Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

B. Tro [2e seizoen ----- Serie A, Nationale beker, Uefa cup]

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Seizoen 1:

Juventus terug naar de Serie A?

Dat moet toch kunnen!

Doelstellingen bestuur en supporters:

Respectabele plaats in de serie B.

Mijn doelstellingen:

Kampioen in de serie B en daarmee promotie afdwingen.

De beker winnen en daarmee dus een uefa cup plaats verdienen.

De voorbereiding is afgelopen:

navoorbeidingwf5.png

Twee maal verlies: tegen Real Madrid en NEC, beide 1-0.

Grote winst op martina:

martinawq3.png

Inmiddels is de transferperiode voorbij, de selectie:

selectiexc4.png

De opstelling:

opstellingbf0.png

* De foto's gingen een beetje mis (volgende zijn beter), maar het is een 4-3-3 opstelling:

Bojinov ---- Trezequet ---- Del Piero

Nedved -------- Zanetti -------- Camoranesi

Chiellini ------ Kovac ------ Tudor ------ Zebina

Buffon

Nedved is inmiddels alweer een paar maanden uitgeschakeld:(, voorlopig zal Raffaele Palladino op zijn plek spelen.

De enige aankoop is Gonzalo Higuain (4,2 mil.). Hij zal af en toe zal hij een spits vervangen, maar hij dient vooropig nog gewoon als backup. Chiellini staat zwaar in de bellangstelling van meerdere clubs, ik wil hem echter tot volgend seizoen houden en dan kijken of ik Marcelo kan halen (non EU, anders had ik hem dit seizoen al gehaald).Ook wil ik graag nog een sterke centrale verdediger aantrekken, maar ook dat moet tot volgend seizoen wachten, ik zat te denken aan Anton Ferdinand (west ham) of Micah Richards (man. city).

P.S.: Updates worden gewoon gepost en niet geedit (hoe schrijf je dat?). Meestal om de 10 wedstrijden komt er een update.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 1:

Juventus terug naar de Serie A?

Dat moet toch kunnen!

Doelstellingen bestuur en supporters:

Respectabele plaats in de serie B.

Mijn doelstellingen:

Kampioen in de serie B en daarmee promotie afdwingen.

De beker winnen en daarmee dus een uefa cup plaats verdienen.

De voorbereiding is afgelopen:

navoorbeidingwf5.png

Twee maal verlies: tegen Real Madrid en NEC, beide 1-0.

Grote winst op martina:

martinawq3.png

Inmiddels is de transferperiode voorbij, de selectie:

selectiexc4.png

De opstelling:

opstellingbf0.png

* De foto's gingen een beetje mis (volgende zijn beter), maar het is een 4-3-3 opstelling:

Buffon

Nedved is inmiddels alweer een paar maanden uitgeschakeld:(, voorlopig zal Raffaele Palladino op zijn plek spelen.

De enige aankoop is Gonzalo Higuain (4,2 mil.). Hij zal af en toe zal hij een spits vervangen, maar hij dient vooropig nog gewoon als backup. Chiellini staat zwaar in de bellangstelling van meerdere clubs, ik wil hem echter tot volgend seizoen houden en dan kijken of ik Marcelo kan halen (non EU, anders had ik hem dit seizoen al gehaald).Ook wil ik graag nog een sterke centrale verdediger aantrekken, maar ook dat moet tot volgend seizoen wachten, ik zat te denken aan Anton Ferdinand (west ham) of Micah Richards (man. city).

P.S.: Updates worden gewoon gepost en niet geedit (hoe schrijf je dat?). Meestal om de 10 wedstrijden komt er een update.

Geplaatst

Re: B. Tro [Juventus terug naar de Serie A?]

Gewoon update's posten, véél overzichtelijker...

Je screens komen wel niet door !!

Geplaatst

Je kunt je screens het beste up-loaden via Imageshack.us

Veel succes verder met je novelle en geen niet te snel op ;)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt:P.

Kunnen jullie de screens nou wel zien?

Ik heb ze nu via imagehack gehost.

Geplaatst

Ja we zien ze... maar de kwaliteit is niet geweldig !!

Probeer ze via paint te bewerken en dan te uploaden

Geplaatst
  • Auteur

Ja we zien ze... maar de kwaliteit is niet geweldig !!

