Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 9-11-2022 om 15:39 zei Tim':

Goed idee: inhoud! Ik ben benieuwd hoe de blessure van Füllkrug is. Hij zat niet bij de selectie tegen Bayern vanwege 'rugklachten'. Tegen die tegenstander is het ook niet nodig want die verlies je in principe toch (en zo geschiedde). Morgen, precies op de dag dat Flick zijn selectie bekendmaakt, kan hij weer vol aanhaken bij de training. Die timing lijkt me niet geheel toevallig. Morgen juichen voor een plekje in de selectie en zondag weer even wedstrijdfit worden tegen Leipzig

Zou Füllkrug nog wat minuten pakken op het WK? Of verwacht je een rol als pinchhitter. Met de erg jonge Adeyemi en Moukoko zie ik best wat kansen. Die kerel is in bloedvorm. 

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 107,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Griffo had er zin in vandaag _O_:classic_love:

Vergeten te kijken, wat heerlijk team dat Freiburg. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Kyrill:

Griffo had er zin in vandaag _O_:classic_love:

Vergeten te kijken, wat heerlijk team dat Freiburg. 

Heerlijk team in het echt. Op FM wat minder.:classic_ninja:

Geplaatst
Op 12-11-2022 om 18:23 zei Michaelinho*:

Zou Füllkrug nog wat minuten pakken op het WK? Of verwacht je een rol als pinchhitter. Met de erg jonge Adeyemi en Moukoko zie ik best wat kansen. Die kerel is in bloedvorm. 

Als basisspeler verwacht ik sowieso niet. Gezien het aanbod aan spitsen (en de blessure van Werner) denk ik dat Müller of Havertz als spits gaat spelen. Füllkrug zou de ideale man zijn om als invaller binnen de lijnen te brengen. Flick zal hem wel gaan inzetten lijkt me.

Geplaatst
8 uur geleden zei Tim':

Als basisspeler verwacht ik sowieso niet. Gezien het aanbod aan spitsen (en de blessure van Werner) denk ik dat Müller of Havertz als spits gaat spelen. Füllkrug zou de ideale man zijn om als invaller binnen de lijnen te brengen. Flick zal hem wel gaan inzetten lijkt me.

Verwacht een beetje hetzelfde ja. Vind Füllkrug wel een beetje een ‘type’ Klose ofzo :D

Geplaatst
Op 14-11-2022 om 19:24 zei Sophomore:

Die toevallig ook als Bremen speler een WK speelde (of doelde je daar ook op?)

Nou nee meer dat het zo’n spits is die (nog) niet per sé een hele grote naam in het club voetbal is. Maar in zo’n Duits elftal nog wel eens extra kan excelleren. Had ook Podolski kunnen noemen ;c

Geplaatst
2 uur geleden zei joostmakaay:

Ja stel je voor dat ze ook nog een leven buiten het voetbal hebben 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Djurovski:

Gaan Noppert halen 

Of Livakovic.

bewerkt door Aaron21

Geplaatst
37 minuten geleden zei Kyrill:

Ja

Wie? Nog altijd die Sven Ulreich?

Geplaatst
8 minuten geleden zei Bogatyr:

Wie? Nog altijd die Sven Ulreich?

Ja, keepte al vaker dit seizoen. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei joostmakaay:

Als jij je been breekt in een prive situatie zou , hoe zou je baas dan reageren?

Heb hem even aangepast voor jou. Wat een rijbewijs raak je alleen kwijt als je wat strafbaars doet. En volgens mij valt skieen daar niet onder. Dan zouden ze zeggen beterschap

Geplaatst

Ik dacht dat in sommige contracten staat dat bepaalde (gevaarlijke) activiteiten niet zijn toegestaan, vanwege de kans op blessure. Als dat bij Neuer het geval, dan is niet netjes. Is dat niet het geval, dan is het pech hebben.

Geplaatst

Als ik daar miljoenen mee kan verdienen wil ik dat gerust in mijn contract laten opnemen.

Geplaatst
6 uur geleden zei Aaron21:

Als ik daar miljoenen mee kan verdienen wil ik dat gerust in mijn contract laten opnemen.

Mag je aardig wat gaan uitsluiten.

Geen aftershave gebruiken. Niet dansen , geen hond nemen , niet douchen, geen warme melk drinken

Geplaatst
6 uur geleden zei Djurovski:

Geen aftershave gebruiken. Niet dansen , geen hond nemen , niet douchen, geen warme melk drinken

Wat een rare reactie. Skiën is toch wel een groter risico op een blessure dan je hond uitlaten of douchen. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Geplaatst
51 minuten geleden zei Tim':

Wat een rare reactie. Skiën is toch wel een groter risico op een blessure dan je hond uitlaten of douchen. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Maar waarom zou hij niet mogen skieen?

Alles in leven kan je been bij breken, ook met over straat lopen? Duitsland lag al uit het toernooi, ik vind de reacties hier imo zwaar overtrokken. Posts van Djurovski zijn niet allemaal even logisch maar ook Neuer heft recht op vrije tijd en op vakantie, normale mensen gaan toch ook gewoon skieen en op ski vakanties?

Dat hij dan zijn been breekt is vervelend en kut maar zo'n reactie als die van @joostmakaay ''zou je als club gek van worden'' vind ik imo echt zwaar overtrokken. Alsof ie zijn been niet op de training had kunnen breken of waar dan ook whatever...

Geplaatst
7 uur geleden zei Djurovski:

Ja, klopt niet helemaal wat je zegt, met risico's bedoelen ze natuurlijk niet bovenstaande voorbeelden.

Ik zou als club inderdaad gek worden als mijn speler zijn been breekt en 6 maanden niks gaat doen en toch 2 miljoen euro van mij ontvangt. @Kyrill

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Neuer woont in de bergen voor hem is skiën wat voor Nederlanders fietsen is. Mogen spelers in Nederland dan nooit meer fietsen. Want risico op de fiets is ook groter. Die voorbeelden wat ik gaf zijn overtrokken maar je kunt niet alles gaan uitsluiten