Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst
22 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ben je nu opeens PSV'er?

Sinds de Servische Sniper, Mateja Kezman

Geplaatst
1 uur geleden zei Michaelinho*:

Volgens de geruchtenmolen zou PSV nu kijken naar Paul Wanner als vervanger voor Malik Tillman.

@Thierryvane Wanner is wel echt een flink talentje in spé toch? DW

Da's absoluut een leuke speler. Maar totaal niet te vergelijken met Mijnans.

Geplaatst

Moet je altijd maar afwachten met die Arabieren!!!

Enfin, geef hem ongelijk joh. Nog lekker cashen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Luukie gaat lekker naar de zandbak. c

Dat zou lelijk zijn zeg. Jammer dat zo’n speler niet gewoon lekker afbouwt bij PSV of de zon opzoekt in Zuid-Europa. Maarja, die laatste clubs zullen wel niet komen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Rogier.:

Dat zou lelijk zijn zeg. Jammer dat zo’n speler niet gewoon lekker afbouwt bij PSV of de zon opzoekt in Zuid-Europa. Maarja, die laatste clubs zullen wel niet komen.

Afbouwen bij PSV is ook niet zo'n mooi vooruitzicht. Ben je international geweest, bij Barca gevoetbald, icoon van PSV en dan mag je het straks doen met veertien minuten in de plensregen in het BUKO-stadion.

Dan kun je beter even een jaartje Arabië pakken. Wie weet levert het nog een miljoen of tien op.

Geplaatst

Lees dat het om een contract van 1.7mln pj gaat. Nou niet echt het harken wat je voor ogen zou hebben. Weet niet wat PSV hem geboden heeft

Geplaatst
1 uur geleden zei The Saint:

Lees dat het om een contract van 1.7mln pj gaat. Nou niet echt het harken wat je voor ogen zou hebben. Weet niet wat PSV hem geboden heeft

Dan zou ik lekker bij De Graafschap gaan spelen voor een ton in zijn geval.

Geplaatst

In FM een toptalent. Bij Jong PSV heeft hij het meer dan redelijk gedaan. Ik weet niet wat voor stap hij het laatste jaar gemaakt heeft in België, maar ik denk dat het voor elke KKD-club een versterking kan zijn.

Geplaatst

Zou die het naar z'n zin hebben bij Zulte? lol

Wanner wil tot medio augustus wachten met z'n beslissing, gaat lekker dit seizoen met in de wacht zitten voor spelers. Mocht het doorgaan kun je er donder op zeggen dat Bayern weer een terugkoopoptie heeft natuurlijk.

Geplaatst
10 uur geleden zei joostmakaay:

Zou die het naar z'n zin hebben bij Zulte? lol

Wanner wil tot medio augustus wachten met z'n beslissing, gaat lekker dit seizoen met in de wacht zitten voor spelers. Mocht het doorgaan kun je er donder op zeggen dat Bayern weer een terugkoopoptie heeft natuurlijk.

Hij ziet er wel vrolijk uit he. Misschien kan hij in Doetinchem meer lachen.DG

Geplaatst
Voetbal International
No image preview

PSV en Stoke City rond over Sidibé

Lees meer

Zegt natuurlijk niks, maar zaten nogal wat Engelse topclubs die achter hem aan. Wel leuk dat je die aftroeft.

Geplaatst

Eindelijk weer voor het eggie vandaag. Zin in!

Keuze eerste doelman en of Pepi fit genoeg is om te starten eigenlijk enigste vraagtekens. Van Bommel was volgens mij al fit verklaard.

Kovar/Olij, Dest, Flamingo, Gasiorowski, Mauro, Schouten, Veerman, Saibari, Perisic, vBommel, Pepi/Plea

Geplaatst
1 uur geleden zei The Saint:

Eindelijk weer voor het eggie vandaag. Zin in!

Keuze eerste doelman en of Pepi fit genoeg is om te starten eigenlijk enigste vraagtekens. Van Bommel was volgens mij al fit verklaard.

Kovar/Olij, Dest, Flamingo, Gasiorowski, Mauro, Schouten, Veerman, Saibari, Perisic, vBommel, Pepi/Plea

Ja lekker man! Ik verwacht dat Plea vandaag gaat starten. Keeper durf ik echt niet te voorspellen. Zou zelf Olij wel leuk vinden.

Ondertussen schijnen we bezig te zijn met Dennis Man van Parma, 10M ongeveer.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat een verrassing dat jullie weer bij deze naam uitkomen. Ongekend lol

Geplaatst
22 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ja lekker man! Ik verwacht dat Plea vandaag gaat starten. Keeper durf ik echt niet te voorspellen. Zou zelf Olij wel leuk vinden.

Volgens mij ontlopen ze elkaar niet veel.

Edit: Kovar dus en Plea in de spits

Opstelling PSV: Kovar; Dest, Flamingo, Yarek, Mauro Júnior; Schouten, Veerman, Saibari; Perisic, Pléa, Driouech.

V Bommel dus ook nog niet.

18 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wat een verrassing dat jullie weer bij deze naam uitkomen. Ongekend lol

Hoezo dan?

bewerkt door The Saint