Probeer ze via paint te bewerken en dan te uploaden

Nee klopt, maar dat had ik er als het goed is bijgezegt;)

De volgende screens zijn beter!

Deze had ik eerst naar word en dan naar paint, de volgende plak ik rechstreeks naar paint, want dit ging duideljk ten koste van de kwaliteit.

Geplaatst
  • Auteur

UPDATE 1

De stand:

standna10hp0.png

Opvallende wedstrijd tegen Lecce:

leccezl7.png

Spectaculaire wedstrijd tegen de nummer 1 Piacenza (wedstrijd 12):

piacenzauiteindelijkgekloptbq3.png

Geplaatst

Opvallende opstelling heb jij! :D

Geplaatst

:DIk weet niet veel van tactieken en dergelijke, maar dat je geen 100 tegengoals hebt is een wonder :-D

Geplaatst
  • Auteur

Opvallende opstelling heb jij! :D

Dit was alleen de opstelling tegen Piacenza, nadat we 1-0 achter stonden en dus alles of niets gingen spelen.

Dit is de normale opstelling:

Buffon

Geplaatst

ik dacht al, haha dat is egt superaanvallend die opstelling ;)

Geplaatst
  • Auteur

GROTE UPDATE 2: WINTERSTOP + TRANSFERS

Stand:

standwinterstop20ah7.png

Wedstrijden 1e deel:

wedstrijdendeel1nx1.png

We draaien lekker, we bekeren door dankzij een makkelijke overwinning tegen Chievo, 4-0 in de eerste wedstrijd en daarna konden we het thuis gewoon afmaken (1-1).

Ook in de competitie gaat het goed, slechts 3 keer gelijk en voor de rest alleen overwinningen. Ook hebben we de meeste doelpunten voor en de minste tegen (wat je eigenlijk ook wel mag verwachten met deze selectie in de Serie B).

scoresla0.png

Het scoren gaat ook goed, Boijnov schiet er veel in. Ook Del Piero draait lekker vanaf rechts. Inmiddels staat Boijnov links en Trezequet rechts, Trezequet scoort dan ook wat minder, hij heeft echter al wel 15+ assists.

TRANSFERS

shortlistla5.png

Ik denk erover om Nedved te gaan verkopen, hij is inmiddels 34, maar ik vind dat hij te weinig meerwaarde voor het team heeft, terwijl hij wel 77.000 p/w verdient en daarmee een van de groot verdieners is bij Juventus. Inmiddels ben ik voor de eerst volgende wedstrijd gelukkig wel weer blessurevrij en kan ik voor het eerst in de competitie mijn sterkste opstelling laten beginnen. Gelukkig tegen de nummer 1: Napoli.

Higuain zit inmiddels in het jongeren team, omdat ik hem niet wil verhuren, maar hij wel moet spelen.

Zalayeta en Paro zijn verkocht, omdat ze niks aan het team toe voegden. En als backup had ik in de aanval al: Higuain en Palladino. En als verdedigende middenvelder al Zanetti als backup.

Nog twee spelers van de reserves verkocht en daar nog wat geld mee binnen gehaald.

Legaer gehaald, leek mij een groot talent en mijn scout was het daarmee eens, als je dan een speler van 150k kan halen is dat niet heel moeilijk meer:)

Ik ben nog altijd opzoek naar centrale verdediger(s). Micah Richards en/of Anton Ferdinand kan ik pas over een tijdje contracteren. Tips zijn welkom ;). Inmiddels heb ik Gijs Luirink gekocht, ik had liever een iets betere gekocht, maar dat zat er financieel of door het ''bosman-arrest'' niet in. Luirink is gekomen voor 7.25 mil.

*Screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

De belangrijke bekerwedstrijden tegen Inter stonden op het programma. Het zou zeer moeilijk worden wist de manager van Juventus, Inter was goed in vorm, vooral Zlatan Ibrahimovic was losgeslagen in de serie A. Maar ook Trezequet bij Juventus deed het goed de laatste weken, bijna elke 100% kans was een 100% goal.

interjuveia6.png

We waren zeer opgetogen na deze overwinning, ik had dit totaal niet verwacht en zelfs niet durven hopen. Echter als Inter de kansen had afgemaakt hadden we flink wat goals tegen gekregen, de verdediging moest dus dicht gegooid worden, vooral Tudor liet vaak zijn mannetje lopen.

juveinteric5.png

De verdediging dicht houden is gelukt, dat was het voornaamste doel deze wedstrijd zodat we door konden bekeren, we hoopten deze wedstrijd zonder blessures door te komen, maar dat was tevergeefs.

