Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
11 uur geleden zei joostmakaay:

Gerucht gaat dat Brentford Bakayoko voor 20 miljoen wil op komen halen, ik breng hem nog hoogst persoonlijk op de fiets voor dat bedrag ;c

Nou inderdaad. Strik erom en afleveren die handel!

Al die geruchten rondom verdedigers zijn prima. Maar wel eens met hierboven dat het wel lekker zou zijn als ze als vervanger voor Boscagli iemand zouden halen die er (op papier) direct staat.

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst

Olij alleen nog maar keuren en dan is hij binnen, is mij nog steeds niet duidelijk wat zijn rol gaat zijn als PSV ook voor Peretz gaat. Kan gewoon niet geloven dat hij akkoord gaat met een rol als back-up, vooral gezien het aankomende WK en zijn transfersom.

Geplaatst

Verder geen clubs interesse in hem toch? Die ziet misschien een stap richting top niet meer gebeuren.

Barca en dan vooral de media beginnen wel erg hard aan Perisic te trekken nu. Zie hem dat wel doen ook.

Geplaatst

Zou wel lekker zijn als Nico Williams naar Barca gaat, is de kans dat Perisic bij PSV blijft direct een stuk hoger. Had Ernie het vorig jaar toch goed gezien met CJ Egan-Riley, van geen potten breken in Jong PSV en een seizoen later naar Marseille DG

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

Zou wel lekker zijn als Nico Williams naar Barca gaat, is de kans dat Perisic bij PSV blijft direct een stuk hoger. Had Ernie het vorig jaar toch goed gezien met CJ Egan-Riley, van geen potten breken in Jong PSV en een seizoen later naar Marseille DG

En Tchouana naar Burnley zo lijkt het, dus daar gaan we ook niet veel te veel geld voor betalen DW.

Het is de laatste dagen wel weer vrij rustig. Kunnen we de #paniek en #stewartwerkenvoorjecenten al gaan gebruiken? c

Geplaatst

Apart toch. Je weet al ruim een seizoen dat Boscagli vertrekt. Vervanger zou zo geregeld moeten zijn lijkt me dan.

Luuk wil ook de knoop maar niet doorhakken. Zo lang ze maar niet poor man's Brobbey bij Utrecht oppikken e

Geplaatst

Zat vanochtend Sensible Transfers: Arsenal te kijken en daar werd Flamingo genoemd als een talentvolle back up voor de positie centraal achterin, met ook zijn duels met Gyokeres als bewijs dat hij het aan zou kunnen. Zou toch wat zijn als de verdediging eerst nog minder wordt voordat we ook maar iets horen over een versterking...

Geplaatst
1 uur geleden zei Willem:

Zat vanochtend Sensible Transfers: Arsenal te kijken en daar werd Flamingo genoemd als een talentvolle back up voor de positie centraal achterin, met ook zijn duels met Gyokeres als bewijs dat hij het aan zou kunnen. Zou toch wat zijn als de verdediging eerst nog minder wordt voordat we ook maar iets horen over een versterking...

Schijnt dat hij al met 1 been in London staat muhahahaahahhaahhaha haha hahaha

Geplaatst
9 minuten geleden zei Arezo:

Schijnt dat hij al met 1 been in London staat muhahahaahahhaahhaha haha hahaha

Naar mijn weten is hij gewoon nog op het Jeugd-EK in Slowakije. Ze moeten vandaag voetballen dus zou heel raar zijn als hij vandaag in Londen is classic_mellow

Geplaatst
Zojuist zei Willem:

Naar mijn weten is hij gewoon nog op het Jeugd-EK in Slowakije. Ze moeten vandaag voetballen dus zou heel raar zijn als hij vandaag in Londen is classic_mellow

Dit is precies waarom we meer reacties nodig hebben dan alleen likes @Fantasy

Geplaatst

Dit zou een flinke aderlating zijn... Als ik het goed heb gelezen zou die release clause ergens tussen de 30 en 40 miljoen liggen...

image.png

Geplaatst

Naar mijn weten is die clausule 35m maar enkel voor Bayern Munchen en vanaf 2026, maarja met PSV weet je maar nooit wat er nu daadwerkelijk op papier staat. Zou wel een enorme aderlating zijn inderdaad, ook echt geen idee wie je als vervanger moet gaan halen.

Geplaatst

Er gaan ook geruchten rond dat een groot deel van de transfersom naar een tussenpartij gaat. Dus uiteindelijk ga je er niet eens zo heel veel aan verdienen ben ik bang.

Los daarvan zou dit wel een super goeie stap zijn voor Tillman, al hoop ik dat hij toch nog een jaartje blijft!

Geplaatst

Hink wel een beetje op twee gedachten. Nog een seizoen Tillman in Eindhoven houden en hem dan volgend seizoen voor 35M naar Bayern Munchen zien vertrekken. Of hem nu voor de absolute hoofdprijs verkopen.

Geplaatst
13 minuten geleden zei The Saint:

Hink wel een beetje op twee gedachten. Nog een seizoen Tillman in Eindhoven houden en hem dan volgend seizoen voor 35M naar Bayern Munchen zien vertrekken. Of hem nu voor de absolute hoofdprijs verkopen.

Ligt eraan wat die absolute hoofdprijs is. Ik gok dat dat niet veel hoger gaat zijn dan 50 mln en dan denk ik dat je hem beter nog een jaartje kan houden.

Geplaatst

Volgens het Eindhovens Dagblad kan Bayern München tóch al deze zomer kortstondig een clausule in het contract van Malik Tillman activeren. De kampioen van Duitsland zou hem dan voor een gelimiteerde transfersom van 35 miljoen euro kunnen overnemen, waarvan duidelijk was dat dat in de zomer van 2026 zou kunnen. Daarmee zou Bayern concurrent Bayer Leverkusen te slim af kunnen zijn.

e

Geplaatst

Haha wat een verrassing weer, 100% dat het weer vanuit Marcel Brands komt om dit niet duidelijk naar buiten te brengen in eerste instantie. Moet je hopen dat Bayer Leverkusen het direct via PSV wilt doen i.p.v. via Bayern Munchen, aangezien hun onderlinge relatie waarschijnlijk wel een een deukje heeft opgelopen i.v.m. Florian Wirtz.

Geplaatst

Ja of er een clausule in zit dat Tillman dan wel eerst twee jaar bij bayern moet spelen of zo. Anders kost ie 20 miljoen extra zoiets.