Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zit ook best in een Fm dipje. Na paar seizoenen Ajax/Sevilla vond ik er even niet meer zo veel aan. Toen ben ik begonnen bij Falkenberg FF in de Zweedse 2e divisie, maar daar vond ik niet zo veel aan.

Ik zoek nu een club waarmee je echt kan doorgroeien. En wel in Europa. Zat te denken aan een club in Nederland Eerste Divisie. Zoals Dordrecht, Omniworld. Maar een club in België lijkt me ook erg leuk.

Wil dus een middenmoter of een degredatie clubje. Maar wel met een aardig trasnferbudget. En ik moet met de club veel kunnen bereiken. Iemand tips?

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Ik zit ook best in een Fm dipje. Na paar seizoenen Ajax/Sevilla vond ik er even niet meer zo veel aan. Toen ben ik begonnen bij Falkenberg FF in de Zweedse 2e divisie, maar daar vond ik niet zo veel aan.

Ik zoek nu een club waarmee je echt kan doorgroeien. En wel in Europa. Zat te denken aan een club in Nederland Eerste Divisie. Zoals Dordrecht, Omniworld. Maar een club in België lijkt me ook erg leuk.

Wil dus een middenmoter of een degredatie clubje. Maar wel met een aardig trasnferbudget. En ik moet met de club veel kunnen bereiken. Iemand tips?

Nottingham Forest in de Engelse League One. Je kan best wel goede spelers huren, je hebt 750.000 transferbudget maar wel 100.000 ofzo in het rood. Super club. Je hebt hele goede doorgroeimogelijkheden. Ik sta nu in het 2e seizoen in de Championship (eerste seizoen gepromoveerd) 2e, terwijl ik 14e werd ingeschat :)
Geplaatst

Een ploeg in Zweden, geen top maar wel een historie (dus al eens kampioen geweest ofzo)

Liefst 2e klasse

Geplaatst

Ik zoek een leuke middenmotor of een kampioenskandidaat van een zwakker land met aardig wat geld om talenten te kopen. Is Juventus een goede? ik speel met de nieuwste database. Ik wil geen Salsburg en Fiorentina en het liefst geen spaanse club. Wie weet er een ?

Geplaatst

Juventus kan ik nou niet bepaald een club uit een wat zwakker land noemen. Met Juventus heb je altijd veel geld, en eigenlijk heb je dan meteen een topclub onder je hoede. Wil je voor een echte uitdaging gaan zou ik toch eerder een andere competitie kiezen. ik denk dat je in de wat kleinere competities voor leukere uitdagingen kan komen te staan. Zeker in het Europese voetbal liggen dan zeer grote uitdagingen, wat het spel minder gauw saai maakt.

Geplaatst

Voor Engeland-liefhebbers raad ik Leeds United en Reading aan. Ik heb beide clubs twee keer wereldkampioen gemaakt binnen vier jaar. Heel leuk hoor. :- ) Je moet wel veel spelers kopen, maar dat lukt wel als je een beetje kunt scouten.

Geplaatst
Ik zoek een leuke middenmotor of een kampioenskandidaat van een zwakker land met aardig wat geld om talenten te kopen. Is Juventus een goede? ik speel met de nieuwste database. Ik wil geen Salsburg en Fiorentina en het liefst geen spaanse club. Wie weet er een ?

Shakhtar heeft veel geld,alleen is die competitie daar niet zo denderend.

Met Palermo kan je altijd proberen,hele leuke club,ik denk dat ze zo'n €8M transfergeld hebben.

Geplaatst

Met Omniworld heb je zeker mogelijkheden... (eigen ervaring)..

Omdat je een satelietclub bent van AJAX, en AJAX nogal veel talenten te verhuren heeft, kun je bij hen altijd terecht voor kwalitatief sterke jongens. Ondertussen even flink zoeken bij de goedkope of gratis spelers...

Groot nadeel aan omniworld vind ik dat de reserves geen competitie spelen. Spelers die geblesseerd zijn en bij het revalideren een beetje wedstrijdritme nodig zijn, kun je dat dus niet bij de reserves op laten doen... of je moet elk seizoen elke week een vriendschappelijke wedstrijd regelen (is wel heel goed voor de portomonnee)....

De uitdaging vind ik in Nederland echter wel minder.... als je eenmaal een goede ploeg hebt zijn er weinig teams waar je het moeilijk mee hebt

Geplaatst
Iemand ervaring met RKC Waalwijk? Ik wil een nieuwe game beginnen met een leuke club, als start van een langere carriere.

Mijn held uit cm 03/04 Tim Janssen speelt daar namelijk, maar ik weet niet of het verder een leuk team is.

Leuk team hoor. De spelers zijn ook vrij goed. Vertonghen is een baas. :- ) Ik ben binnen twee seizoenen kampioen geworden. Het is wel mogelijk. Wel veel transfers though.

Geplaatst

Steaua Boekarest, Kiev, Shakthar, Russische/Turkse/Portugese top.

Een ploeg in Zweden, geen top maar wel een historie (dus al eens kampioen geweest ofzo)

Liefst 2e klasse

Norrköping, vroeger vaak landskampioen geweest.

Geplaatst
Ik zoek een club in Spanje; Een subtopper. Welke club is jullie daar het meest bevallen ?

Deportivo natuurlijk _O_ leuke spelers zoals Riki en Barragan, en natuurlijk het wereldduo Andrade en Coloccini

Geplaatst

AGOVV is ook een leuke club om mee te spelen, als je eventueel Belgie en Nederland verlaat kan ik je clubs als Brescia, Piacenza in italie aanraden;)

Geplaatst

Ik zoek club:

Hele lage divisie in Engeland. conferce zuid

aardige reputatie

goed budget.

waar je snel kan promoveren en grote succes kan boeken :thumb:

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een (sub)topper met een redelijk mooie selectie, hoeft niet in Europa te zijn. Transferbudget maakt niet uit.

Geplaatst
Verder nog eisen? D'r zijn heel veel clubs die aan die eisen voldoen.

Wel, als het dan toch een topclub is, dan liefs alleen in eigen land, dan heb ik nog doorgroeimogelijkheden in Europa of andere continentale bekers.

En niet in België of Nederland aub.

Geplaatst

Ik ben dus op zoek naar een club dat in eigen land een 'topclub' of 'subtop' is maar op europees een mindere club is. (om het deftig te formuleren).

Zoals gezegd dus het liefst in Europa. En wil je ook zeggen waarom ik voor die club moet kiezen.

Geplaatst

Schalke ?

Geplaatst

En zo komen we toch weer uit bij Atletico Madrid :cab:. Of bij Benfica, Marseille of idd Schalke...

Geplaatst

Ik was er vergeten bij te melden dat ik aan het zoeken was naar clubs in landen waar je niet gemakkelijk gaat spelen (Hongarije, Rusland, ....)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]