Camoranesi valt geblesseerd uit en later krijg ik van mij assistent te horen dat hij waarschijnlijk 1 maand uitgeschakeld zal zijn.

Andere blessures:

Robert Kovac is herstellende, goede hoop dat hij na 1 of 2 weken weer volledige trainingen zal kunnen volgen.

Valeri Bojinov is ook herstellende en hij zal nog 2 a 3 weken in de ziekenboeg moeten blijven.

* Ik ga vanaf nu wat meer aandacht aan individuele wedstrijden geven, want alleen uitslagen zijn een beetje saai;)

Geplaatst
  • Auteur

juveriminiqn5.png

bresciajuverv4.png

tussenstandserieb25gk6.png

juvepescaranw0.png

bolognajuvege2.png

juvecrotonesl3.png

frosinonejuvexs2.png

juvemodenabb4.png

tussenstandserieb30zy2.png

Nog wat statistieken:

Topscorer: Valeri Bojinov (27 goals in 30 wedstrijden)

Meeste assists: Trezequet (19 assists en 15 doelpunten in 36 wedstrijden)

MOTM: Valeri Bojinov 8 keer

Allesandro Del Piero scoorde 26 keer in 39 wedstrijden

Transferdoelen voor de toekomst:

Valeri Bojinov is op dit moment voor 50% van Juventus en voor 50% van Fiorentina. Ik wil hem 100% ons eigendom maken. Daar gaat waarschijnlijk (als het al lukt) ons hele transferbudget aan op.

Ook wil ik Nuri Sahin nog halen, hij speelt op dit moment bij Dortmund en is een centrale middenvelder. Volgens mij scout kan hij twee keer zo goed als Zanetti worden. Helaas hangt hier volgens mij scout ook een behoorlijk prijskaartje aan, tussen de 26,5 en de 35,5 mil.

Waarschijnlijk zal Nuri Sahin dus nog een paar jaar moeten wachten. Als Nuri Sahin niet haalbaar is wordt waarschijnlijk Micah Richards van Manchester City gehaald.

Tot slot gaat het nogal slecht met de financien:(.

We staan inmiddels meer dan 16 miljoen in de min.

Nog een transferbudget van 3 miljoen.

We verdienen aan transfers per maand zo'n 100.000 (maandelijkse afbetalingen)

Geplaatst

Qua financiën ging het bij mij toen ook slecht bij Juventus. Serie B is echt noodlijdend. Ik begon met 18 miljoen in de plus, ik eindigde het 1ste seizoen met 25 miljoen in het rood!

Geplaatst
  • Auteur

Qua financiën ging het bij mij toen ook slecht bij Juventus. Serie B is echt noodlijdend. Ik begon met 18 miljoen in de plus, ik eindigde het 1ste seizoen met 25 miljoen in het rood!

Oke, ik dacht in jou Novelle te lezen dan je daarna nog een seizoen bij Juventus zat. Ging dat seizoen qua financien beter? Ik heb nu p/m rond de 3 miljoen verlies

Geplaatst

Ik heb 3 seizoen bij Juventus gezeten. 1ste seizoen Serie B (kampioen) daarna 2 seizoen Serie A. In de 2 seizoen Serie A draaide ik weer winst.

Geplaatst
  • Auteur

Oke bedankt voor de info. Hoop dat ik iets eerder weer winst kan draaien, want ik kan waarschijnlijk topscorer Bojinov nou niet houden. Heb namelijk geen transferbudget gekregen voor het komende seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

Re: B. Tro [seizoen 2 - Serie A + Uefa Cup

nieuwcontractft5.png

In maart krijg ik al een nieuw contract aangeboden, wat ik uiteraard accepteer :-D

Nog een paar wedstrijden Serie B:

juvemantovadp5.png

leccejuvery2.png

Het seizoen is inmiddels afgelopen. De laatste wedstrijden (nadat ik al kampioen was) een beetje verprutst. Veel geprobeerd met nieuwe (jonge) spelers. Nog wat transfers gedaan, meer om de financiele situatie dan het nut van de speler helaas. Van de laatste wedstrijden heb ik dan ook geen verslagen gemaakt. In de Serie A zal ik hier wel mee verder gaan.

