Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gladbach Leipzig vandaag. Mooi weer, paar biertjes en Bratwurst. Geen goede pot maar 3 puntjes. Gaan gewoon voor Europees voetbal dit jaar. Publiek tegen het gehele RB concern dus eerste 20 minuten geen ‘sfeer’ en helse fluitconcerten. Sfeer daarna altijd goed. RB viel behoorlijk tegen. Openda weinig gezien, Xavi veel op de grond en Geertje 35 minuten warmgelopen en geen minuten. Sesko viel nog wel prima in. 

Geniet altijd zo van de sfeer rondom het stadion en ook vooraf de wedstrijd in het stadion. Leeft zo anders dan in Nederland. 

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 107k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Thomas Muller (moet) weg bij Bayern. Wilde zelf nog een jaar door, maar de club vind het blijkbaar mooi geweest.

Geplaatst

HSV zal het trouwens toch niet weer gaan verneuken om te promoveren? :-D Het begint gewoon echt sneu te worden, maar ze kunnen het weer zomaar gaan weggeven.

Geplaatst
1 uur geleden zei bas huijsmans:

Gaat HSV het dan eindelijk flikken om terug te keren?

Lijkt me wel, ook door het eigen speelschema en die van haar concurrenten. Bij de concurrentie wordt het ook nog wel interessant wie de play-off plek pakt: nummer 4 Magdeburg speelt nog tegen nummer 3 Paderborn en nummer 5 Fortuna Düsseldorf, terwijl Elversberg en in iets mindere mate Kaiserslautern met nog 3 wedstrijden te gaan ook zeker niet kansloos zijn in deze strijd. 

Het zou mooi zijn om Kaiserslautern of Fortuna Düsseldorf weer terug te zien wat mij betreft, dus laat het maar goed vallen voor één van hen :D

Geplaatst
2 minuten geleden zei Urbeto:

Lijkt me wel, ook door het eigen speelschema en die van haar concurrenten.

Het is en blijft HSV he hahah

Wordt wel een interessante ontknoping ja. Afhankelijk van wat Koln doet kunnen teams nog rechtstreeks promoveren maar ook nog volledig buiten promotiekansen eindigen. Heerlijke ontknopingen altijd

Geplaatst
1 uur geleden zei Urbeto:

Halen @Tim':<

Daar ga ik toch zeker even over nadenken. Wat een parel is dit :classic_love: Werder is normaal niet per se de club om verliefd op de shirts te worden, maar dat geldt wel degelijk voor deze.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Tim&#x27;:

Daar ga ik toch zeker even over nadenken. Wat een parel is dit :classic_love: Werder is normaal niet per se de club om verliefd op de shirts te worden, maar dat geldt wel degelijk voor deze.

Onder Nike en Umbro was het allemaal wat vlakjes bij Werder, maar met Hummel verwacht ik nog wel meer pareltjes de komende jaren. Voor een niet-topclub zijn leveranciers als Hummel, Macron en Kappa wat dat betreft echt goudmijntjes qua designs.