geleden zei 007mark:

Door mijn huisgenoot ben ik geinspireerd om meer te luisteren naar Everything Everything. Een tamelijk onbekende band in Nederland, afkomstig uit Engeland. Nog geen optredens hier ook gegeven, maar wel leuke sound!

Tnx, ga ik vanmiddag eens opzetten.

Geplaatst
42 minuten geleden zei 007mark:

Zijn al regelmatig in Nederland geweest hoor. Gerard Ekdom heeft ze nog eens gepromoot bij 3FM, die vond Regret helemaal geweldig.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Erwin.:

Zijn al regelmatig in Nederland geweest hoor. Gerard Ekdom heeft ze nog eens gepromoot bij 3FM, die vond Regret helemaal geweldig.

Zo Ekdom bij 3fm. Dat waren nog eens tijden zeg. Ektra weekend mis ik stiekem wel.

Heb 2 nummers geluisterd en klinkt wel lekker. Beetje muziek die zo in Fifa zou kunnen zitten.

Geplaatst
36 minuten geleden zei Erwin.:

Die post was als een spreekwoord van mijn huisgenoot. Die zei dat hij 100% heen zou gaan, mochten ze ooit deze kant op komen :D