De bekerfinale:

juvemilanlv8.png

milanjuvekc9.png

Nog meer transfernieuws:

Aangetrokken heb ik alleen nog: Tal Ben-Haim van Bolton, hij komt met een vrije transfer over. Ben-Haim is de tweede centrale verdediger die ik aantrek en hij zal naast Luirink in het centrum gaan spelen.

Verkocht: Marco Marchionni, hier krijg ik 4 miljoen voor

Robert Kovac, voor 375K + nog maandelijkse premies natuurlijk

Verder vertrok ook nog Birindelli met een vrije transfer

Eigenlijk heb ik nog maar een transferdoel in de zomerstop:

Valeri Bojinov behouden, echter het is nog maar de vraag of dit gaat lukken. Hiervoor verkoop ik misschien ook nog wel enkele spelers.

Financien:

Inmiddels sta ik 21 miljoen in de min. Dit seizoen leed ik maar liefst 38 miljoen verlies!

Ik hoop dat in de Serie A nu wat winst geboekt kan worden.

Geplaatst

goed geschreven allemaal. Jammer van de Beker. KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

ja, is jammer dat we de beker niet gewonnen hebben, maar wel een gedeelte van mijn doelstelling gehaalt doordat we als hoogste club in de beker eindigden die zich nog niet voor uefa cup hadden geplaatst.

Geplaatst
  • Auteur

SEIZOEN 2

Inmiddels is de voorbereiding voorbij.

De transfers:

transfersverkopenpf7.png

Bojinov werd volledig Juventus eigendom gemaakt, ons bod overtrof dat van Fiorentina: Juventus 14.5 mil. en Fiorentina: 11 mil.

Chiellini werd verkocht, eerst wou ik hem niet laten gaan en daar was hij boos om, toen bleek dat hij ook niet goed in de groep lag, dus uiteindelijk voor 14,5 mil. laten gaan naar Milan (hij had op dat moment een waarde van 4,7 mil.).

Micah Richards wou ik al langer halen en kon ik nu goedkoop krijgen doordat Manchaster City degradeerde.

Ben-Haim werd aangetrokken met een vrije transfer, hij sloeg een contractverlenging van Bolton af en kwam bij ons. O.a Barcelona, Chelsea en Inter waren ook in strijd om zijn handtekening.

Er is ook nog een wijziging in de technische staf geweest:

Giancarlo Corradini (mijn oude assistent) is manager geworden van Ternana.

Ik heb een nieuwe assistent aangetrokken: Luciano de Paolo (oud assisten Brescia).

uitgeleendzb3.png

Zoveel mogelijk spelers zijn uitgeleend, anders zat ik boven mijn loonbudget en mocht ik geen spelers aantrekken.

Selectie + opstelling:

selectieiq7.png

opstellingseizoen0708qz1.png

Wedstrijdvoorbereiding:

De eerste wedstrijd (vriendschappelijk) van het seizoen werd met 1-0 van Wolfsburg verloren, het was een teleurstellende wedstrijd met veel foute passes aan onze kant. De balans was eigenlijk gewoon zoek. Kwam waarschijnlijk ook door 4 wijzigingen in het basiselftal tenopzichte van vorig jaar.

0-0 vriendschappelijk tegen Milan. Milan was de betere maar profiteerde niet. Het ging al beter anders hadden we wel verloren :-D

3-0 winst tegen Torres, eerste ronde kwal. beker. Makkelijke overwinning, Del Piero scoorde en maar liefst 2 eigen goals van Torres

juvefiorentinafl6.png

milanjuvekz3.png

bresciajuverm2.png

In de Uefa Cup hebben we geloot tegen M. Petach Tikva (nog nooit van gehoord).

Doelstellingen seizoen 07/08

Bestuur:

Respectabele plaats Serie A

Supporters:

Respectabele plaats Serie A

Mijn doelstellingen:

Top 4 Serie A

Halve finale beker

Kwartfinale Uefa Cup

Financieel wat minder in het rood komen te staan, a.t.m 17 miljoen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]