Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heeey ik heb ff een vraag je als jullie dit ook hebben als ik de training instel in de voorbereiding gaan alle spelers omhoog maar als ik iets van 9 wedstrijden onderweg ben gaan al me spelers zo n beetje omlaag heel irri weet iemand hoe dat komt of heb jij dat ook

Geplaatst
  • Auteur

Heeey ik heb ff een vraag je als jullie dit ook hebben als ik de training instel in de voorbereiding gaan alle spelers omhoog maar als ik iets van 9 wedstrijden onderweg ben gaan al me spelers zo n beetje omlaag heel irri weet iemand hoe dat komt of heb jij dat ook

Geplaatst

Re: Training

Volgens mij hoort dat, en is dat altijd ? anders heb ik ook geen idee :(

Geplaatst

Ik heb daar tot nu toe geen last van gehad.

Geplaatst

Het is normaal dat spelers in het begin beter worden en dan langzaam weer naar hun niveau terug zakken, dit ivm de vakantie die ze hebben gehad. In vakanties worden ze slechter ivm minder training. Een van de verbeteringen.

Geplaatst
  • Auteur

ik had der ook al bij de demo last van en nu ook weer en het is over 11 wedstrijden en echt elke speler snap der echt niks van bij 2006 had ik daar geen last van

Geplaatst

Het is heel logisch, j spelers zijn allemaal heel erg achteruit gegaan in de vakantie door wedstrijd en training te kort...dus als j met voorbereiding begint en trainingen dan schiet na paar weken alle aspecten bij j spelers weer omhoog! (bij spelers met hoge notering voor ''natuurlijke conditie'' gaat veel sneller) als j uiteindelijk met een nieuwe seizoen bent begonnen dan komt een moment dat j spelers op hun oude niveau zitten en niet meer zich ontwikkelen maar zelfs ietsje dalen door vermoeidheid van de competities! MAak je geen zorgen hoort er allemaal bij!

Geplaatst

Controleer ook even of je spelers wel tevreden zijn met het trainingsschema, heel belangrijk. Anders ontwikkelen ze zich sowieso niet. JE kunt dat zien door op een speler te klikken en dan onder het kopje training "overzicht".

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]