Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
9 minuten geleden zei 007mark:

Kijk zelf uit naar Leipzig - Dortmund vanmiddag :<

Na afgelopen speelronde hoop ik dat ze allebei verliezen. Wat dat betreft begin ik een soort Sjaak Swart te worden :-D

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 107,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Tim':

Na afgelopen speelronde hoop ik dat ze allebei verliezen. Wat dat betreft begin ik een soort Sjaak Swart te worden :-D

Mainz kan hierbij worden toegevoegd inmiddels denk ik? ;)

Geplaatst
21 minuten geleden zei 007mark:

Mainz kan hierbij worden toegevoegd inmiddels denk ik? ;)

Als alle clubs moeten degraderen waar Werder van verloren heeft, bestaat de Bundesliga niet meer volgend jaar ;c

Geplaatst

Volgende week weer een kans, maar het wordt wel zwaar voor ze. Volgend jaar Werder - HSV in de 2.Bundesliga ;c?

Wat zag ik toch veel slechte verdedigende acties voorbij komen in dat schakelkanaal van FOX. :-D

bewerkt door FMNOOB

Geplaatst
14 uur geleden zei FMNOOB:

Volgende week weer een kans, maar het wordt wel zwaar voor ze. Volgend jaar Werder - HSV in de 2.Bundesliga ;c?

Nee, hoor alleen HSV. ;)

Geplaatst

Schakelkanaal aan, let's go. Benieuwd naar Leverkusen en Werder Bremen voornamelijk. En dan ook nog de strijd om het EL-groepsticket :<

Geplaatst

Dusseldorf 2-0 achter, dat worden playoffs voor Werder

Edit: 5-0, mijn god zeg

bewerkt door Jotew

Geplaatst
1 uur geleden zei StanleyW:

Hou je het nog droog @Tim'?

WAT. EEN. MIDDAG. Holy shit, echt staan juichen in de woonkamer, bij alle goals van Werder en Union. Echt een ongelooflijk scenario, zo onvoorspelbaar. Nu nog twee potjes vlammen _O_

Geplaatst

Maatje van me is ook Werder-fan. Zaten met z'n allen afzonderlijk van elkaar te kijken. Groepchat ging los van ongeloof.

Eentje trouwens fan van HSV, dat kan nog leuk worden ;c 

Geplaatst

Jammer, geen CL voor Bosz. Mag dan ook nog eens het vertrek van Havertz gaan opvangen en zonder de CL-miljoenen in het vooruitzicht gaat dat nog lastig worden.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Zeus:

Jammer, geen CL voor Bosz. Mag dan ook nog eens het vertrek van Havertz gaan opvangen en zonder de CL-miljoenen in het vooruitzicht gaat dat nog lastig worden.

CL kan gewoon nog hoor. Hoeven alleen maar de Europa League te winnen in augustus.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Zeus:

Er zit echt verschrikkelijk veel geld bij Bayer hoor.   Dus dat is niet zo zeer een probleem.    

Geplaatst

Ah ja. Maar vraag me af of dat gaat gebeuren. Ondanks het EL-succes met Ajax destijds werkt het voetbal van Bosz internationaal toch zeker niet tegen alle tegenstanders (en coaches, zie een type als Mourinho). Maar ik hoop het stiekem toch wel.

Heb even gekeken naar de ploegen die er nog inzitten. Inter Milan en Wolves zijn ploegen die het aanvallende, compromisloze voetbal van Bosz bijvoorbeeld al niet liggen. Manchester United is een ploeg met aardig wat fysieke kracht en genoeg snelheid voorin, ook lastig.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Zeus:

Ah ja. Maar vraag me af of dat gaat gebeuren. Ondanks het EL-succes met Ajax destijds werkt het voetbal van Bosz internationaal toch zeker niet tegen alle tegenstanders (en coaches, zie een type als Mourinho). Maar ik hoop het stiekem toch wel.

Heb even gekeken naar de ploegen die er nog inzitten. Inter Milan en Wolves zijn ploegen die het aanvallende, compromisloze voetbal van Bosz bijvoorbeeld al niet liggen. Manchester United is een ploeg met aardig wat fysieke kracht en genoeg snelheid voorin, ook lastig.

Return tegen Rangers zal normaal geen probleem meer moeten opleveren, maar daarna kunnen er erg goede ploegen komen inderdaad. Volgens mij word het toernooi daarna afgewerkt met 1 wedstrijd per ronde, in plaats van uit en thuis. Ook niet per sé een voordeel voor Leverkusen denk ik. Maargoed, de kans is er nog natuurlijk.

Geplaatst

Arminia Bielefeld - Heidemheim staat binnen no time 2-0, maar HSV staat in eigen huis ook 0-1 achter tegen Sandhausen...Gelijkspel is nu genoeg om de play-off tegen Werder Bremen te mogen spelen.

Geplaatst
5 minuten geleden zei 007mark:

Arminia Bielefeld - Heidemheim staat binnen no time 2-0, maar HSV staat in eigen huis ook 0-1 achter tegen Sandhausen...Gelijkspel is nu genoeg om de play-off tegen Werder Bremen te mogen spelen.

HSV nu 0-2 achter. Kinderlijk eenvoudig ook, zo verdien je het niet om te promoveren